自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 9747


21#
發表於 13-1-19 23:59 |只看該作者

回覆:Why來m前一定頭痛

我無任何痛但會眼訓都不得了,黎m 前幾日訓十個鐘都唔夠



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


禁止訪問

積分: 67964


22#
發表於 13-1-19 23:59 |只看該作者

引用:我無任何痛但會眼訓都不得了,黎m+前幾日訓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7436


23#
發表於 13-1-20 00:02 |只看該作者
akj 發表於 13-1-19 23:58
Me too
你同我一樣啊?做女人真辛苦


男爵府

積分: 6628


24#
發表於 13-1-20 00:10 |只看該作者

引用:Quote:akj+發表於+13-1-19+23:58+Me+too你

原帖由 queenly 於 13-01-20 發表
你同我一樣啊?做女人真辛苦
但有樣好奇怪,之前會加埋肚痛,但生完第一個bb後,隔次肚痛(但都只係小小痛,唔辛苦的),到生完第二個,就連一d 肚痛都無,係完全唔同,我連黎m都唔知,仲以前漏尿





禁止訪問

積分: 54592


25#
發表於 13-1-20 00:12 |只看該作者

回覆:Why來m前一定頭痛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7436


26#
發表於 13-1-20 00:13 |只看該作者
akj 發表於 13-1-20 00:10
但有樣好奇怪,之前會加埋肚痛,但生完第一個bb後,隔次肚痛(但都只係小小痛,唔辛苦的),到生完第二個, ...
連呢樣我哋都相似,我係生左個仔之後就好小痛,以前成日痛架!


珍珠宮

積分: 32220


27#
發表於 13-1-20 00:14 |只看該作者
漏左講, M到頭果一兩日特別易肚痛及輕微腹瀉......


男爵府

積分: 9747


28#
發表於 13-1-20 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+13-01-19+發表

原帖由 heichunmum 於 13-01-19 發表
水腫、濕重
係呀!貓面有無乜野食療介紹下,謝!



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


禁止訪問

積分: 67964


29#
發表於 13-1-20 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-19+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


30#
發表於 13-1-20 00:18 |只看該作者

回覆:Why來m前一定頭痛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


31#
發表於 13-1-20 00:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+queenly+於+13-01-20+發表你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-1-20 00:24 |只看該作者

回覆:Why來m前一定頭痛

禾係腰痛


公爵府

積分: 28739

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-1-20 00:27 |只看該作者

引用:你們怕煩不煲野就買樽月見草油丸食,可以舒

原帖由 heichunmum 於 13-01-20 發表
你們怕煩不煲野就買樽月見草油丸食,可以舒緩m期不適徵狀
我冇經痛,淨係頭痛食呢隻有冇用




禁止訪問

積分: 67964


34#
發表於 13-1-20 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+13-01-20+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6628


35#
發表於 13-1-20 00:35 |只看該作者

引用:Quote:akj+發表於+13-1-20+00:10+但有樣好

原帖由 queenly 於 13-01-20 發表
連呢樣我哋都相似,我係生左個仔之後就好小痛,以前成日痛架!
咁啱嘅




男爵府

積分: 6628


36#
發表於 13-1-20 00:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+akj+於+13-01-20+發表但有樣

原帖由 heichunmum 於 13-01-20 發表
生一次仔坐一次月就等於大補一次,月坐得好,身體d小毛病都可以調整過來



...
原來係咁。




大宅

積分: 1204


37#
發表於 13-1-20 00:50 |只看該作者

回覆:Why來m前一定頭痛

我M前後四五日會頭痛+便秘,個個都要食止痛薬,非常痛苦




禁止訪問

積分: 67964


38#
發表於 13-1-20 00:52 |只看該作者

引用:我M前後四五日會頭痛+便秘,個個都要食止痛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


39#
發表於 13-1-20 01:12 |只看該作者

回覆:Why來m前一定頭痛

我有食避孕丸,每次m到個頭會痛到爆,睇左中医,叫我食多d飯,結果下個月完全唔頭痛。


珍珠宮

積分: 34228

熱血金章


40#
發表於 13-1-20 01:23 |只看該作者
chloe18媽媽 發表於 13-1-19 23:30

年輕時都有這種不適.
自從有老人家教我不要食豬紅, 從此我冇再經前頭痛.
她本來是幫我睇相的, 變左幫我睇症.
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo