單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


21#
發表於 13-1-24 19:00 |只看該作者

引用:我諗你出咗院了!

原帖由 fitfish 於 13-01-24 發表
我諗你出咗院了!
係,坐月第二日,慢慢學習做只牛


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


22#
發表於 13-1-24 19:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-22+發表生

原帖由 jesstetsu 於 13-01-23 發表
嘩!可以同bb開開心心一齊過年!!你都要好好休息呀!!對手盡量唔好沾到生水同凍親!!

...
係,我21號已經出院


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


23#
發表於 13-1-24 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-01-23+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-24 發表
係,我21號已經出院
錯左係23號出院


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


24#
發表於 13-1-24 19:03 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-1-22+20:05+生了

原帖由 fitfish 於 13-01-22 發表
嘩! 七磅幾喎!開心開心!同BB一齊過年!
希望惡露快清,會陰快好,坐好月,同bb出街。 41wks人仔,算輕,媽咪吸受哂,176lbm, 生完都未磅,宜家個肚似有4,5個月。

點評

fitfish  你未有BB前有幾多磅重?  發表於 13-1-24 23:40


別墅

積分: 870


25#
發表於 13-1-24 19:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fitfish+於+13-01-22+發表嘩!

原帖由 iki1118 於 13-01-24 發表
希望惡露快清,會陰快好,坐好月,同bb出街。 41wks人仔,算輕,媽咪吸受哂,176lbm, 生完都未磅,宜家個 ...
係呀。。生完個肚仲好大。。
身形都好脹。不過放心。。慢慢會瘦番


別墅

積分: 566


26#
發表於 13-1-24 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-01-21+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-22 發表
生了,仔仔重3.295公斤,21號朝早7點半出世了。
恭喜你呀!以後有BB陪,要勇敢呀!湊小朋友有好多學問,要發問,隨時上嚟!BK大把育兒精英




禁止訪問

積分: 15254


27#
發表於 13-1-25 07:23 |只看該作者

引用:樓主,我七年前生+bb+都係一個人面對十級痛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


28#
發表於 13-1-31 06:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-24+發表希

原帖由 jesstetsu 於 13-01-24 發表
係呀。。生完個肚仲好大。。
身形都好脹。不過放心。。慢慢會瘦番
我岩磅左157輕左20磅,但未生前110? 宜家仲有肚腩3,4個月


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


29#
發表於 13-1-31 06:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-22+發表生

原帖由 cindyissac 於 13-01-24 發表
恭喜你呀!以後有BB陪,要勇敢呀!湊小朋友有好多學問,要發問,隨時上嚟!BK大把育兒精英



...
我呢排面對係餵人奶問題


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


30#
發表於 13-1-31 06:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dordor1207+於+13-01-20+發表

原帖由 july2011 於 13-01-25 發表
完全同意。就算個爸爸係度,所謂嘅精神上支持都冇乜用架。真架



...
至起碼有人在旁嘛


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-1-31 07:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+july2011+於+13-01-25+發表完

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
至起碼有人在旁嘛
有人在傍?我痛到死,人地一句說話都無安慰、支持重話我慘叫好 x 煩呀,咁多產房最嘈係我!生完仔第一時間響手術室門口認仔,一句問候都無,感激老婆都無!



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


別墅

積分: 870


32#
發表於 13-1-31 08:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-01-24+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
我岩磅左157輕左20磅,但未生前110? 宜家仲有肚腩3,4個月
我生之前127磅,托b重咗40磅,生完輕廿磅,過咗七個月咧,宜家仲係143磅。。。宜家開始食少d。。。


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


33#
發表於 13-1-31 08:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表至

原帖由 dordor1207 於 13-01-31 發表
有人在傍?我痛到死,人地一句說話都無安慰、支持重話我慘叫好 x 煩呀,咁多產房最嘈係我!生完仔第一時間 ...
唉…吾識講,我都比姑娘話生仔係痛架啦! 人地都係咁生。我見到隔離床個老公好好,由老婆陣痛幫佢按摩,再開7,8度推佢落產房,陪產。真係羨慕吾黎~


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


34#
發表於 13-1-31 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表我

原帖由 jesstetsu 於 13-01-31 發表
我生之前127磅,托b重咗40磅,生完輕廿磅,過咗七個月咧,宜家仲係143磅。。。宜家開始食少d。。。

...
我真係接受吾到自己咁樣,亞.7磅2,者係我基本上自己吸收哂.


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-1-31 10:39 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-31 08:31
唉…吾識講,我都比姑娘話生仔係痛架啦! 人地都係咁生。我見到隔離床個老公好好,由老婆陣痛幫佢按 ...

全人類都有好人, 壞人架啦.... 無得怨架.. 羨慕人就辛苦自己囉.. 努力改變自己...
今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


36#
發表於 13-1-31 12:16 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-1-31+08:31+唉…

原帖由 dordor1207 於 13-01-31 發表
全人類都有好人, 壞人架啦.... 無得怨架.. 羨慕人就辛苦自己囉.. 努力改變自己... ...
係,我都知,人係要靠自己。


別墅

積分: 870


37#
發表於 13-1-31 12:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jesstetsu+於+13-01-31+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
我真係接受吾到自己咁樣,亞.7磅2,者係我基本上自己吸收哂.
比d時間。身體慢慢復原。水腫呀,會退的。我生完返工。同同事合照。自已成隻腥腥咁。。而家我都冇咁橫咧,要慢慢來,不要急


別墅

積分: 566


38#
發表於 13-1-31 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cindyissac+於+13-01-24+發表

原帖由 iki1118 於 13-01-31 發表
我呢排面對係餵人奶問題
餵人奶遇到咩問題?唔夠奶水定姿勢唔正確?如果唔夠奶,開頭係咁㗎,你要補充多啲湯水,例如魚湯同飲多啲水!BB飲密咗就會越多奶!如果你嘅問題係乳頭痛,就係姿勢唔正確,你要去健康院問姑娘,係尼到,文字上唔知點講。你餵人奶要小心飲食,同埋留意自己食過咩嘢!我見過一個媽媽,忍唔住口,食咗少少花生,BB塊面就出粒粒敏感,餵人奶就係媽咪食過咩,BB就等於食緊同一樣嘢,你要小心身體,避免病呀!加油!




大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


39#
發表於 13-2-1 01:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表我

原帖由 jesstetsu 於 13-01-31 發表
比d時間。身體慢慢復原。水腫呀,會退的。我生完返工。同同事合照。自已成隻腥腥咁。。而家我都冇咁橫咧, ...
無,生完已經虛弱,不斷食野補充,宜家仲餵人奶無諗過其他咩修身


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


40#
發表於 13-2-1 01:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iki1118+於+13-01-31+發表我

原帖由 cindyissac 於 13-01-31 發表
餵人奶遇到咩問題?唔夠奶水定姿勢唔正確?如果唔夠奶,開頭係咁㗎,你要補充多啲湯水,例如魚湯同飲多啲水 ...
無,bb啜得好好,係bb作息問題,佢黃好懶訓,好難叫醒食,食又有時食好難吾放口,食完又疴再食,搞到我都吾知餵佢幾餐,無搞好訓。自己又吾知應該食咩,日日飯,雞,肉,湯,水,炒米茶,雞旦… 對住呢堆野,食到嫌,加上坐月,個人特別攰。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo