自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 12-12-22 23:16 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

你地有無幫手先我覺得佢肯煮已經好好



點評

wongjoetabo    發表於 12-12-23 20:26
Brenda302  有工人,又唔同諗法啦!  發表於 12-12-23 14:24
par3186  工人煮GA  發表於 12-12-23 12:31


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-12-22 23:17 |只看該作者
本帖最後由 LL1999 於 12-12-22 23:18 編輯

點解做冬飯一定要奶奶服事

樓主 8 人, 有無邊個返去幫手先

點評

par3186  有工人煮, 我地全人都要返工無早收, 99都系打完牌差唔多時間返0黎食咋  發表於 12-12-23 12:33
par3186  針馬  發表於 12-12-23 12:32


男爵府

積分: 8878


23#
發表於 12-12-22 23:17 |只看該作者
HKL.3 發表於 12-12-22 23:06
同埋我覺得都唔係好差姐,煮咁多餸其實都好辛苦

super agree


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-12-22 23:17 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

工人煮?

點評

par3186  系AR...99去左打牌  發表於 12-12-23 12:34


水晶宮

積分: 58506


25#
發表於 12-12-22 23:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+par3186+於+12-12-22+22:52+編

原帖由 par3186 於 12-12-22 發表
本帖最後由 par3186 於 12-12-22 22:52 編輯

如題.... 我想八下0者
99 老馮must 煮九大鬼


冬至一家人食餐飯已好開心,乜一定要搞咁多野先得咩?

你地自己都可以一齊整架



點評

par3186  我知唔系老馮..所以八下其他JM0黎平行下自己,提下自己生在福中LOW  發表於 12-12-23 12:36
Bye


水晶宮

積分: 58506


26#
發表於 12-12-22 23:18 |只看該作者

引用:如果我去99度做冬,多數我買盆菜,佢浄係煲

原帖由 meko~ 於 12-12-22 發表
如果我去99度做冬,多數我買盆菜,佢浄係煲湯和炒個菜,無謂要老人家辛苦



...




Bye


男爵府

積分: 8815

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-12-22 23:19 |只看該作者

引用:你好我好多喇!我6299叫pizza+hut++一碟炒

原帖由 prumong0311 於 12-12-22 發表
你好我好多喇!我6299叫pizza hut +一碟炒青菜!湯丸都無





男爵府

積分: 5445

玩具勳章


28#
發表於 12-12-22 23:20 |只看該作者

引用:我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔+++1,

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔
1,薑䓤炒新鮮大鮑魚
2,清蒸大金星
好幸福牙!我下星期先食,但次次連我個女(2歲)都唔吼又凍又硬,,叫佢去街,兩個仔請,又唔肯,,我次次食完都胃痛


男爵府

積分: 7565


29#
發表於 12-12-22 23:24 |只看該作者

引用:點解做冬飯一定要奶奶服事+樓主+8+人,+有

原帖由 LL1999 於 12-12-22 發表
本帖最後由 LL1999 於 12-12-22 23:18 編輯

點解做冬飯一定要奶奶服事
講得好點解一定系奶奶COOK呢!煮埋你食已好好!

點評

wongjoetabo    發表於 12-12-23 20:26
[em:3 :]


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 12-12-22 23:24 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

盆菜




男爵府

積分: 6584


31#
發表於 12-12-22 23:26 |只看該作者

引用:我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔+++1,

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔
1,薑䓤炒新鮮大鮑魚
2,清蒸大金星



禁止訪問

積分: 16080


32#
發表於 12-12-22 23:28 |只看該作者

引用:我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔+++1,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16862


33#
發表於 12-12-22 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46300


34#
發表於 12-12-22 23:32 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

其實可以坐埋一齊食飯已經好好,唔好計較食咩la

點評

wongjoetabo    發表於 12-12-23 20:27
par3186  知道既, 所以只敢同你地講LOW....  發表於 12-12-23 12:38
幸福肥師奶


男爵府

積分: 6584


35#
發表於 12-12-22 23:32 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

娘家成十年冇預外嫁做節
男家就通常正日出街做節奶奶身體唔好,冇嫁嘅姑奶怕煩,所以出街食.其
實我肯煮同洗比佢地食,不過大伯娘好似黑面神,我唔敢提出


水晶宮

積分: 59753

畀面勳章


36#
發表於 12-12-22 23:36 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

你奶奶識煎午餐肉已經很好,我要自己煮


水晶宮

積分: 58506


37#
發表於 12-12-22 23:36 |只看該作者

引用:我奶奶就同大嫂煮,我就負責洗碗嘅,因我最

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
我奶奶就同大嫂煮,我就負責洗碗嘅,因我最愛洗碗,奶奶仲會話開左爐,d熱水夠熱洗架喇!佢驚我凍親隻手呀: ...
好曬呀



Bye


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


38#
發表於 12-12-22 23:37 |只看該作者

引用:我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔+++1,

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔
1,薑䓤炒新鮮大鮑魚
2,清蒸大金星





珊瑚宮

積分: 118281


39#
發表於 12-12-22 23:38 |只看該作者

引用:我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔+++1,

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔
1,薑䓤炒新鮮大鮑魚
2,清蒸大金星
Yeah,通常為有餘有剩,人人要打包。

今次親友來港太多人,出街食,叫得啱啱好!因為有自家糯米糍送給各人




水晶宮

積分: 50467


40#
發表於 12-12-22 23:38 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

啲餸係簡單啲,不過都無奶油講到老馮比咗家用就你應該醒水知佢唔想煮就出去食而唔係怪佢囉



點評

par3186  提議過出去食...系佢自己話出去食多人又受氣  發表於 12-12-23 12:39

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo