嬰兒用品

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13845

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 06-7-16 14:39 |只看該作者

Re: 想買 Combi 、APRICA、tokuchan搖椅或高椅

我都係咁話,初生時當BB床,大概瞓到兩個月,佢會覺得迫唔舒服,咁咪瞓BB床囉,現在佢5個幾月,平時可以俾佢坐一陣,不過我有一個問題,佢塊墊褥好似好焗咁,BB冬天時瞓到墊褥下出水,仲整到張墊褥濕埋添,唔知其他媽咪有冇咁情況呢?


複式洋房

積分: 462


22#
發表於 07-8-20 12:55 |只看該作者

tokuchan

我想問有冇人會知道邊到有這個tokuchan牌子既嘢賣丫?


複式洋房

積分: 425


23#
發表於 07-8-20 14:10 |只看該作者
http://www.aprica.com.tw/SEIHINN2/High_Low_chair/item-k_r2.htm

aprica背部有透氣功能,會唔會好d?


大宅

積分: 3579


24#
發表於 07-8-20 19:08 |只看該作者
原文章由 ihpekkleduck 於 06-7-7 14:00 發表
I see the combi one in Toyrus and only $699.9


個張應該係升唔到高的!


大宅

積分: 2619


25#
發表於 07-8-20 20:50 |只看該作者
我用緊aprica的, 加張蔗仔, bb都瞓得幾舒服, 不過佢得廿幾日人仔:mrgreen:

aprica係台灣造, 我問過combi, 係大陸造既
我唔鍾意combi條帶又唔0岩要換既, 我睇過實物, 條帶又真係好似幾緊咁

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo