自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 12-12-25 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby_chu+於+12-12-25+發表我

原帖由 Jason 於 12-12-25 發表
警察叔叔
巴士佬呀!我都想佢做警察!




男爵府

積分: 6986


22#
發表於 12-12-25 15:34 |只看該作者

回覆:有冇人聖誕返工?

返咗,06→15,今日終於唔駛OT,thank god!!




水晶宮

積分: 50467


23#
發表於 12-12-25 15:35 |只看該作者

引用:我老公!年年都無得放!要為香港市民服務!

原帖由 baby_chu 於 12-12-25 發表
我老公!年年都無得放!要為香港市民服務!
多謝




禁止訪問

積分: 81803


24#
發表於 12-12-25 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5160


25#
發表於 12-12-25 15:36 |只看該作者

回覆:有冇人聖誕返工?

我琴晚收凌晨兩點半



20歲少女•繼續探索世界


複式洋房

積分: 112


26#
發表於 12-12-25 16:17 |只看該作者

回覆:有冇人聖誕返工?

我要返到7點!悶死!




珍珠宮

積分: 42535


27#
發表於 12-12-25 16:48 |只看該作者
我老公要開工


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-12-25 17:18 |只看該作者

回覆:有冇人聖誕返工?

我老公,所以我同埋啲仔女在家,又凍唔想出街。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo