時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


王國長老

積分: 119115

王國長老


21#
發表於 12-12-27 19:32 |只看該作者

引用:今天在免費報看到京廣高鐵已通車,+2015年香

原帖由 蝦米豬 於 12-12-27 發表
今天在免費報看到京廣高鐵已通車, 2015年香港段都會建好, 到時香港人可"早上在香港歎蛋撻, 晚上在北京吃烤 ...
尋日見到d搭客排晒長龍領飯餐,已經冇左興趣



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 119115

王國長老


22#
發表於 12-12-27 19:33 |只看該作者

引用:Quote:蝦米豬+發表於+12-12-27+13:59+今天

原帖由 牛精仔 於 12-12-27 發表
如坐菲支, 朝早可響香揀食舊菠蘿油, 夜晚食件法蘭西多士




我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 2552


23#
發表於 12-12-27 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


24#
發表於 12-12-27 22:04 |只看該作者
開還開,千祈咪俾機會d雙非來港生b


禁止訪問

積分: 2552


25#
發表於 12-12-27 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


26#
發表於 12-12-27 22:17 |只看該作者

回覆:早上在香港歎蛋撻, 晚上在北京吃烤鴨

希望高鐵開左,引入競争,d機票會平番d!


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


27#
發表於 12-12-27 22:18 |只看該作者

引用:Quote:蝦米豬+發表於+12-12-27+13:59+到時

原帖由 joanl28 於 12-12-27 發表
其實香港只要搞返好居留權政策就已經得
唔應該以此討厭高鐵,這是斬腳趾避沙蟲的想法
認同!


禁止訪問

積分: 2552


28#
發表於 12-12-27 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31655


29#
發表於 12-12-27 23:09 |只看該作者

引用:回覆+alik+的帖子 又唔可以咁樣比較既搭飛

原帖由 I_LoVe_Bread 於 12-12-27 發表
回覆 alik 的帖子

又唔可以咁樣比較既
但如果由香港出發去國內,一樣要花時間過出入境、海關及安檢。
係國內如果係一啲緊張時間,坐地鐵也要安檢
所以我唔覺在時間上有任何優勢。




公爵府

積分: 25384


30#
發表於 12-12-28 09:34 |只看該作者

引用:今天在免費報看到京廣高鐵已通車,+2015年香

原帖由 蝦米豬 於 12-12-27 發表
今天在免費報看到京廣高鐵已通車, 2015年香港段都會建好, 到時香港人可"早上在香港歎蛋撻, 晚上在北京吃烤 ...
廣州去北京唔知幾$




子爵府

積分: 12948


31#
發表於 12-12-28 13:46 |只看該作者
joanl28 發表於 12-12-27 22:07
其實香港只要搞返好居留權政策就已經得
唔應該以此討厭高鐵,這是斬腳趾避沙蟲的想法

居留權問題有官員提出人大釋法, 但香港為維護港人治港司法獨立唔想走呢條路. 其實居留權問題處理得唔好, 唔好話雙非, D賓賓印印都可自動有居留權享盡福利.
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 12948


32#
發表於 12-12-28 13:47 |只看該作者
Shirleyloveyou 發表於 12-12-28 09:34
廣州去北京唔知幾$

最平八百幾.
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


公爵府

積分: 25384


33#
發表於 12-12-28 14:24 |只看該作者

引用:Quote:Shirleyloveyou+發表於+12-12-28+09:

原帖由 蝦米豬 於 12-12-28 發表
最平八百幾.
哇!單程




禁止訪問

積分: 1237


34#
發表於 12-12-30 09:55 |只看該作者

回覆:Shirleyloveyou 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


35#
發表於 12-12-30 18:23 |只看該作者

引用:Quote:蝦米豬+發表於+12-12-27+17:52+坐飛

原帖由 joanl28 於 12-12-27 發表
上次試過坐高鐵去韶關旅遊,但要去深圳轉廣州轉去韶關
結果由香港去深圳既時間仲耐過深圳去韶關既時間
如 ...
係,以我親戚為例,年紀大,又有心臟病,做左搭橋,唔敢搭飛機⋯
但佢就放心跟團搭高鐵去旅行

係冇選擇之中嘅選擇




侯爵府

積分: 22319


36#
發表於 12-12-30 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+蝦米豬+於+12-12-27+發表本帖

原帖由 Charlotte_mom 於 12-12-27 發表
京廣高鐵,仲要去廣州搏腳,有幾方便呀!去深圳搭飛機都仲易d。就算好似我老闆話齋,上火車可以開 ...
如果香港個段開埋,係香港唔洗轉車已經到北京,只係中途會停廣州啫,我係香港都搭過火車上北京,其實好舒服,係車上可以四圍行,睇吓風景,瞓一覺就到,如果香港開通咗高鐵,我都有興趣試吓喎

我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo