自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   7


男爵府

積分: 5272


21#
發表於 13-1-13 01:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-13+

原帖由 Jason 於 13-01-13 發表
BB冇晶片
有架!佢地話已經植入左晶片,仲叫我去漁農處打針果陣轉埋名添!




禁止訪問

積分: 81803


22#
發表於 13-1-13 01:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-01-13+發表BB冇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9747


23#
發表於 13-1-13 01:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+longheibaby+於+13-01-13+發

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
呢隻就係我嘅小牧!
你快點帶佢去睇醫生啦!真係可能係發狗溫,我地睇開係太平道最大個間,真係好好,希望小牧B快點好番



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


男爵府

積分: 5272


24#
發表於 13-1-13 01:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-13+

原帖由 Jason 於 13-01-13 發表
隻狗幾多個月呀?
兩個月大





子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


25#
發表於 13-1-13 01:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+longheibaby+於+13-01-13+發

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
呢隻就係我嘅小牧!
我隻十六歲多,早幾個月走咗,好多謝你影比我睇,快啲明日帶佢去睇醫生啦!唔好拖,你帶得佢返屋企,你就要善待佢,當佢係你嘅屋企人,直至佢終老呀!知道嗎?我仲好掛我隻妹妹


禁止訪問

積分: 81803


26#
發表於 13-1-13 01:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-01-13+發表隻狗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5272


27#
發表於 13-1-13 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-13+

原帖由 liebe_ist 於 13-01-13 發表
你快點帶佢去睇醫生啦!真係可能係發狗溫,我地睇開係太平道最大個間,真係好好,希望小牧B快點好番



...
希望佢撐住捱過今晚,等我明天一開門就接牠去看醫生!佢禁細隻,見佢嘔個樣都心痛死我了!而家聽完你地講仲驚!




水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


28#
發表於 13-1-13 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-01-13+發表係架

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
唔好呀!唔係有晶片掉唔到咩?
死咗就call上大6運一隻頂數,bb入晶片有鬼用咩!又唔係狗牌,有無去登記漁護署,鬼知呀:;pppp:隻狗bb一百幾十買返來,入塊晶片即賣幾千,已經做咗大頭水魚,仲信狗販?快d睇獸醫啦!


男爵府

積分: 5272


29#
發表於 13-1-13 01:22 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:44 編輯

其實今日攞小牧返去,果度有個肥婆都唔多like架喇!黑黑地面




珍珠宮

積分: 34788


30#
發表於 13-1-13 01:23 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

可能係狗瘟,你送去pet shop前應該上黎問下嘛,而家狗狗又病又冇人理,好慘呀


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


31#
發表於 13-1-13 01:23 |只看該作者

引用:其實今日攞小牧返去,果度有個肥婆都唔多li

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
其實今日攞小牧返去,果度有個肥婆都唔多like架喇!黑黑地面,令我感覺很差!



...
咪係囉!所以唔好攞返去寵物店,要自己帶佢去睇醫生。


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


32#
發表於 13-1-13 01:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-01-13+發表BB冇

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
有架!佢地話已經植入左晶片,仲叫我去漁農處打針果陣轉埋名添!
咁佢有無俾漁護署張証明你呀?無ge話點轉名?去vet度check真d有無入晶片啦!


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


33#
發表於 13-1-13 01:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-13+

原帖由 imconfusing 於 13-01-13 發表
好慘眼神好迷茫
小牧眼神係咁㗎!其實巧聰明


伯爵府

積分: 15844


34#
發表於 13-1-13 01:26 |只看該作者

引用:放係pet+shop一星期後,隻狗會唔同左樣 +

原帖由 Jason 於 13-01-13 發表
放係pet shop一星期後,隻狗會唔同左樣
同意,我哋初養唔識放咗阿囝係 pet shop 幾日,佢由大粒眼變蓮母眼!


侯爵府

積分: 20127

畀面勳章


35#
發表於 13-1-13 01:26 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

隻狗本身有病~攞去狗店一星期後換第二隻比你 最好自己帶狗仔去睇醫生




禁止訪問

積分: 81803


36#
發表於 13-1-13 01:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-01-13+發表放係p

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


37#
發表於 13-1-13 01:29 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

而家先去睇醫生,順便叫醫生check吓有無晶片,總之見咗醫生先啦!


伯爵府

積分: 15844


38#
發表於 13-1-13 01:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-13+發表同意,

原帖由 Jason 於 13-01-13 發表
狗已換
無換,但佢哋俾人嘅成藥佢食,食到佢變到溫溫燉燉!


男爵府

積分: 5272


39#
發表於 13-1-13 01:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-13+

原帖由 701003 於 13-01-13 發表
死咗就call上大6運一隻頂數,bb入晶片有鬼用咩!又唔係狗牌,有無去登記漁護署,鬼知呀隻狗bb一百幾 ...
我從來都唔相信他們!因為一睇佢我已經係咁話佢有鼻水,佢地話無問題!但我都已經好小心,只不過我自己本身好鐘意小牧,而且佢好可憐咁瞓覺狂比其他狗仔踐踏,又瘦弱,返左屋企成個星期都掛住,所以先返轉頭買!點知...只希望佢仲響度,我可以接返佢!




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


40#
發表於 13-1-13 01:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+longheibaby+於+13-01-13+發

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
呢隻就係我嘅小牧!
見到你張小牧相,真係好想攬吓佢


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo