時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 67964


21#
發表於 12-12-30 21:45 |只看該作者

引用:Quote:heichunmum+發表於+12-12-30+19:17+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169761


22#
發表於 12-12-30 22:03 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-12-30 21:45
人緣,似乎係CY最缺的,看他的班子就知,雖然有林鄭、但阻礙勢力太大



...
睇局勢,如今梁振英的敵人不簡單,我推測來自各方,來勢洶洶,

從逐個斬掉梁的手腳,就知有幾堅、有幾惡。


梁振英今舖真係要步步為營,幸好市民對佢嘅敢作讚賞,會否有


驚無險,就要睇梁的能力與造化了。


我不懂政治,只能笑看風雲,打字論英雄。


琥珀宮

積分: 169761


23#
發表於 12-12-30 22:12 |只看該作者
WChan 發表於 12-12-30 21:16
其實一開初CY都有向泛民示好既, 不過泛民派亦係絕對敵我分明, 無商量餘地既態度, 就算想用懷柔政佢地都唔 ...
哈哈!其實好好玩,大班係曾嘅朋友,所以曾任內佢冇玩嘢,完全沉默;

一換班就冇面俾,開始砌。

泛民根本係一盤散沙,成班都係自私自利,短視精,要對付不難,以


梁嘅智慧,應該攪得掂,唔使擔心。


我估佢輸唔係輸在別人手上,而好大機會輸俾自己,希望我唔好批中。



水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 12-12-30 22:37 |只看該作者
SandyKL 發表於 12-12-30 22:03
睇局勢,如今梁振英的敵人不簡單,我推測來自各方,來勢洶洶,

從逐個斬掉梁的手腳,就知有幾堅、有幾惡。 ...

正因為有感此勢力不簡單, 如果連CY咁強既人都攻唔破既話, 恐怕日後都好難搵到第二個有咁既心力再應付呢股勢力.

希望香港人仲有D運仔啦!

點評

SandyKL  自求多福好勒  發表於 12-12-30 23:04


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 12-12-30 23:21 |只看該作者
SandyKL 發表於 12-12-30 22:12
哈哈!其實好好玩,大班係曾嘅朋友,所以曾任內佢冇玩嘢,完全沉默;

一換班就冇面俾,開始砌。

呢幾年佢一定會戰戰競競, 步步為營, 會專心想做出成績, 所以呢一屆暫時唔會有太大問題 (如果佢無比人整到落台)

到2017如果佢有機會再延任的話, 就要睇佢會唔會沾沾自喜啦, 當一個人自滿既話, 就有機會輸比自己, 我都希望你批唔中.


琥珀宮

積分: 169761


26#
發表於 12-12-30 23:41 |只看該作者
本帖最後由 SandyKL 於 12-12-30 23:42 編輯
WChan 發表於 12-12-30 23:21
呢幾年佢一定會戰戰競競, 步步為營, 會專心想做出成績, 所以呢一屆暫時唔會有太大問題 (如果佢無比人整到 ...

邊個做特首,對我嚟講都既不支持,亦不反對。

任何人任何政治立場,只要有心造出成績,有心為香港出力,


左中右做都冇所謂。香港目前係最多牛鬼蛇神,人人為自己


爭取最大利益,左中右都有呢種人存在,呢個先係最嚴重問


題。


梁唔似係一個會自滿嘅人,相反,我覺得佢要求自己好高,


唔俾自己hae,一心要做到嘅事,佢會好積極。唔知啱唔啱,


用九型人格睇,我覺得佢係第三型,即目標為本,以達目標,


不顧一切。


網上第三型貼條"拎"出嚟分享吓,睇吓佢似唔似:


http://blog.yam.com/strawberryclub/article/30752538




怕係佢獨斷強硬性子啫。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo