跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 614


21#
發表於 06-7-10 22:09 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

其實如果你個女係真光讀咁你不如試吓係振興新村搵下啦,我都係係果頭住咖,咁咪可以有個照應囉,哈哈,我個仔係三肓返學,試吓考慮吓囉,如果無乜錢既話呢個都算係幾好既選擇,然后再申請公屋,再叫社工幫你,半年到可以上到朗屏或者水邊圍邨,新屋就無咁快咖喇,咁公屋又平又方便嘛!


大宅

積分: 1009


22#
發表於 06-7-10 22:15 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

oilamyoyo:

真係聽者都心寒呀,你老公好可怕,點同一個咁無人性的人住呀,他居然用這東西打你,你傷得重嗎? :-(


伯爵府

積分: 19578

醒目開學勳章


23#
發表於 06-7-10 22:21 |只看該作者

Re: 急~大家幫幫手~唔該~好慘.......>"<

現堦段你想租咩屋? 無電梯既唐樓 or 村屋 or 有電梯既樓?
是否要近你大囡學校既地區? 俾你想租咩既諗法, 我地起碼有個譜幫你搵同就住你的錢預算

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo