自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


大宅

積分: 1868


21#
發表於 12-12-24 18:09 |只看該作者

引用:既然你老公無意見..咁就真係無野好講..但我

原帖由 家家公主 於 12-12-24 發表
既然你老公無意見..咁就真係無野好講..
但我一定會成日呻唔夠錢用.. ...
奶奶未搬黎我都成日呻,今晚會同佢再傾下


大宅

積分: 1868


22#
發表於 12-12-24 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表我唔

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
睇怕你好快會去左婆媳板
我都仲有理智


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-12-24 18:10 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

不如你地兩公婆傾下啦,真係唔夠都冇辦法,要俾老公認清現實,唔可以死充


禁止訪問

積分: 19566


24#
發表於 12-12-24 18:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表工人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-12-24 18:11 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

我冇你咁好脾氣,佢地未搬來我已經同老公講反對,如果老公堅持我會走


大宅

積分: 1868


26#
發表於 12-12-24 18:11 |只看該作者

引用:你奶奶賣咗樓D錢邊個袋?你地有冇份先?如果

原帖由 o_____o 於 12-12-24 發表
你奶奶賣咗樓D錢邊個袋?你地有冇份先?如果係我會叫老公同佢細佬講,搬埋來住唔洗$咩,包食住水電煤2千已經 ...
D錢我奶奶一個袋晒,我地無分過一毫子,我老公要做孝順仔就揾我黎攪我叔仔個人好怪架


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 12-12-24 18:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表工人

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
我只可以硬食,我老公都唔出聲
一係叫你老公俾多啲家用你,你自己袋多啲私己。如果你老公唔變,咁依家份$你照顧左小朋友同自己先,其他大人睇送食飯。再唔係啲費用叫晒你老公俾



~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


男爵府

積分: 6449


28#
發表於 12-12-24 18:12 |只看該作者
冇野呀,自己賣左層樓仲要叫埋叔仔一齊搬入黎住,又要貼多D比佢地,唔洗煮飯,但其他家務又要做埋
同老公講接受唔到同第2個男人住囉,唔方便,又要洗埋佢條底,又要浪埋收埋


大宅

積分: 1868


29#
發表於 12-12-24 18:12 |只看該作者

引用:不如你地兩公婆傾下啦,真係唔夠都冇辦法,

原帖由 fanny3315 於 12-12-24 發表
不如你地兩公婆傾下啦,真係唔夠都冇辦法,要俾老公認清現實,唔可以死充

...
個衰佬更無所謂啦,d錢都係我家用扣


大宅

積分: 1868


30#
發表於 12-12-24 18:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表我只

原帖由 Toyi.C 於 12-12-24 發表
睇你老公頂到幾耐,我先唔會服侍佢地!
底褲都要洗埋


大宅

積分: 1868


31#
發表於 12-12-24 18:14 |只看該作者

引用:我冇你咁好脾氣,佢地未搬來我已經同老公講

原帖由 安室だがな 於 12-12-24 發表
我冇你咁好脾氣,佢地未搬來我已經同老公講反對,如果老公堅持我會走
我唔可以為左咁傷大家感情


侯爵府

積分: 20495

好媽媽勳章


32#
發表於 12-12-24 18:14 |只看該作者

回覆:大懶蟲 的帖子

錢都係其次,自己已有3個小朋友,又奶奶又叔仔,我就寧願做衰人,都唔會同佢地住


禁止訪問

積分: 19566


33#
發表於 12-12-24 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toyi.C+於+12-12-24+發表睇你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-12-24 18:15 |只看該作者

回覆:大懶蟲 的帖子

一早就應該拒絕,擺明搵笨

一家一主
一闊三大
而家陣好難收科,有排頭痕有排煩



NNN


大宅

積分: 1868


35#
發表於 12-12-24 18:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表我只

原帖由 lailaiha 於 12-12-24 發表
一係叫你老公俾多啲家用你,你自己袋多啲私己。如果你老公唔變,咁依家份$你照顧左小朋友同自己先,其他大 ...
我老公已經將成份人工比晒我依家我見步行步


男爵府

積分: 6449


36#
發表於 12-12-24 18:16 |只看該作者
你啞忍肯定相安無事,但事實係你自己都頂唔順嘛,再唔出聲睇幾時爆煲

你租緊果度好大架?一家5口仲要接多兩個大人黎住,D房點分呀?
你3個小朋友同你地一間房定佢地3個一間呀?


禁止訪問

積分: 19566


37#
發表於 12-12-24 18:16 |只看該作者

回覆:計唔掂條數,呻下

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1868


38#
發表於 12-12-24 18:18 |只看該作者

引用:+冇野呀,自己賣左層樓仲要叫埋叔仔一齊搬入

原帖由 sasara 於 12-12-24 發表
冇野呀,自己賣左層樓仲要叫埋叔仔一齊搬入黎住,又要貼多D比佢地,唔洗煮飯,但其他家務又要做埋
同老 ...
我奶奶話叔仔未結婚,更係跟住佢啦!我叔仔大爺黎,沖涼要阿媽幫佢拎埋衫去廁所個d人

點評

minmin  同我大伯一樣!  發表於 12-12-24 18:34


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


39#
發表於 12-12-24 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+o_____o+於+12-12-24+發表你

原帖由 大懶蟲 於 12-12-24 發表
D錢我奶奶一個袋晒,我地無分過一毫子,我老公要做孝順仔就揾我黎攪我叔仔個人好怪架

...
好慘呀,其實真係好難頂,佢地有冇話幾耐㗎




侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


40#
發表於 12-12-24 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大懶蟲+於+12-12-24+發表D錢

原帖由 o_____o 於 12-12-24 發表
好慘呀,其實真係好難頂,佢地有冇話幾耐㗎
住幾耐




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo