立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 48879
iris5a 發表於 13-1-16 17:11 快D放工啦!!!!!
侯爵府
積分: 24367
yuenmm 發表於 13-1-16 17:12 上海雲吞咪無蝦囉, 我鍾意唯一麵家既上海雲吞 另外呢間有小雲吞食, 不過唔知你就唔就腳, 響沙田
Froggy_joe 發表於 13-1-16 17:14 無人搶糧,唔使驚,臧姑娘等你
iris5a 發表於 13-1-16 17:16 你明果種想食細細粒的感覺呀可?
Froggy_joe 發表於 13-1-16 17:17 好明白 最憎大粒皮又厚
積分: 42283
YEOMORGAN 發表於 13-1-16 17:18 元朗學記!!雲吞無蝦架! 或者自己包,好易,肥瘦豬肉,大地魚粉,打隻咸蛋喺面唔使整碎,包就得!包完放 ...
伯爵府
積分: 15642
原帖由 iris5a 於 13-01-16 發表 勁!!! 不過, 元朗, 太遠
原帖由 Froggy_joe 於 13-01-16 發表 無人搶糧,唔使驚,臧姑娘等你
水晶宮
積分: 69113
WINKI2346 發表於 13-1-16 17:31 太子有間叫津津,好好食。上open rice search
別墅
積分: 769
積分: 17757
iris5a 發表於 13-1-16 16:52 因為皮膚敏感唔食得蝦, 但係又好恨食果D細細粒, 只係包豬肉果D小雲吞 除了自己包, 大家知唔知邊度有得食呢 ...
iris5a 發表於 13-1-17 09:08 回覆 Froggy_joe 的帖子 放工即KO咗10粒西洋菜豬肉
YEOMORGAN 發表於 13-1-16 17:32 皮就出面買,街市一般都有。大地魚粉就有一樽樽買,超市有! 雲吞餡剁碎肉後調味,落大地魚粉撈勻,隻咸蛋 ...
kisskathy88 發表於 13-1-17 09:12 我之前係街市檔仔買 , 好似6蚊12粒...不過係 chai wan
原帖由 Froggy_joe 於 13-01-17 發表 聽落好似好得咁喎,等我試下先
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy