自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


21#
發表於 12-12-30 23:17 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 12-12-30 17:45
我唔ok
我都係…………
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


伯爵府

積分: 17733


22#
發表於 12-12-31 00:02 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

我都訓練緊自己既EQ...我真係極低




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


23#
發表於 12-12-31 00:12 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

我成日俾人激親,由其係我老公




子爵府

積分: 12411


24#
發表於 12-12-31 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fantastic123+於+12-12-30+發

原帖由 idonno 於 12-12-30 發表
呢樣反而令EQ更低
P





侯爵府

積分: 20719


25#
發表於 12-12-31 00:17 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

有時想衝動 冷靜唸一唸先 學習別人說話技巧
唔好一唸到就即刻開口 有時深呼吸同飲啖水 會差好遠 多欣賞同學習身邊人 相處 處理 會有意外收穫


侯爵府

積分: 20719


26#
發表於 12-12-31 00:18 |只看該作者

回覆:Kamania 的帖子

都係架 因日日嘈都冇意思 已成習慣


子爵府

積分: 13347


27#
發表於 12-12-31 00:20 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

對住c6,eq會高d


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-12-31 00:20 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

忘記


男爵府

積分: 8428


29#
發表於 12-12-31 00:48 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

我由零EQ到依家EQ爆棚!家有腦退化症老人+兩個百厭星+前上司係更年期單身人士+N個學生!EQ係訓練出來的


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


30#
發表於 12-12-31 00:54 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

我懷疑自己有狂燥症,都唔知點算!

每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


31#
發表於 12-12-31 01:01 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

湊小朋友,EQ會不自覺提升好多架




大宅

積分: 4591


32#
發表於 12-12-31 01:03 |只看該作者
當你要發火或者了情緒既時候問自己:我咁樣對件事有幫助咩?


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


33#
發表於 12-12-31 01:19 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

自嫁人無eq了。。。。。做女時人人讚eq高


禁止訪問

積分: 67964


34#
發表於 12-12-31 01:24 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


35#
發表於 12-12-31 01:34 |只看該作者

回覆:點樣可以訓練自己EQ高D??

EQ? 本來都有, 但對住阿女自然會無晒。。。。。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo