潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10253


21#
發表於 12-12-19 22:55 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

的確唔夠Man,買個男人品牌好D




男爵府

積分: 5626


22#
發表於 12-12-19 22:57 |只看該作者

回覆:olivebee 的帖子

Really not good




禁止訪問

積分: 282


23#
發表於 12-12-19 22:57 |只看該作者

回覆:YukisaC 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1320


24#
發表於 12-12-19 22:58 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

買Burberry 吖,好多男士都喜歡





珍珠宮

積分: 38647


25#
發表於 12-12-19 22:58 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

個花紋確係麻麻




珍珠宮

積分: 43776


26#
發表於 12-12-19 22:59 |只看該作者
個款C9左D~~


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-12-19 23:00 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!

我買左個touch俾老公,簡簡單單 唔錯呀


大宅

積分: 3471


28#
發表於 12-12-19 23:01 |只看該作者

引用:我覺得男人唔鐘意用COACH.

原帖由 WillBmama 於 12-12-19 發表
我覺得男人唔鐘意用COACH.
我早幾日買了閃閃70份...D colour...98色...around$40000...又話唔值...再上一星期order 左個買家買C ga woc...Euro:1200炸....貨未到香港...佢人係AUS都ee哦哦話唔值敢唔買Coach我真係唔知應買咩牌子俾C6




大宅

積分: 3471


29#
發表於 12-12-19 23:01 |只看該作者

引用:的確唔夠Man,買個男人品牌好D +

原帖由 olivebee 於 12-12-19 發表
的確唔夠Man,買個男人品牌好D
學生only




大宅

積分: 3471


30#
發表於 12-12-19 23:02 |只看該作者

引用:買Burberry+吖,好多男士都喜歡 +

原帖由 Elaine1118 於 12-12-19 發表
買Burberry 吖,好多男士都喜歡
佢覺唔值




男爵府

積分: 9322


31#
發表於 12-12-19 23:05 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!

我c6都好唔中意coach..佢話太女人。。


子爵府

積分: 11009


32#
發表於 12-12-19 23:06 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!

我覺男人唔鍾意壓花紋


公爵府

積分: 26525


33#
發表於 12-12-19 23:07 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

男人鍾意清清地既款




子爵府

積分: 12669


34#
發表於 12-12-19 23:09 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!

都唔太差,佢嫌款or brand or 價錢?


大宅

積分: 1664

BK Milk勳章


35#
發表於 12-12-19 23:13 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!

其實揀禮物好頭痛,樓主唔好咁嬲,試下換條皮帶/領呔,好過佢收埋唔用嘥左!


大宅

積分: 1320


36#
發表於 12-12-19 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elaine1118+於+12-12-19+發表

原帖由 YukisaC 於 12-12-19 發表
佢覺唔值
甘叫佢去吉之島男裝部選啦,老婆一番心意都唔領情




大宅

積分: 3471


37#
發表於 12-12-19 23:20 |只看該作者

引用:男人鍾意清清地既款 +

原帖由 Mrslot 於 12-12-19 發表
男人鍾意清清地既款
我問了公司n個男同事...他們覺得ok...但未去到C6的反應程度




侯爵府

積分: 21813


38#
發表於 12-12-19 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+olivebee+於+12-12-19+發表的

原帖由 YukisaC 於 12-12-19 發表
學生only
學生only?咩意思呢?




男爵府

積分: 8632

醒目開學勳章


39#
發表於 12-12-19 23:23 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!??

呢個又係有D扮"古時"




男爵府

積分: 5288


40#
發表於 12-12-19 23:24 |只看該作者

回覆:乜個銀包真係好差咩!!!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo