論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74328


21#
發表於 13-1-3 00:52 |只看該作者
enahau 發表於 13-1-2 23:21
各位佢係賤菲,本人係home office媽媽,所以唔太驚同佢玩嘢,因煮飯都係我,佢嚟咗十一個月除清潔外,咩都 ...
佢今次用凍水同你小朋友冲涼,下次可以用大熱水,咁仲唔驚?前幾日先見到個post,有個賤工人,特登餵熱飯比個幼兒食,bb大喊,休克入院!
報警,上埋庭,但工人打甩左,之後反向僱主索償二萬幾!


男爵府

積分: 6111


22#
發表於 13-1-3 01:07 |只看該作者

回覆:有咩方法治呢個做錯嘢俾人話仲會好不屑笑你既姐姐

為咗小朋友,你要無奈咁忍受呢個咁叉賤格嘅工人。


大宅

積分: 3102


23#
發表於 13-1-3 01:18 |只看該作者

回覆:方方媽媽 的帖子

咁都係早炒為妙!多謝提醒!




侯爵府

積分: 21294


24#
發表於 13-1-3 01:27 |只看該作者

回覆 回覆:enahau的帖子

問佢如果用涷水淋身,問佢咩感覺!





子爵府

積分: 14047


25#
發表於 13-1-3 01:36 |只看該作者

回覆:enahau 的帖子

直接問佢係米唔順超!即炳!




伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


26#
發表於 13-1-3 10:52 |只看該作者
enahau 發表於 13-1-2 19:07
呢件極品我仲有兩周炒佢,但幾乎三日一大獲俾我歎,前兩日得八九度,佢開咗熱水爐但等都唔等,直接用超凍水 ...

同我前工人一樣, 黑心鬼用凍水幫我囝囝沖涼.....

差1個月完約, 我都補足炒佢.....
認真就輸了!


大宅

積分: 4608


27#
發表於 13-1-3 11:51 |只看該作者
我一定會裝一盤凍水倒落佢度,之後話唔好意思,我真係唔小心,呢個世界充滿不幸,也要樂於面對。

就算POLICE黎呀!我都係話我唔小心,所以倒左落佢度。


大宅

積分: 1617


28#
發表於 13-1-3 12:17 |只看該作者
我會叫佢即執嘢走去搵返個agent...仲要9秒9離開我視線範圍...保護兒女係媽媽的責任


別墅

積分: 865


29#
發表於 13-1-3 12:39 |只看該作者

引用:我一定會裝一盤凍水倒落佢度,之後話唔好意

原帖由 tiggertigger 於 13-01-03 發表
我一定會裝一盤凍水倒落佢度,之後話唔好意思,我真係唔小心,呢個世界充滿不幸,也要樂於面對。

就算POLI ...





水晶宮

積分: 74328


30#
發表於 13-1-3 13:45 |只看該作者
我地係瓷器,佢地只係缸瓦,
大家互砸,蝕底一定係我地.
何必仲要硬撼?


大宅

積分: 1174


31#
發表於 13-1-3 14:06 |只看該作者

回覆:有咩方法治呢個做錯嘢俾人話仲會好不屑笑你既姐姐

小朋友好慘,我個姐姐都試過甘樣,我細女大聲嗌,我沖入去睇問咩事,姐姐答無野,我就即刻試下水,嘩 d 水 凍架(不過個時係秋涼,無甘凍),我就問佢,佢話已開熱水爐,我真心意為佢係甘蠢,所以再教佢開左爐開水都要等,跟住再試水,仲擔心佢自己沖涼會凍親,不過自從知佢為人後開始明白佢只係貪快!
睇到你個post心同感受,小朋友真係可憐,想搵個有良心既人湊姐,都甘難


大宅

積分: 3102


32#
發表於 13-1-3 14:57 |只看該作者

回覆:kendorisbb 的帖子

當晚我女就發燒流鼻水,我依家小小都唔俾佢點我個女,今日book咗機票,星期日同佢




大宅

積分: 1174


33#
發表於 13-1-3 15:10 |只看該作者

引用:當晚我女就發燒流鼻水,我依家小小都唔俾佢

原帖由 enahau 於 13-01-03 發表
當晚我女就發燒流鼻水,我依家小小都唔俾佢點我個女,今日book咗機票,星期日同佢



...
恭喜甩難


別墅

積分: 865


34#
發表於 13-1-3 17:27 |只看該作者

引用:當晚我女就發燒流鼻水,我依家小小都唔俾佢

原帖由 enahau 於 13-01-03 發表
當晚我女就發燒流鼻水,我依家小小都唔俾佢點我個女,今日book咗機票,星期日同佢



...
你星期六晚比d 凍水佢歎




男爵府

積分: 5112


35#
發表於 13-1-3 17:30 |只看該作者
叫佢大抹全屋一次先好炒佢呀!


大宅

積分: 1523


36#
發表於 13-1-3 18:06 |只看該作者

回覆:金仔媽媽 的帖子

我贊成用翻同樣黎治佢


大宅

積分: 4384


37#
發表於 13-1-3 18:10 |只看該作者

回覆:enahau 的帖子

睇到我火都黎!黑心!




複式洋房

積分: 284


38#
發表於 13-1-3 19:01 |只看該作者

回覆:enahau 的帖子

真係無法治工人,炒左就算,我個日日比我鬧,初時都有點良知眼濕濕,之後仲發我老脾話唔開心,我地都問是否唔想做,佢又唔敢話係,唔出聲。之後我見到佢剪報點投訴個僱主,我嬲到掉左佢d野,佢唔出聲但無再將佢既野放出㴝。之後每次鬧親都笑笑口,極輕挑。我心寒左,即刻揾過炒佢,家下等新工人來即炒


別墅

積分: 600

睛靈勳章


39#
發表於 13-1-3 19:57 |只看該作者

回覆:有咩方法治呢個做錯嘢俾人話仲會好不屑笑你既姐姐

賤Bun ,麻煩開個名,大家有得防!




大宅

積分: 3102


40#
發表於 13-1-4 00:48 |只看該作者

引用:叫佢大抹全屋一次先好炒佢呀!

原帖由 CHIHIMNAM 於 13-01-03 發表
叫佢大抹全屋一次先好炒佢呀!
今朝8點叫佢起身(佢成日唔知醒,九點先起身)監住佢大掃除到衣家剛訓,聽朝再嚟過,直至炒佢果日我全屋應可一麈不染!



點評

CHIHIMNAM    發表於 13-1-4 09:04

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo