潮流時尚

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   10


大宅

積分: 2798


21#
發表於 13-1-14 01:18 |只看該作者

回覆:Babemo 的帖子

其實用lv都好靚呀,點解唔用呀?




男爵府

積分: 6365


22#
發表於 13-1-14 01:24 |只看該作者

引用:我!!我覺得LV+D料真係好好最耐用既名排

原帖由 gossipgirly 於 13-01-14 發表
我!!
我覺得LV D料真係好好
最耐用既名排
Agree! I still love LV though I\'ve been buying fewer if its products.




珍珠宮

積分: 31627


23#
發表於 13-1-14 01:25 |只看該作者

引用:Quote:milau+發表於+13-1-13+23:44+2012年9

原帖由 gossipgirly 於 13-01-14 發表
靚呀!!
幾錢? 仲有咩色架?~~
$18800,而家應該加左價,要2萬以上,我覺得不應因強國人用呢個牌子就話out,又話以後唔會買囉,這個袋真係好好用,我好大部份時間都係用佢,小部份時間用chanel



點評

kekka  AGREE  發表於 13-1-14 08:21


珍珠宮

積分: 32521

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-1-14 01:29 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42987


25#
發表於 13-1-14 01:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vinymqq+於+13-01-13+發表仲

原帖由 milau 於 13-01-13 發表
2012年9月買,超級like
平時唔太like LV ,但呢個的確靚




珍珠宮

積分: 31627


26#
發表於 13-1-14 01:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milau+於+13-01-13+發表2012

原帖由 lovelykitty 於 13-01-14 發表
平時唔太like LV ,但呢個的確靚
多謝您




大宅

積分: 2798


27#
發表於 13-1-14 01:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gossipgirly+於+13-01-14+發

原帖由 milau 於 13-01-14 發表
$18800,而家應該加左價,要2萬以上,我覺得不應因強國人用呢個牌子就話out,又話以後唔會買囉,這個袋真係 ...
我認同你既講法!唔好成日話啲大陸人用完就唔用啦,其實而家好多大陸人都同香港人無咩分別,只係佢地同我地語言唔同!同埋而家佢地都用孖c同h啦!都唔明點解佢地咁有錢既




珍珠宮

積分: 31627


28#
發表於 13-1-14 01:39 |只看該作者

引用:仲有無jm仲用緊佢呀? +

原帖由 Vinymqq 於 13-01-13 發表
仲有無jm仲用緊佢呀?
Vinymqq您開呢個post真好,比其他人知道每個牌子都總有人鈡意,自己唔鈡意都唔應該當佢地底泥




珍珠宮

積分: 31627


29#
發表於 13-1-14 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milau+於+13-01-14+發表$1880

原帖由 Vinymqq 於 13-01-14 發表
我認同你既講法!唔好成日話啲大陸人用完就唔用啦,其實而家好多大陸人都同香港人無咩分別,只係佢地 ...
我唔係鈡意大陸人用呀,只係唔會因佢地用我就唔用




禁止訪問

積分: 1068


30#
發表於 13-1-14 01:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1666


31#
發表於 13-1-14 02:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vinymqq+於+13-01-13+發表仲

原帖由 milau 於 13-01-14 發表
Vinymqq您開呢個post真好,比其他人知道每個牌子都總有人鈡意,自己唔鈡意都唔應該當佢地底泥



...




努力


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 13-1-14 02:18 |只看該作者

回覆:lv支持區

幾年無買,但銀包,coins bag細件野仲日日用


男爵府

積分: 6472


33#
發表於 13-1-14 03:44 |只看該作者
milau 發表於 13-1-14 01:25
$18800,而家應該加左價,要2萬以上,我覺得不應因強國人用呢個牌子就話out,又話以後唔會買囉,這個袋真係 ...
無錯...我唔會因為多左強國人用而唔用..
我個LV長WALLET算係粗用...我平時唔太愛錫D野...但佢竟然KEEP到新既一樣...無誇張...
LV我覺得真係一分錢一分貨....試過MIU MIU WALLET 3個月內即殘...
不過我都會睇款既...LV會買...MIUMIU會買....CHANEL會買...唔COME既我都會買....
本身如果覺得自己品味OK好...覺得又耐用又值.....就不要怕強國人搶住用!


男爵府

積分: 6037


34#
發表於 13-1-14 03:57 |只看該作者

回覆:lv支持區

呢個係我唯一n唯一看上的LV
1358107004486.jpg

***人神共憤!!!香港媽媽聲援台灣小寶貝王昊案,支持保護兒童,嚴懲虐殺***


禁止訪問

積分: 4737


35#
發表於 13-1-14 04:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vinymqq+於+13-01-13+發表仲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4737


36#
發表於 13-1-14 04:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vinymqq+於+13-01-13+發表仲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4737


37#
發表於 13-1-14 04:05 |只看該作者

引用:Quote:milau+發表於+13-1-14+01:25+$18800

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4737


38#
發表於 13-1-14 04:06 |只看該作者

引用:呢個係我唯一n唯一看上的LV+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6037


39#
發表於 13-1-14 05:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CyHgMaMa+於+13-01-14+發表呢

原帖由 kuririn_ja 於 13-01-14 發表
呢個xxl 我都超鍾意,可惜已經追唔切佢加價嘅步伐喇
我唔記得前年賣二甘i定舊年買,嗰事應該賣二萬四定二萬七咁上下,真係唔係咁記得、

***人神共憤!!!香港媽媽聲援台灣小寶貝王昊案,支持保護兒童,嚴懲虐殺***


大宅

積分: 1052


40#
發表於 13-1-14 07:05 |只看該作者

回覆:lv支持區

我都好中意LV!名牌中最come用!唔會因為強國人中意就唔用,係外國見好多鬼妹用la!始終係人用袋唔係袋用人。




首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo