自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8891


21#
發表於 12-12-24 12:25 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-12-24 12:26 |只看該作者


子爵府

積分: 13975

牛年勳章 畀面勳章


23#
發表於 12-12-24 12:31 |只看該作者
大城市喺咁低既溫度庢內一定有室內暖氣提供, 所以其實負幾多度, 室內都唔駛著太多衫, 不過窮既鄉下就唔知了.

香港好特別, 因為就算出面10度好多地方室內都仲係開住冷氣, 好奇怪. 所以話香港凍真係唔奇架, 由其係喺巴士度!
        


男爵府

積分: 8849


24#
發表於 12-12-24 14:37 |只看該作者

引用:大城市喺咁低既溫度庢內一定有室內暖氣提供

原帖由 noproblemom 於 12-12-24 發表
大城市喺咁低既溫度庢內一定有室內暖氣提供, 所以其實負幾多度, 室內都唔駛著太多衫, 不過窮既鄉下就唔知了 ...
我現在在車上都好大冷氣風。


machuchu

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo