心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 443


21#
發表於 06-6-18 21:57 |只看該作者

Re: 《些粉第32分店》

我都讚成呀!

小路 寫道:
既然QQ開左齋!我地去果邊棒佢場啦!!

(樹幹唔好介意!)


侯爵府

積分: 22006


22#
發表於 06-6-18 21:58 |只看該作者

Re: 《些粉第32分店》

我好耐冇第一喇,比次機會尼.
究竟邊度先啱架. [quote]
小路 寫道:
使唔使同亞婆搶呀!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 06-6-18 21:59 |只看該作者

Re: 《些粉第32分店》

人地都話非請勿進呀!去果邊啦!死蠢!!
傻妹妹 寫道:
我好耐冇第一喇,比次機會尼.
究竟邊度先啱架. [quote]
小路 寫道:
使唔使同亞婆搶呀!


侯爵府

積分: 22006


24#
發表於 06-6-18 22:00 |只看該作者

Re: 《些粉第32分店》

咩喎,做咩 我喎.[quote]
小路 寫道:
人地都話非請勿進呀!去果邊啦!死蠢!!


公爵府

積分: 26460


25#
發表於 06-6-18 22:09 |只看該作者

Re: 《些粉第32分店》

禾來得唔得呀


洋房

積分: 443


26#
發表於 06-6-18 22:10 |只看該作者

?? 非請勿進 ??

儍瓜! 入紙申請未? 記住一式兩份!

靜藍媽媽 寫道:
禾來得唔得呀


公爵府

積分: 26460


27#
發表於 06-6-18 22:11 |只看該作者

Re: ?? 非請勿進 ??

多樹幹 寫道:
儍瓜! 入紙申請未? 記住一式兩份!

[quote]
靜藍媽媽 寫道:
禾來得唔得呀
[/quote]


:-( :-( :-( 又搖申請 :-( :-( 要咩色呀


洋房

積分: 443


28#
發表於 06-6-18 22:14 |只看該作者

Re: ?? 非請勿進 ??

今次紫色&黃色

就黎比你打到五顏色喇

閃人喇, 盈盈叫頭痛呀, 大鍋! 聽日開始考試

靜藍媽媽 寫道:

:-( :-( :-( 又搖申請 :-( :-( 要咩色呀


公爵府

積分: 26460


29#
發表於 06-6-18 22:17 |只看該作者

Re: ?? 非請勿進 ??

多樹幹 寫道:
今次紫色&黃色

就黎比你打到五顏色喇

閃人喇, 盈盈叫頭痛呀, 大鍋! 聽日開始考試

[quote]
靜藍媽媽 寫道:

:-( :-( :-( 又搖申請 :-( :-( 要咩色呀
[/quote]


公爵府

積分: 26460


30#
發表於 06-6-19 07:36 |只看該作者

Re: 《些粉第32分店》

找呀!


洋房

積分: 114


31#
發表於 06-6-29 22:37 |只看該作者

Re: 《些粉第32分店》

冇人請我都要入嚟賣廣告~~ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo