烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


伯爵府

積分: 15600


21#
發表於 12-12-30 23:04 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


22#
發表於 12-12-31 01:52 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜

我個女勁鐘意食面包邊


侯爵府

積分: 20274

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-1-2 11:36 |只看該作者


子爵府

積分: 10626

認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


24#
發表於 13-1-2 14:20 |只看該作者


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 13-1-2 14:58 |只看該作者
回覆 mondymondy 的帖子

我成日都咁整架~~~ 不過我就用焗爐焗~~~ 好好味架~~~

仲可以加D少糖一齊焗~~~ ^^
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


公爵府

積分: 25979


26#
發表於 13-1-2 15:40 |只看該作者

引用:回覆+mondymondy+的帖子 我成日都咁整架~~

原帖由 大少拉 於 13-01-02 發表
回覆 mondymondy 的帖子

我成日都咁整架~~~ 不過我就用焗爐焗~~~ 好好味架~~~
我無焗爐啊〜 用煎pan唔知會唔會燶呢… 我下次都試下先〜




大宅

積分: 2578


27#
發表於 13-1-2 16:14 |只看該作者
我会加香草,小小盐,用我的Lagostina 烘,一样好味。


侯爵府

積分: 21214


28#
發表於 13-1-2 18:33 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜




珊瑚宮

積分: 117763


29#
發表於 13-1-2 18:36 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜






禁止訪問

積分: 392


30#
發表於 13-1-2 18:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo