想生BB

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   2


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-1-17 22:52 |只看該作者
misslaulau23 發表於 13-1-17 02:28
我應該係12 至14日排卵,12日去睇中醫話會遲D,可能遲到17/18號,點知而家16號都係白雪雪....咩心情都無啦 ...

我仲衰, 年紀大... 如果而家第二個, 亞仔都四歲了
2022年 還是必須好好過下去...


大宅

積分: 4204


22#
發表於 13-1-18 00:04 |只看該作者

引用:今個月開咗2日工咋,+而家等派彩.不過今個病

原帖由 bigmacq88 於 13-01-17 發表
今個月開咗2日工咋, 而家等派彩.
不過今個病咗, 仲食埋抗生素... 十分不明朗 ...
Me2:喉嚨痛今日睇了醫生,醫生話盡量就住開藥加油呀!希望個個如願以賞啦




大宅

積分: 1053


23#
發表於 13-1-18 02:10 |只看該作者
今日17日重未排,灰爆啦.....

我上一胎咩都無CHECK,反而重易中....而家好似多左好多壓力。加上身邊的同事又好多人中左...


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-1-18 09:44 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

我第一胎已經唔易有, 而家想有第二胎.
大家有時唔好掛住食中薬/ 針灸, 要食得飽d & 健康, 身體夠營養才可有BB呢!




2022年 還是必須好好過下去...


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-1-18 09:46 |只看該作者

引用:今日17日重未排,灰爆啦.....我上一胎咩都

原帖由 misslaulau23 於 13-01-18 發表
今日17日重未排,灰爆啦.....

我上一胎咩都無CHECK,反而重易中....而家好似多左好多壓力。加上 ...
係咪用紅d check



2022年 還是必須好好過下去...


子爵府

積分: 14813


26#
發表於 13-1-18 09:53 |只看該作者
我1月3日Day1,今日有哈哈笑,已dodo


伯爵府

積分: 17239


27#
發表於 13-1-18 10:16 |只看該作者

引用:今日17日重未排,灰爆啦.....我上一胎咩都

原帖由 misslaulau23 於 13-01-18 發表
今日17日重未排,灰爆啦.....

我上一胎咩都無CHECK,反而重易中....而家好似多左好多壓力。加上 ...
我都係啦,應該係排卵,但紅d淺到得個控,好驚冇排卵,今個cycle仲要比平時勤力dodo,到時食白果真係灰爆。見人有左只係替人高興,個心其實好唔舒服好傷心


伯爵府

積分: 17239


28#
發表於 13-1-18 10:16 |只看該作者

引用:我1月3日Day1,今日有哈哈笑,已dodo+

原帖由 Cherry0401 於 13-01-18 發表
我1月3日Day1,今日有哈哈笑,已dodo
加油呀


伯爵府

積分: 17239


29#
發表於 13-1-18 13:07 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我求先驗,紅d終於有線啦,等左咁耐,仲以為自己冇排卵。

但體溫由尋日36.33(紅d淺控)。到今日36.5(紅d有大約70%深),咁究竟係排左定就黎排?


複式洋房

積分: 125


30#
發表於 13-1-18 13:23 |只看該作者

回覆:invna 的帖子

紅d白板體又升埋開始
進入等、等、等

ifefe


伯爵府

積分: 17239


31#
發表於 13-1-18 15:19 |只看該作者

引用:紅d白板體又升埋開始 進入等、等、等

原帖由 invna 於 13-01-18 發表
紅d白板體又升埋開始
進入等、等、等
祝你早孕


子爵府

積分: 14813


32#
發表於 13-1-18 15:29 |只看該作者
ilovedancendanc 發表於 13-1-18 13:07
我求先驗,紅d終於有線啦,等左咁耐,仲以為自己冇排卵。

但體溫由尋日36.33(紅d淺控)。到今日36.5(紅d有 ...

試下每隔四個鐘驗一次丫 ~
我琴日下午開始有線 ~
半夜深左少少 ~
今早又再深少少 ~
剛才下午已經深粗 ~
不過由於今早已出現哈哈笑 ~
所以今早已 DODO ~
我 C6 話聽日先再 DODO 了 ~


伯爵府

積分: 17239


33#
發表於 13-1-18 15:35 |只看該作者

引用:Quote:ilovedancendanc+發表於+13-1-18+13:

原帖由 Cherry0401 於 13-01-18 發表
試下每隔四個鐘驗一次丫 ~
我琴日下午開始有線 ~
半夜深左少少 ~
我而家得1支紅d,要今晚返屋企用哈哈笑驗多次,但我驚今晚已經過左最佳時間


子爵府

積分: 14813


34#
發表於 13-1-18 15:45 |只看該作者
本帖最後由 Cherry0401 於 13-1-18 15:46 編輯
ilovedancendanc 發表於 13-1-18 15:35
我而家得1支紅d,要今晚返屋企用哈哈笑驗多次,但我驚今晚已經過左最佳時間

...

唔怕啦 ~ 紅D有淺線開始 ~ 我就每幾個鐘就兩樣一齊用 ~ 反正呢盒我用第二枝已經有哈哈笑 ~
哈哈笑果枝棒我都有留起架 ~ 有時彈返枝棒出黎我都會睇下係咪深粗 ~

今早0830 ~


今早0830 ~


下午1440(寫錯左1640 XDDD) ~


下午1440(寫錯左1640 XDDD) ~



伯爵府

積分: 17239


35#
發表於 13-1-18 15:55 |只看該作者

引用:Quote:ilovedancendanc+發表於+13-1-18+1

原帖由 Cherry0401 於 13-01-18 發表
本帖最後由 Cherry0401 於 13-1-18 15:46 編輯
嘩!你驗得好密。

我尋日check2次,比個中醫笑我check得太密,會好易搞到自己緊張,佢叫我一日定時check一次就得


子爵府

積分: 14813


36#
發表於 13-1-18 16:00 |只看該作者
ilovedancendanc 發表於 13-1-18 15:55
嘩!你驗得好密。

我尋日check2次,比個中醫笑我check得太密,會好易搞到自己緊張,佢叫我一日定時check一 ...

係其他 JM 教我 ~
見到有線後就一日 CHECK 幾次 ~
如果我唔係一日 CHECK 幾次 ~
我都未必會發現下午時既深粗 ~


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-1-18 17:03 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

大家努力開工喇加油!



2022年 還是必須好好過下去...


侯爵府

積分: 21214


38#
發表於 13-1-18 17:19 |只看該作者

引用:呢2日紅d都冇反應,都唔知幾時先可以正式開

原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-15 發表
呢2日紅d都冇反應,都唔知幾時先可以正式開工
2/1 Day 1…都係紅d未有反應


子爵府

積分: 14813


39#
發表於 13-1-18 17:24 |只看該作者
Dot0716 發表於 13-1-18 17:19
2/1 Day 1…都係紅d未有反應
我 1月3日 Day 1 , 琴日紅D勁淺線 ~
琴晚半夜加深左 , 今朝再深多少少 (CB有哈哈笑了)
頭先下午直頭係深粗 (CB仍有哈哈笑)

其實唔駛咁擔心 ~ 一有線就會加深得好快 ~
所以我一見淺線就早午晚咁驗紅D ~


伯爵府

積分: 17239


40#
發表於 13-1-18 17:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovedancendanc+於+13-01-15

原帖由 Dot0716 於 13-01-18 發表
2/1 Day 1…都係紅d未有反應
你平時cycle係幾多? 可能未到排卵。我到尋日都係得勁淺控,都係遲左排。今日無啦啦有70%既線,你再keep住驗,唔好心急


首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo