時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


21#
發表於 13-1-14 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BaoYue_BaoKun+於+13-01-14+

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
說白d即係一樣有香港人去人地國家做蝗蟲law
下??我C6交40%稅。何為之蝗蟲?你解釋下?如果我移民,完全冇付出,但拎國家福利,我係蝗蟲。但我可坦白告訴你!我們付出的比我們得到的多很多!正因我們高收入,所以,我們是得不到國家任何福利!所以,你說話時,請尊重一下別人!



My Two Princess


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


22#
發表於 13-1-14 10:01 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-1-14 09:53
星球媽媽會有人問,PR or citizen 福利,因為星球依家政府學校優先取錄公民,坩d居民為左想入好學校,想盡辦法 ...
星球即邊度


禁止訪問

積分: 67964


23#
發表於 13-1-14 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


24#
發表於 13-1-14 10:02 |只看該作者

引用:Quote:BaoYue_BaoKun+發表於+13-1-14+09:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


25#
發表於 13-1-14 10:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+unicath+於+13-01-14+發表就

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
其實移民剝奪本土居民福利呢d事全球各國也在面對,不止香港,香港人去到其他國家也會想得到當地人福利,如 ...
同當地人同等的福利可以說是正常,但而家林奮強係想撥多點資源俾新移民。。。唔係要同香港人同等。。。咁就差得遠喇,俾錢付出的,卻像二等公民,難道土生土長香港人是奴隸嗎


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 13-1-14 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我愛Corina+於+13-01-14+發表

原帖由 unicath 於 13-01-14 發表
我就係想講應該好似你咁,係自己搵返黎去裝備自己小朋友而唔係要政府幫做得好!好負責任的媽媽:funny ...
我對仔女已經係香港移民4代,我們有享用當地褔利,亦都絕對有資格去享用,但額外的自己負責吧




禁止訪問

積分: 67964


27#
發表於 13-1-14 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


28#
發表於 13-1-14 10:04 |只看該作者
unicath 發表於 13-1-14 10:02
同當地人同等的福利可以說是正常,但而家林奮強係想撥多點資源俾新移民。。。唔係要同香港人同等。。。咁就 ...
典解要同你正常分福利? 先付出十年先吧!


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


29#
發表於 13-1-14 10:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pigpig+於+13-01-14+發表你想

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
因為澳洲都多移民(各國)只想知香港人移民過去會否可以得到如當地人一樣福利待遇



...
要知道,先要成為澳洲公民,必先要有成為公民資格。若連申請澳洲PR資格也沒有,代表你沒有生存在澳洲的價值。若有生存該國價值,必先要有公民責任,有權利,就有義務。告訴你,若澳洲政府給你PR或公民資格,你所得的福利跟當地人一樣。但福利是跟收入多少去決定。不知解答了你沒有?



My Two Princess


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


30#
發表於 13-1-14 10:07 |只看該作者
我愛Corina 發表於 13-1-14 10:03
我對仔女已經係香港移民4代,我們有享用當地褔利,亦都絕對有資格去享用,但額外的自己負責吧



...
星球對公民有baby bouns, d 香港人就問pR有毛baby bouns, 毛就快d做公民, 一係想拿雙重國籍


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-1-14 10:08 |只看該作者

回覆:林奮強“想新移民小孩同香港小孩在同一起跑線上“

每個人都有保護主義。你移民去外地,就算交足稅有貢獻,當地人都仍然覺得你入侵。其實交足稅係國民基本責任。當地人不會因為你交稅而不歧視。本人以前住北美的




琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


32#
發表於 13-1-14 10:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pigpig+於+13-01-14+發表下?

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
我話一樣有,無話全部
當禾誤會了你



My Two Princess


瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 13-1-14 10:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-14+發表

原帖由 pigpig 於 13-01-14 發表
下??我C6交40%稅。何為之蝗蟲?你解釋下?如果我移民,完全冇付出,但拎國家福利,我係蝗蟲。 ...
唔好嬲




禁止訪問

積分: 67964


34#
發表於 13-1-14 10:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-14+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


35#
發表於 13-1-14 10:09 |只看該作者

引用:每個人都有保護主義。你移民去外地,就算交

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 13-1-14 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+imconfusing+於+13-01-14+發

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
你又講得啱
所以香港情況太奇怪。新移民做好公民責任變左bonus




禁止訪問

積分: 67964


37#
發表於 13-1-14 10:11 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina+發表於+13-1-14+10:03+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


38#
發表於 13-1-14 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pigpig+於+13-01-14+發表要知

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
這樣說,澳洲的移民政策的確值得香港參考
我想,除左HK的不合理政策外,沒有甚麼國家可以接受完全沒有對社會貢獻價值的人,成為國家公民,造成負累



My Two Princess


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


39#
發表於 13-1-14 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+imconfusing+於+13-01-14+發

原帖由 heichunmum 於 13-01-14 發表
你又講得啱
最憎d人笑singlish, mud 香港人英文好好?




男爵府

積分: 9426


40#
發表於 13-1-14 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-14+發表

原帖由 pigpig 於 13-01-14 發表
下??我C6交40%稅。何為之蝗蟲?你解釋下?如果我移民,完全冇付出,但拎國家福利,我係蝗蟲。 ...
好少會見到你發嬲喎,唔好嬲啦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo