婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16331


21#
發表於 13-1-10 10:47 |只看該作者
如果你有自己屋企,又會請陪月,
咁喺自己屋企坐月咩得囉.


大宅

積分: 3906


22#
發表於 13-1-10 10:47 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:28 編輯

del


男爵府

積分: 8213


23#
發表於 13-1-10 10:48 |只看該作者
請陪月係你地自己出錢, 真係吾需要理佢地甘多. 你同佢地講聲係尊重,吾講也是道理.


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 13-1-10 10:49 |只看該作者
你笑笑口答佢: 我邊有99你咁勁喎. 我由細到大家務都未做過, 生仔咁大件事, 我一定要坐月架, 揾咗陪月我先叫放心d咋.

話時話, 點解你會咁傻諗住返99度坐月? 本來分開住,但喺99度坐月好易引致產後抑鬱架.


禁止訪問

積分: 80247


25#
發表於 13-1-10 10:49 |只看該作者

回覆:abcdecdee 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-1-10 11:13 |只看該作者
你小心你99唔俾你返你阿媽度坐月....我99個時都係咁,我唔返之後佢同我講話唔可以返外家坐月,咁樣會唔好,不過我都有問親戚佢地都係咁講,當然我覺得你阿媽開口叫你先唔好,自己話要返又係另一回事囉

點評

sanriokitty  係屋企1個人對住阿b坐月,每日等爸媽飲完茶係屋企過來,8個地鐵站度,帶點心  發表於 13-1-10 23:39
sanriokitty  係呀, 我果時阿媽話唔可以番女家坐月, 佢話如果你番99度坐月我唔過泥  發表於 13-1-10 23:37


別墅

積分: 816


27#
發表於 13-1-10 11:14 |只看該作者
回覆 abcdecdee 的帖子

你決定非常好! 你返媽咪度坐月係最好選擇!1) 外國人無坐月,無補身... 最多飲黑啤... 但我0地係中國人! 印尼人生完都會坐月 36日!
2) 生完3日係可以落床,小小走動無問題... (如果開刀就無咁快落床) 而且 BB 出世1星期內都要去健康院檢查的... 但生完千萬唔好掂生水,去完廁所都要用熟水洗... 唔係日後手指關節會薑硬... 本人試過,在醫院3日之前貪方便,但只係沖下幾隻手指... 之後有一段時間手指關節會薑硬. 準媽媽你到時要注意下^^
3) 有人陪月,湊BB餵BB一定係你... 咁樣先可以建立好你同BB的親密關係^^ 陪月只係輔助你洗BB衫 (好多衫要洗!)、煮飯比你食、煲湯比你飲、及煲補野......

點解咁多6299都當新抱咁矜貴?
我果陣只係12朝... 62上黎食飯... 見係C6煮飯...
問點解係個仔煮?
C6話我坐月唔掂得生水...
62大大聲咁話 "乜係咩!"
佢差在未講話我矜貴!!!
我62仲枉佢係中醫師!


大宅

積分: 3906


28#
發表於 13-1-10 11:24 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:28 編輯

del


大宅

積分: 3906


29#
發表於 13-1-10 11:25 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:28 編輯

del


男爵府

積分: 5982


30#
發表於 13-1-10 11:26 |只看該作者
本帖最後由 LuyiuLady 於 13-1-10 11:26 編輯

講鬼婆添呀?
鬼婆唔駛養99架喎! 仲直呼99名字添! 你問下99係咪想你似鬼婆?


大宅

積分: 3906


31#
發表於 13-1-10 11:26 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:28 編輯

del


大宅

積分: 3906


32#
發表於 13-1-10 11:27 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:29 編輯

del


大宅

積分: 3906


33#
發表於 13-1-10 11:29 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:29 編輯

del


大宅

積分: 3906


34#
發表於 13-1-10 11:31 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:29 編輯

del


大宅

積分: 3906


35#
發表於 13-1-10 11:32 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:29 編輯

del


子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


36#
發表於 13-1-10 11:33 |只看該作者
回覆 abcdecdee 的帖子

唔好話你99like你請陪月,連我c6最初都唔讚成我請,因為佢會陪我坐月,以為自己可以照顧到我.

我梗係采佢都傻啦,因為我打算自己比錢請,無人會比自己更緊張自己身體!


後來,慢慢同佢解釋,生完之後會點樣虛弱,坐得唔好一世都補唔返,c6再聽到身邊有請過陪月既朋友feedback,再上左d坐月course,就明喇.


但你99…因為係過來人,佢自己生完無享受過陪月幫忙,又唔錫你,所以一定會反對.


陪月唔係百份百好,但只係買個安心,好似請工人,要講彩數.


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-1-10 11:36 |只看該作者
abcdecdee 發表於 13-1-10 11:29
回覆 fanny3315 的帖子

好似話如果女家有細個自己既弟妹,返屋企坐月唔係咁好~?>好在我係獨生既~而且我媽 ...

我得個阿哥所以唔知.....
鄉下出黎係麻煩D....我99都係.....
個時我係一個人坐月,名嫂頭個10有幫下我手,之後就自己搞掂,不過媽媽就過黎煮晚餐成個月囉...
有時都唔明D 99咩心態,自己對新抱唔好,但又唔想其他人對新抱好.....


別墅

積分: 816


38#
發表於 13-1-10 12:26 |只看該作者
回覆 abcdecdee 的帖子

你錯了... 佢好D?咁你62有無寫3大頁紙,黎宣讀你的"罪行"?
會唔會怪你無聽佢一次電話?
會唔會話你一次無同佢0地食飯就話你扮病?

點評

gracechanbb  我認得你!可憐的jm!  發表於 13-1-10 14:08


侯爵府

積分: 23500


39#
發表於 13-1-10 12:50 |只看該作者
你應該答返佢"係呀,我真係好經貴架,每個人都經貴架啦,嘜你地唔係咩?"


大宅

積分: 3906


40#
發表於 13-1-10 13:36 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:29 編輯

del

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo