自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


男爵府

積分: 9148


21#
發表於 13-1-14 18:41 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我本來都想搏個女架,但老公話一於兩個夠晒數喎


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


22#
發表於 13-1-14 18:41 |只看該作者

引用:一家唔知一家事,人地要生又唔洗政府養,與我

原帖由 Jasmine-4711 於 13-01-14 發表
一家唔知一家事,人地要生又唔洗政府養,與我何干?
x 2



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 7693


23#
發表於 13-1-14 18:47 |只看該作者

引用:+本帖最後由+月希+於+13-1-14+18:31+編輯+\\

原帖由 月希 於 13-01-14 發表
本帖最後由 月希 於 13-1-14 18:31 編輯

我唔會..我只生一個..
嘩,勁!
好難相信香港地可以生或養3個或以上既小朋友!
我有2個仔,有錢我都好想生個囡囡,但可惜無!而且無人擔保會係女!




珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 13-1-14 18:58 |只看該作者
alanaudio 發表於 13-1-14 18:47
嘩,勁!
好難相信香港地可以生或養3個或以上既小朋友!
我有2個仔,有錢我都好想生個囡囡,但可惜無!而且 ...
都唔難相信喎..我識/見好多3,4,5個小朋友架...唔係上一代...係我仔果代架...
佢地都唔係住公屋呃綜緩既人..
父母返工住私樓,請2,3個工人TAKE CARE小朋友的...

不過講真...我就真係冇能力生多個囉


子爵府

積分: 14059


25#
發表於 13-1-14 19:12 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

經濟有能力養會生!




伯爵府

積分: 18906


26#
發表於 13-1-14 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pigpig+於+13-01-14+發表我有

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
咁利害,湊唔辛苦咩,而且開支真係好大喎!
以家咩都貴,重要同B6搶奶粉。我就唔想!!!



NG


男爵府

積分: 6565


27#
發表於 13-1-14 19:16 |只看該作者

回覆:alanaudio 的帖子

我已經有三個,時光倒流的話,我會生多個




珍珠宮

積分: 39405


28#
發表於 13-1-14 19:20 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

唔生,1個is enough la




禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


29#
發表於 13-1-14 19:20 |只看該作者

引用:一家唔知一家事,人地要生又唔洗政府養,與我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6868


30#
發表於 13-1-14 19:20 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我老公已經講左生3-4個, 我就覺得隨緣啦, 都唔到我哋話事




珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


31#
發表於 13-1-14 19:21 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

如果有錢有時間有青春有精力有愛心,我一定會,可惜我無乜,所以一個已經好開心同好滿足!




水晶宮

積分: 68144

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-1-14 19:29 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

會呱!隨緣啦!不過我本身都好鍾意bb




男爵府

積分: 6424


33#
發表於 13-1-14 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-01-14+發表本帖最

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
嘩,勁!
好難相信香港地可以生或養3個或以上既小朋友!
我有2個仔,有錢我都好想生個囡囡,但可惜無!而且 ...
我都係咁話


伯爵府

積分: 17486


34#
發表於 13-1-14 19:36 |只看該作者

回覆:karen9514 的帖子

真係唔奇




大宅

積分: 1823


35#
發表於 13-1-14 19:45 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我會,我想生夠三個仔




禁止訪問

積分: 102652


36#
發表於 13-1-14 19:47 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


37#
發表於 13-1-14 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alanaudio+於+13-01-14+發表

原帖由 pigpig 於 13-01-14 發表
我有2個女,仲想生多個女
生多個好呀



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


38#
發表於 13-1-14 19:49 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

會!多d小朋友開心d



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


公爵府

積分: 28399


39#
發表於 13-1-14 19:54 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

要生就趁快,我覺得早生早收工,等小朋友大d我就自由,唔想等大仔十幾歲時先再生,咁我咪成世人都要湊仔




大宅

積分: 1821


40#
發表於 13-1-14 20:03 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我三年抱兩,打算五年抱三


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo