夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 2


21#
發表於 06-6-22 18:20 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

My case is the worst one! my 62 99 didn't give me anything on my wedding day. 99 only gave me a HK$100 lai see when I served tea to her. That's all. You can tell how bad she is. And now, she always expects me and my husband to buy her gifts, to pay for her trips, to treat her yum cha/dinner, etc. But she never spends money on us even though she has.


大宅

積分: 1908


22#
發表於 06-6-22 18:21 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

我62比咗$20利是我$20利是佢個囝,根住乜都無,你話 99就一早香咗.


洋房

積分: 69


23#
發表於 06-6-22 18:23 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

我個 99 買完金之後都係問番我老公羅錢 (即係我地自己送俾自己) 好心佢啦得一個仔都做得禁 cheap, 雖然我都係大肚先結婚, 但係佢應該開心啦有孫抱重係男孫 tim.

重有呀, 結婚後約1星期我同 99姑奶等一齊食反. 99突然問我拎番 d 金器, 佢講得好好聽家 : 亞嫂, 你都知我信佛啦,我記得亞舅父 (她的弟弟) 送左2個有佛像的吊咀俾你, 你下次拎番俾我啦你收禁外多金都用唔哂啦.
我聽完之後立即話 : 呀 99 我 d 金已經放哂係保險箱下次有機會先拎俾你啦 (當時我肯定黑哂面). 點知佢個粉皮好得寸進尺話 : 我記得你今個星期係短週就星期六拎金星期日食反俾我啦.

我聽完之後火到黎哂有無離 x x 譜d 呀人地送金俾我你地禁問我拎. 最火滾係當場成 9 個人聽到都無人出聲....... (包括我老公)


伯爵府

積分: 18101


24#
發表於 06-6-22 18:30 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

[quote]
barkley 寫道:
你朋友冇即時出聲講咩 : 冇呀, 我話唔鍾意金, 阿爸阿媽每人俾左10 萬蚊我做嫁妝之嘛.......唔駛拎住20 萬通街行呀??

等佢咁賤呀喇....

[quote]

無喎,我朋友大住肚先結婚嘛
佢 99 比禮先好笑,$500
女家見個男仔真係好錫佢個女,諗住唔介意咋,但無諗到個女只係值 $500 囉


大宅

積分: 1329


25#
發表於 06-6-22 19:21 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

甘我c6屋企人對我都好豪,99.大伯&姑奶同我一齊去簡,有金有石....最好笑應該係我62(同99分開左自已有一個家庭),上酒樓飲茶時攞左對手鐲出離一隻幫我帶一隻幫我老公帶一路講一人一隻,我老公話帶唔到比我帶,62都對我講一人一隻呀比佢笑死,有未必一定好呀,最重要嫁左後真係當我係自已人...不過我就.... :-(


男爵府

積分: 8716


26#
發表於 06-6-22 19:42 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

我係旅行結婚,老爺奶奶一粒糖都冇畀我,我亦一


大宅

積分: 2807


27#
發表於 06-6-22 19:58 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

金器...好俗哩,只是趁個熱鬧人有我有吧。結婚前62、99俾左一對金手鐲,因為size太細,結果我都戴唔到(而且款式很抱歉)。還有收到既金鍊亦冇戴,因為我覺得珍珠鍊比較襯婚紗及旗袍(我絕對拒絕著掛,冇前冇後又老土)。

我大概是另類新娘吧...見到有人結婚戴好多金器...oh,視覺上真的很可怕。這些都是身外物,老公好咪得囉。


很喜歡一代傳一代的東西呢。結婚時收到既金器,我買樓時賣晒啦,剩一粒全美1卡鑽石,會傳俾大小姐當嫁妝。鑽石的意義,不就是永恆嗎?

laughin' to keep from cryin'


大宅

積分: 2049


28#
發表於 06-6-22 20:34 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

puffpuff :

你咪算好law, 我個死人奶奶, 無錢買金器, 但又要充"大頭鬼", 叫我老公借財務買, 買完又唔比錢, 結果要我還

入門利是仲要係100大元!!!!!
跟住叫成班人黎飲我地果餐又唔比錢

亞b依家就出世, 叫我老公law左一大筆錢比佢(即係law亞b奶粉錢啦!), 仲要叫我老公唔好話我知,叫佢還又唔還, 跟住仲要同個姑奶話邊有好似我依d甘衰既媳婦叫奶奶還錢!!!

仲叫我無錢就問亞媽law


大宅

積分: 1571


29#
發表於 06-6-22 21:31 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

wawamama,
我諗你誤會左, 我並唔係貪佢d野, 我本身屋企都ok, 起碼屋企人俾左成6位數字既嫁妝我。
當然金器亦都唔係咩時毛野,我都鍾意鑽, 珍珠多d, 我介意既係佢唔俾面我娘家,傳唔傳家之寶一件事, 都冇理由傳統金手鍊都冇條, 我嬲係因為我媽咪唔開心, 我真係唔在意佢有冇野俾我。

老公當然好先嫁, 雖然, 我唔會因為里件事而影響我同老公既關係, 但真係好想宣洩一下•

wawamama 寫道:
金器...好俗哩,只是趁個熱鬧人有我有吧。結婚前62、99俾左一對金手鐲,因為size太細,結果我都戴唔到(而且款式很抱歉)。還有收到既金鍊亦冇戴,因為我覺得珍珠鍊比較襯婚紗及旗袍(我絕對拒絕著掛,冇前冇後又老土)。

我大概是另類新娘吧...見到有人結婚戴好多金器...oh,視覺上真的很可怕。這些都是身外物,老公好咪得囉。


很喜歡一代傳一代的東西呢。結婚時收到既金器,我買樓時賣晒啦,剩一粒全美1卡鑽石,會傳俾大小姐當嫁妝。鑽石的意義,不就是永恆嗎?


大宅

積分: 1571


30#
發表於 06-6-22 21:34 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

wkchoy,

唔係呀? 俾$500 禮, 都幾侮辱 。 如果係我, 真係喊餐死。


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 06-6-22 21:37 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

唔...我結婚時,老爺冇黎到..因為佢傷左隻腳又唔係hk..要返黎好辛苦..就由大伯代佢囉....大姨(老爺果時既老婆)就買左對好薄既龍鳳鈪比我...老爺冇黎到當然乜都冇比我啦..不過我地擺酒係佢比錢的..男家人情比番佢,女家人情比我媽..斟茶利是,手飾就我收晒

其實我覺得冇乜所為啦..佢地比唔比野我,我都會嫁比我老公架啦...


大宅

積分: 1571


32#
發表於 06-6-22 21:38 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

wanyan,

d99真係咩都夠膽死, 唔知點解大部份既99都好似係奸人堅甘衰。

我好在一年先見一次我99, 都可以扮下野, 如果唔係唔知點樣掩飾。
wanyan 寫道:
puffpuff :

你咪算好law, 我個死人奶奶, 無錢買金器, 但又要充"大頭鬼", 叫我老公借財務買, 買完又唔比錢, 結果要我還

入門利是仲要係100大元!!!!!
跟住叫成班人黎飲我地果餐又唔比錢

亞b依家就出世, 叫我老公law左一大筆錢比佢(即係law亞b奶粉錢啦!), 仲要叫我老公唔好話我知,叫佢還又唔還, 跟住仲要同個姑奶話邊有好似我依d甘衰既媳婦叫奶奶還錢!!!

仲叫我無錢就問亞媽law


大宅

積分: 1571


33#
發表於 06-6-22 21:44 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

barkley,

我老公最叻扮唔知, 我知佢知ga, 因為佢同親我6299講電話, 都唔會叫我傾, 知我唔想同佢地傾, 有咩節日佢自己打電話攪掂, 佢屋企人又唔興送咭送野, 慳返唔洗煩。

唉! 都係呻下..... 佢地每年返黎咪又要招呼下.......



barkley 寫道:
咁係嘛.....西人有西禮, 送勞唔失禮...

哦...原來係咁.....即是佢地諗住一年都見唔到三次, 可以慳得就慳啦....果然夠西...

你老公都算識趣o架啦.....講唔覺咪唔駛煩囉.....佢都係一樣咁諗,你地又唔多見....唔覺即是冇事啦, 冇事佢就一d 都唔駛理o添...


大宅

積分: 1571


34#
發表於 06-6-22 21:48 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

cheerful-mum ,

你99可能覺得橫掂佢個仔都要搵錢俾你洗, 佢梗係唔執輸, 心諗亞媽洗個仔既錢, 天經地義。


cheerful-mum 寫道:
My case is the worst one! my 62 99 didn't give me anything on my wedding day. 99 only gave me a HK$100 lai see when I served tea to her. That's all. You can tell how bad she is. And now, she always expects me and my husband to buy her gifts, to pay for her trips, to treat her yum cha/dinner, etc. But she never spends money on us even though she has.


大宅

積分: 2234


35#
發表於 06-6-22 21:50 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

amynatalie 寫道:
我6299未又係咩都冇比過我...
佢地淨係識去打麻雀咋,
一隻介子仔都冇比過我呀~~
事後話遲d比番喎...
但而家都仲未有!!
同我一樣咩都未比過我 又係事後話遲d比番 仲要我過時過節返去食飯,正衰人~佢唔比都好d啦~唔好同人講話遲d比



大宅

積分: 1571


36#
發表於 06-6-22 21:50 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

yeeli,

$20都好經典。

真係唔明d6299點樣做得出?

yeeli 寫道:
我62比咗$20利是我$20利是佢個囝,根住乜都無,你話 99就一早香咗.


大宅

積分: 1571


37#
發表於 06-6-22 21:54 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

wing1011,

甘都有得遲d俾? 又一經典。 甘講有d唔係好吉利wor! 過門手飾邊度有得遲d俾?


wing1011 寫道:
[quote]
amynatalie 寫道:
我6299未又係咩都冇比過我...
佢地淨係識去打麻雀咋,
一隻介子仔都冇比過我呀~~
事後話遲d比番喎...
但而家都仲未有!!
同我一樣咩都未比過我 又係事後話遲d比番 仲要我過時過節返去食飯,正衰人~佢唔比都好d啦~唔好同人講話遲d比 [/quote]


伯爵府

積分: 18101


38#
發表於 06-6-22 22:54 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

puffpuff 寫道:
wkchoy,

唔係呀? 俾$500 禮, 都幾侮辱 。 如果係我, 真係喊餐死。


係十份悔辱啦,$500 都唔知係乜錢,仲要佢生個係女喎
佢 99 對佢不知差到無論,所以話呢,世間上最麻煩就係婆媳相處之道


大宅

積分: 1908


39#
發表於 06-6-22 23:53 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

所以到宜家我都無叫過佢一聲62,我真係叫唔出,我老公都同意,必要時咪叫(你個阿爹).同個囝講過時.


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


40#
發表於 06-6-23 00:07 |只看該作者

Re: 結婚過門時,6299咩金器都冇俾,你話火唔火滾?

乜都無咪仲好, 第二時咩過時過節生日, 還返佢一句'唔識'就乜禮都唔洗做, 慳唔少

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo