自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


21#
發表於 12-12-23 13:16 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

你奶奶要人認同佢,一定吾會講事實既全部,重會加左好多個人主意落去,所以三姑六婆一定認定你地吾孝順,吾好放係心,係咪叔仔一家對佢吾夠好呀?


伯爵府

積分: 16306


22#
發表於 12-12-23 14:49 |只看該作者
你 c6 係咪同你一樣詅法?如你哋同一陣線,下次可以唱雙簧:

一齊住 - 可以和應三姑,話 c6: 係啦! 呀 c6冇本事唔可以買間十萬九千七尺大屋,如果唔係同埋三姑你一齊住 tim ar

去旅行 - 又係和應六婆: 係啦, 我哋冇本事一同 99 去環遊世界, 不去世界之窗睇吓全世界,呀六婆一齊丫

生仔 - 呼顯佢, 努力緊, bingo 一定會通知你

咁和應佢哋唔會冇規矩吧!?


子爵府

積分: 13632


23#
發表於 12-12-23 14:57 |只看該作者

好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本

原帖由 luckybaby2011 於 12-12-23 發表
好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本份,嫁左咁耐都明白大家表面客客氣氣,忍得我就忍。點解99你永遠 ...
掌呢d八婆烏鴉嘴。




子爵府

積分: 12452

畀面勳章


24#
發表於 12-12-23 15:16 |只看該作者
好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本份,嫁左咁耐都明白大家表面客客氣氣,忍得我就忍。點解99你永遠都要借D三姑六婆把口黎數臭自己個仔同新抱?

三姑話:多D照顧你阿媽,佢好慘.....最大心願係一家人一齊住
(實情係幾忙都一星期一次食飯,隔日佢兩個會通電話,佢媽俾左間屋叔仔,而家同個叔仔一家四口一齊住,佢想一家人住係指要同埋叔仔一家四口+工人,咪玩啦)我(同情果隻): 都啱ge 好似你咁就慘啦冇個仔女肯同你住連做冬都冇人陪你...食多d啦(狂夾餸比佢)六婆話: 唔好只係顧住老婆,要帶一家人出去行下....
(實情係已經俾足生活費佢,佢去旅行係成十日果D成二萬蚊都係我地出,我地只係去五日KOREA佢都唔抵得,99心目中既一家人出去行下係要請埋叔仔一家四口,點頂呀﹗)
我(真誠請教):我地同99去左十日xx都係兩萬蚊到je咁六婆你d仔女一年同你去幾多次旅行同去邊度呀?等我地參考吓
八婆話: 仲唔生小朋友...你都高0啦.......你99恨到發燒啦
(呢個係我心事...我硬食...眼淚在心里流....)我:我聽人講比人成日um住bb會小氣吾嚟ga


重點: 三姑同六婆都唔係同仔女住,做冬正日都係同我地度食,兼餐飯係由我C6埋單架﹗﹗﹗

每到呢個時候,99就粒聲唔出默認由得D人攻擊我地...
C6就硬食+內疚對個媽唔夠好...





點評

fanny3315    發表於 12-12-24 12:52
小可愛11    發表於 12-12-23 17:57
丫雅  我好鍾意jm你旅行嗰個回應呀~~~  發表於 12-12-23 15:24


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 12-12-23 15:20 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


26#
發表於 12-12-23 15:26 |只看該作者
其實... 你奶奶咁想"一家人"一齊住...咁你奶奶間屋有冇10萬9千尺??(認真問)


大宅

積分: 4800


27#
發表於 12-12-23 15:38 |只看該作者
忍一兩次我都可以, 要我成世人睇人面色死忍喔, 我一定x爆佢, 無親戚做都咁話, 做人最緊要開心,


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-12-23 15:42 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 12-12-23 12:19
好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本份,嫁左咁耐都明白大家表面客客氣氣,忍得我就忍。點解99你永遠 ...

你咁上心做乜呀?

害己害人,可能就係想你煩,你又真係攬哂上身


我99都係咁㗎,既然你做初一,我就做十五,唔理你,由你講我就繼續過我的快樂生活。


水晶宮

積分: 67993


29#
發表於 12-12-23 15:53 |只看該作者

引用:好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本

原帖由 luckybaby2011 於 12-12-23 發表
好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本份,嫁左咁耐都明白大家表面客客氣氣,忍得我就忍。點解99你永遠 ...
如果唔係事實,我會當時運高,聽唔到,睇唔到。絕對唔會同三姑六婆有眼神接觸。你老唔出聲都係好呀。唔出聲,唔比反應,佢地就唔可以借題發揮,繼續落去。總之佢有佢講,你有你食。燉佢地"答"檯。

天空之城, 快樂之地


珍珠宮

積分: 30939

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 12-12-23 16:00 |只看該作者
記於心,佢再玩野,慢慢報服﹗


伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


31#
發表於 12-12-23 16:02 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

亞三姑亞六巧煩




男爵府

積分: 8230


32#
發表於 12-12-23 16:02 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

四個大字 - "得閒得滯"




禁止訪問

積分: 6786

畀面勳章


33#
發表於 12-12-23 16:08 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30207


34#
發表於 12-12-23 16:20 |只看該作者

引用:唉!一家唔知一家事完全明白,唯有硬食唔好

原帖由 emmamay 於 12-12-23 發表
唉!一家唔知一家事完全明白,唯有硬食唔好駁嘴算了!



...
家家有難念經,實情有苦自己知。要睇開d,唔好上心,問心無軌就算吧。到你生一個又會話做乜唔生兩個,有仔話要女,有女又話要仔,乜都有得講!




男爵府

積分: 6473

畀面勳章


35#
發表於 12-12-23 16:23 |只看該作者

回覆:luckybaby2011 的帖子

唔好唔開心,把口生係人地到控制唔到,做人對得住自己,對得住良心就得,加油


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


36#
發表於 12-12-23 16:57 |只看該作者
yanyan90 發表於 12-12-23 15:16
好怕做冬過年呢D日子,做人新抱自問做足本份,嫁左咁耐都明白大家表面客客氣氣,忍得我就忍。點解99你永遠 ...
勁like!!!
總有離別的時候


禁止訪問

積分: 2477


37#
發表於 12-12-23 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


38#
發表於 12-12-23 17:22 |只看該作者
本帖最後由 kakachopper 於 12-12-23 17:22 編輯

咪傻啦, 百忍唔會成金反而會便祕

d 三姑六婆當場講我咪當場同佢講返囉, 大家都當場對質有咩唔怕講? 等佢知衰隱瞞吖嗱? 扮可憐吖嗱?


侯爵府

積分: 20312


39#
發表於 12-12-23 17:36 |只看該作者

回覆:一家人點解要咁攻心計?

樓主,我明食呢啲"骨落飯"係好難受,但係,你要忍,當佢地唱歌,你一出聲,就真係成為佢地把口既衰新抱啦,為乜?

(要出聲,都係你老公出聲)




公爵府

積分: 26476


40#
發表於 12-12-23 17:45 |只看該作者


其實可能佢地夾埋幫你奶奶講佢心中話俾你地聽!

但你奶奶好似好徧心你叔仔一家咁喎,如果佢覺得你叔仔咁好仔,不如叫你叔仔請埋一家人(當然包括埋你同你老公)近近地去日本玩七日算啦!:;pppp:

點評

luckybaby2011  偏心就由細都係。。而且叔仔一家有仔有女。。。負擔大當然係我地呢家出  發表於 12-12-24 09:19

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo