自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1675


21#
發表於 13-1-5 11:04 |只看該作者

回覆:有冇小朋友聽朝仲要學游水

我仔尋晚今日都要游室外,佢話ok ar~唔會話凍唔去游


珊瑚宮

積分: 111954


22#
發表於 13-1-5 11:28 |只看該作者
jarjane 發表於 13-1-5 10:49
我的好友個乖囡仲游海添見到都凍,但又好佩服小公主的堅毅精神

...

都叫里交朋友要小心,識埋 D 騎喱怪,連 佢 D 細路都一樣


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


23#
發表於 13-1-5 21:01 |只看該作者

引用:我仔尋晚今日都要游室外,佢話ok+ar~唔會話

原帖由 rainbow*~ 於 13-01-05 發表
我仔尋晚今日都要游室外,佢話ok ar~唔會話凍唔去游





公爵府

積分: 27878

畀面勳章


24#
發表於 13-1-5 21:03 |只看該作者

引用:我仔今日要學,但太凍了,打算今天暫停,下

原帖由 ilovematthew 於 13-01-05 發表
我仔今日要學,但太凍了,打算今天暫停,下星期五考試,冷病不得了
我兩個女下星期三考試,不過今日去左丶只係上水涷,水入面唔涷





男爵府

積分: 5550


25#
發表於 13-1-5 21:05 |只看該作者

回覆:有冇小朋友聽朝仲要學游水

阿仔今早游完


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-1-5 21:17 |只看該作者
我細仔今日先游完水, 游緊就唔覺凍, 係上水個下先凍.....
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


27#
發表於 13-1-5 21:22 |只看該作者

回覆:有冇小朋友聽朝仲要學游水?

阿仔個個星期日都要游,暖水池,室內仲有暖氣,所以都OK架




大宅

積分: 2063


28#
發表於 13-1-6 00:55 |只看該作者
上星期日仲凍, 阿仔仲要唔肯落到泳池更衣室先換泳衣,
結果, 佢先在家換好泳衣, 就再著件羽絨係面, 就行去泳池
要行成5分鐘, 我見到都覺得凍呀...
我幾驚佢病呀....
游完之後佢話好熱...隻手仲暖過我...

Did you know that eco-friendly can be budget-friendly? Use my Coupon Code IKO948 to get $5 off your first order and choose from hundreds of “green” products from iHerb.com

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo