論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2309


21#
發表於 13-1-3 09:38 |只看該作者
前僱主已經犯法了,送官究治。


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


22#
發表於 13-1-3 09:39 |只看該作者
torrance 發表於 13-1-3 01:34
今姐姐已來了半年,工作勤力,準時回家,悉心教導及照顧仔仔,星期日回家自動自覺清潔,不講電話,清潔衛生 ...

佢做半年講乜都信晒佢???

我前工人做頭1年都好好架,

之後個1年...

如果前僱主有問題, 佢地有工會幹事幫佢地出頭架.

D 工會幹事叻到你唔信, 我鄰居就有一個.




認真就輸了!


男爵府

積分: 9785


23#
發表於 13-1-3 10:29 |只看該作者

引用:該工人是自己辭職,而顧主是有繼續請工人,

原帖由 ChineseHK 於 13-01-03 發表
該工人是自己辭職,而顧主是有繼續請工人,那麼該工人是不可以追討長期服務金的.她能拿到一個月額外的薪金 ...
但我老公有個親戚都係無俾長期服務金但再請工人,我八卦問佢話同工人傾好左喎



點評

方方媽媽  傾好左之後,攞晒著數,最終先至再來告上法庭,再攞埋長服先至收手囉.  發表於 13-1-3 13:16


大宅

積分: 1088


24#
發表於 13-1-3 10:57 |只看該作者
頭兩年合約一個月祇係比放一日假,重pk到唔補水
第三四年一個月放兩日
第五六年放一個月放三日
第七年先可以放番四日,第8年姐姐話要返去結婚唔做先甩難 ???

這麼第8年姐姐話要返去結婚唔做是完了8年合約???

Agree with ChineseHK : 如該工人是自己辭職,而顧主是有繼續請工人,那麼該工人是不可以追討長期服務金的.


水晶宮

積分: 68478


25#
發表於 13-1-3 11:07 |只看該作者
我信 1 半


大宅

積分: 2405


26#
發表於 13-1-3 11:09 |只看該作者
回覆 ChineseHK 的帖子



伯爵府

積分: 18698


27#
發表於 13-1-3 11:19 |只看該作者

回覆:綠荳媽媽 的帖子

樓主:可唔可以講下你工人叫咩名?

忽然之間我想起,唔知你會唔會請左我炒左個個工人,因佢啱啱走左約半年,又係同我打左七年工!

你請佢係斷約嗎?你斷約都請?仲上黎讚佢?

你講佢的優點全部中,勤力、煮食好,乾淨,清潔一流,周日又係七點出門,從冇遲返!

我炒佢係因為佢長期債務累累,總有藉口要缺錢,糧也預支過,借又借過,偷也偷過,我地七年以來卜心卜命侍佢如自己人,半次都未鬧過。生日新年去旅行都有買禮物比佢,嚴如一家人。

佢高台債築,我地想䀆辦法幫佢,又試過一個月四個周日只放一日,其餘三個星期日照stay home休息但不用工作我比多500蚊,目的只希望佢明白我地真心想幫佢渡過難關但錢不會隨便比,佢也要有少少付出便是犧牲價期。Ni 個方案佢自己不知有多歡喜,更說有咁好的僱主佢後悔仲周圍借錢!她承諾過我唔借錢點知陽奉陰遺,走前借仲借足七間債仔!

佢走時我比足長期服務金,當然佢可以同新僱主吹水冇!假如佢將以錢代假,折曲為僱主扣佢假期冇良,Ni di係佢地搏同情的手法!

就算樓主你的公主不是我的工人也不打緊,我苦口婆心花咁多時間打一大篇只希望你明白,工人的說話不可盡信,你也要有一夥提妨之心,僱主一定會有僱主的版本,唔好佢吹咩你信咩,用下個䐉分柝下,或者聽左就算!表現得好冷淡就啱啦,你七情上面咁你會露底,易騙!

始終佢在你家日子尚淺!祝好運!



點評

lily-of-valley  Agree  發表於 13-1-3 20:34
方方媽媽  Agree X 1000000000000000  發表於 13-1-3 13:17
sweeticandy  Agree~~    發表於 13-1-3 12:01
CJCJ  Good share!  發表於 13-1-3 12:00
matthewconnielo   同意!  發表於 13-1-3 11:56
wongwlv  Totally Agree.  發表於 13-1-3 11:22


大宅

積分: 3025


28#
發表於 13-1-3 11:48 |只看該作者

回覆:manmantang17 的帖子






大宅

積分: 3025


29#
發表於 13-1-3 11:52 |只看該作者

回覆:cheapbombom 的帖子

好同意你既講法!




侯爵府

積分: 21227


30#
發表於 13-1-3 11:56 |只看該作者

引用:樓主:可唔可以講下你工人叫咩名? 忽然之

原帖由 cheapbombom 於 13-01-03 發表
樓主:可唔可以講下你工人叫咩名?

忽然之間我想起,唔知你會唔會請左我炒左個個工人,因佢啱啱走左約半年 ...
七間財仔每間只嚟搞你一次都死


大宅

積分: 2343


31#
發表於 13-1-3 12:14 |只看該作者
工人對你孩子咁好? 貴貴衫都買,
唔太合logic.

我唔會比工人對孩子太好...順其自然好


點評

totheend  agree!  發表於 13-1-3 12:19


伯爵府

積分: 18329

BK Milk勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-1-3 12:27 |只看該作者
好好珍惜你既好姐姐, 其他既事聽左就算, 我之前都好似你咁好同情個姐姐, 佢做左3年, 我地對佢都好好, 點知佢係我預產期前一個月同我辭職, 我生bb果日就係佢既last day, 佢一野就完全翹起晒我, 攪到我"拿手唔成世". 呢件事之後我會覺得工人始終係工人


大宅

積分: 3101


33#
發表於 13-1-3 12:42 |只看該作者
七間財仔


侯爵府

積分: 24721


34#
發表於 13-1-3 12:54 |只看該作者

回覆:好想找到姐姐前僱主痛斥一番,為姐姐出口氣!

Sorry, but I don't believe what your maid said. If that's the fact, she should have resigned from previous employer many years ago.


水晶宮

積分: 70436

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 13-1-3 13:05 |只看該作者

回覆:好想找到姐姐前僱主痛斥一番,為姐姐出口氣!

工人講野不能盡信。


複式洋房

積分: 478


36#
發表於 13-1-3 13:09 |只看該作者
Congratulation la!!!


珍珠宮

積分: 32052


37#
發表於 13-1-3 13:19 |只看該作者
只怕好戲在後頭。


水晶宮

積分: 74328


38#
發表於 13-1-3 13:21 |只看該作者
一個咁好既工人,隨時都搵到新工啦,洗屈就係舊僱主度七年?
樓主,真心提你,唔好盡信呀.一D都唔合邏輯呀.

點評

matthewconnielo    發表於 13-1-3 14:02


珍珠宮

積分: 35748


39#
發表於 13-1-3 13:22 |只看該作者
覺得個工人好,而家好好 enjoy 下~ 但佢地講o既o野我通常 ’哦’ 完就算。好衰o既僱主我相信有,亦遇過,但佢係咪真係咁 ’偉大’,’唔計較’ 我就有保留~

樓上講得o岩,個工人咁正又 ’咁肯蝕底’ 點會放佢走?自己各種原因,eg 細路大晒,照顧o既老人家 bye bye o左,無錢,甚至今時今日真係移民,都大把親戚朋友吼實。而家咁難請個正常人,件正貨點會淪落到要揹住斷約個名出番去自由市場


子爵府

積分: 13489


40#
發表於 13-1-3 13:46 |只看該作者

回覆:torrance 的帖子

片面之詞,聽完就算嘞。路遙知馬力,日久見人心。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo