懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 5237


21#
發表於 13-1-4 15:12 |只看該作者

回覆:oneheart 的帖子

系丫。一箱六罐。我bb 岩岩三個月咋。


複式洋房

積分: 277


22#
發表於 13-1-4 15:13 |只看該作者

回覆:bb 無奶粉啦! 牛欄有無得打電話去訂??

藥房返貨好少,好快賣晒。百佳、萬寧有機會有貨,不過貴少少(250)。
我哋都係食牛欄,一見到就要入定,就快冇奶食個心真係好驚架。




大宅

積分: 3157


23#
發表於 13-1-4 15:13 |只看該作者
有電話訂貨,通常留言後有人覆


男爵府

積分: 5237


24#
發表於 13-1-4 16:07 |只看該作者

回覆:Egg_mama 的帖子

我未試過系藥房買。驚系水貨。



子爵府

積分: 10298


25#
發表於 13-1-4 16:30 |只看該作者
Fan~薰 發表於 13-1-4 16:07
我未試過系藥房買。驚系水貨。

我萬X、百X都有買過,主要喺藥房買,藥房平成三十幾蚊,我睇過個罐同萬X、百X無分別。我去買既藥房有大大個牛欄貼紙貼住類似寫「特約商戶」(唔太sure exactly點寫),我諗有呢個貼紙就係正貨,唔係水貨!
平咁多,好難唔去藥房買


大宅

積分: 2220


26#
發表於 13-1-4 16:58 |只看該作者

回覆:bb 無奶粉啦! 牛欄有無得打電話去訂??

我有一罐係診所比既sample,正常900克裝,可以比你頂住先,要唔要?




男爵府

積分: 5237


27#
發表於 13-1-4 18:06 |只看該作者

回覆:oneheart 的帖子

我附近d 藥房吾見有哩個label . 有哩個label 會放心好多


男爵府

積分: 5237


28#
發表於 13-1-4 18:15 |只看該作者

回覆:妹妹媽媽 的帖子

暫時吾洗住。我新果罐岩岩開。下星期初牛欄就送貨㴝。都頂到。吾該你。


禁止訪問

積分: 12490


29#
發表於 13-1-4 18:19 |只看該作者

回覆:Fan~薰 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1014


30#
發表於 13-1-4 18:34 |只看該作者

回覆:bb 無奶粉啦! 牛欄有無得打電話去訂

我都係沙田,bb個半月
斷貨情況出現左個幾星期了!!
我上星期一日入面響沙田,青衣,銅鑼灣掃左十罐...希望可以捱到過年!
食剩一罐半時發現無貨真係好傍惶!
牛欄1,2號都難揾!連錦英喱d居屋屋苑都斷哂!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo