自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 16683


21#
發表於 13-1-17 05:58 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

樓主係講自我定自由呀? 我覺得冇咗自由啱啲




珍珠宮

積分: 31348


22#
發表於 13-1-17 07:49 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

何謂放棄自我?


公爵府

積分: 25643

畀面勳章


23#
發表於 13-1-17 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kecyc2003+於+13-01-17+發表

原帖由 anna_my_baby 於 13-01-17 發表
贈你8個字,苦中作樂、忙裡偷閒



水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-1-17 08:26 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

有放棄一些,也得到一些,如果要計我覺得賺左,自己成長左,也成熟了



珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


25#
發表於 13-1-17 08:33 |只看該作者

引用:睇自己性格,有人放棄高薪厚職訓身照顧小朋

原帖由 yammie7928 於 13-01-17 發表
睇自己性格,有人放棄高薪厚職訓身照顧小朋友,又大把人擺底小朋友俾老人家/工人湊,自己出去玩。

...
同意。自己係點,唔會因為小朋友改變到。勉強自己亦冇幸福。


禁止訪問

積分: 73927


26#
發表於 13-1-17 08:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


27#
發表於 13-1-17 08:46 |只看該作者
1仔1女 發表於 13-1-17 02:13
咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由同自殺都唔得

認同, 真係要確認另一半會幫手、或如果真係搞唔掂時可以請人幫手。


侯爵府

積分: 21746


28#
發表於 13-1-17 08:54 |只看該作者

引用:Quote:1仔1女+發表於+13-1-17+02:13+咁都要

原帖由 Evilgrin 於 13-01-17 發表
認同, 真係要確認另一半會幫手、或如果真係搞唔掂時可以請人幫手。
男人多數講就無敵,做就無能為力:;pppp:




珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 13-1-17 08:58 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

其實犧牲一定有,起碼小朋友出世後,你會發現時間永遠唔夠用,事實上自從我仔出世後,大部份日子我都係放工就返屋企湊仔,不過有時都會忙裡偷閒,可能叫我老公自己搞掂個仔,我就出去同朋友食一餐飯咁; 又或者weekends請老爺奶奶幫我地照顧個仔數小時,我地兩公婆去睇場戲咁。所以我唔會覺得無左自我/自由,不過有點犧牲/改變是在所難免。



珍珠宮

積分: 49737

畀面勳章


30#
發表於 13-1-17 09:30 |只看該作者

引用:咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由

原帖由 1仔1女 於 13-01-17 發表
咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由同自殺都唔得
yes ah
Very heavy burden n responsibility




子爵府

積分: 12408


31#
發表於 13-1-17 09:36 |只看該作者
有仔女同埋放棄自我好似無關係o架


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 13-1-17 09:40 |只看該作者
itech1002 發表於 13-1-17 09:36
有仔女同埋放棄自我好似無關係o架
有D女人會架,睇家庭同子女太重,生活又無寄託,ftm尤甚


子爵府

積分: 13797


33#
發表於 13-1-17 09:43 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

我還是我……但失去自由

我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


子爵府

積分: 12408


34#
發表於 13-1-17 09:45 |只看該作者
lypoon 發表於 13-1-17 09:40
有D女人會架,睇家庭同子女太重,生活又無寄託,ftm尤甚
嗯嗯, 當然有d咁o既人. 總之最緊要乜野情況下都唔好自暴自棄!


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


35#
發表於 13-1-17 09:47 |只看該作者
唔會自我放棄, 係自我調節...
當然有了小朋友好多野都會改變, 當中的苦與樂其他人是感受不到的 !
心中有牽掛, 家中有人等你回家, 我覺得才是幸福 !
呢d野有小朋友後你慢慢會感受到 ~


禁止訪問

積分: 1994


36#
發表於 13-1-17 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51756

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 13-1-17 09:48 |只看該作者
kecyc2003 發表於 13-1-17 01:43
可以有平衡點嗎?

我系ft mami有2仔, 大7y old 細5y old,佢地仲系BB時私人時間真糸吾多,
在佢返學後的時間去做一D,我覺得enjoy既事行山,踩單車,睇戲早場,
要点平衡就要睇你自已的timetable



大宅

積分: 2970


38#
發表於 13-1-17 09:49 |只看該作者
我覺得係無左自由, 自我吾會架喎


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


39#
發表於 13-1-17 09:49 |只看該作者
EVA222 發表於 13-1-17 08:38
好深奧,我淨係知當仔女是財產的女人好奄爆,一日到黑話仔女唔孝順,唔陪自己,唔捨得佢嫁,娶左老婆無阿媽....: ...

佢快樂, 我快樂.......
佢獨立, 我自由........

點評

EVA222    發表於 13-1-17 09:59
你若盛開, 蝴蝶便來!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


40#
發表於 13-1-17 09:51 |只看該作者
咁要睇下有冇人幫你手湊仔, 如果有, 都唔會冇晒o既, 唔多唔少都會冇o左o的, 因為你會為o左o的仔女去遷就而改變。

但若果你係冇人幫你的話(好似我咁, 兩邊家長都幫唔到, 又冇工人), 好認真, 真係冇o左好多自己, 我未生小朋友之前鍾意做o既野, 而家基乎係0, 所以好多時都會唔開心, 好想做番自己, 但無奈, 生o左佢地我有責任去照顧, 所以因為呢份責任, 繼續去做一個稱職o既媽咪了........................

我有一段時間有請工人, 好認真, 我真係做到好多自己想做o既野, 但無請之後, 又變番原形!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo