單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13408

畀面勳章


21#
發表於 13-1-22 13:45 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-22 13:38
岩先我同亞媽講亞b無喊,佢話咁好囉,佢咁可憐! 咁咪易湊,我話點解可憐,我以為講我生辛苦。佢話見到亞b流 ...

你媽媽都係想你好,你咁後生,第日都會拍拖,咁將來另一半會否介意?你都係好好休息,再好好想清楚!
又到考試周!


大宅

積分: 1843


22#
發表於 13-1-22 13:50 |只看該作者
可憐與否視乎個人感覺想法, 你一樣可以快快樂樂地把bb養大.
未來的日子, 他會給予你無比的歡樂.
做個積極開朗的媽媽吧!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


23#
發表於 13-1-22 13:52 |只看該作者

引用:Quote:iki1118+發表於+13-1-22+13:38+岩先

原帖由 bbricky 於 13-01-22 發表
你媽媽都係想你好,你咁後生,第日都會拍拖,咁將來另一半會否介意?你都係好好休息,再好好想清楚! ...
其實呢樣野,生前我已經想清楚,將來我真係咁好彩遇到另一半,我吾會再生,如果佢吾接受,咪自己同仔仔作伴,反正我都無諗住搵第二個。同埋今次生仔咁辛苦,我又點捨得比人?

點評

xavier327    發表於 13-1-25 12:21
bbricky    發表於 13-1-22 13:54


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


24#
發表於 13-1-22 13:53 |只看該作者

引用:可憐與否視乎個人感覺想法,+你一樣可以快快

原帖由 aggie_foo 於 13-01-22 發表
可憐與否視乎個人感覺想法, 你一樣可以快快樂樂地把bb養大.
未來的日子, 他會給予你無比的歡樂.
做個積極開 ...
我很堅強,只係想家人接受與支持,或者時間能改變一切



男爵府

積分: 7702

BK Milk勳章


25#
發表於 13-1-22 15:49 |只看該作者
iki1118 發表於 13-1-22 13:52
其實呢樣野,生前我已經想清楚,將來我真係咁好彩遇到另一半,我吾會再生,如果佢吾接受,咪自己同仔仔作伴 ...

自己咁辛苦生,當然唔捨得啦!


禁止訪問

積分: 13736


26#
發表於 13-1-22 15:54 |只看該作者

回覆:iki1118 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7278

hashtag影視迷勳章


27#
發表於 13-1-22 17:50 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

樓主加油^^bb愈大就愈唔似個衰人架喇。安心坐月啦~

我都係80後的未婚媽媽^^


複式洋房

積分: 142


28#
發表於 13-1-23 11:22 |只看該作者
恭喜媽咪~!龍仔要健健康康丫!


別墅

積分: 927


29#
發表於 13-1-23 11:36 |只看該作者
恭喜恭喜

我3月份產期,見完你D生仔過程,同其實已經上網睇坐好多哩方面喈資料,我宜家都好驚啊,感覺好痛咁。好恐怖啊,我怕自己沒有你那麼有勇氣啊


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


30#
發表於 13-1-24 19:05 |只看該作者

引用:恭喜恭喜!我3月份產期,見完你D生仔過程,

原帖由 lamsam8 於 13-01-23 發表
恭喜恭喜!

我3月份產期,見完你D生仔過程,同其實已經上網睇坐好多哩方面喈資料,我宜家都好驚啊, ...
可做無痛婚娩,係我比人呃左,只係重豆抽血,無做到咋嘛。


大宅

積分: 3724


31#
發表於 13-1-25 15:56 |只看該作者

引用:恭喜恭喜!我3月份產期,見完你D生仔過程,

原帖由 lamsam8 於 13-01-23 發表
恭喜恭喜!

我3月份產期,見完你D生仔過程,同其實已經上網睇坐好多哩方面喈資料,我宜家都好驚啊, ...
我都係,見到好驚

我唔要實習醫生




複式洋房

積分: 466


32#
發表於 13-1-25 16:08 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

好叻呀你!




大宅

積分: 1087


33#
發表於 13-1-25 18:26 |只看該作者
樓主加油...


珊瑚宮

積分: 107227


34#
發表於 13-1-26 20:10 |只看該作者
BB返屋企後乖嗎?
玩具萬歲!


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


35#
發表於 13-1-26 22:54 |只看該作者

引用:BB返屋企後乖嗎?

原帖由 fitfish 於 13-01-26 發表
BB返屋企後乖嗎?
bb尋日25號去健康院話佢黃,即時入院照燈,今日都係無低過,度數同尋日一樣無跌過,醫生話發病係第5至7日,今日先第一日,聽日再去醫院等報告…


禁止訪問

積分: 13736


36#
發表於 13-1-26 23:15 |只看該作者

回覆:iki1118 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 566


37#
發表於 13-1-27 00:19 |只看該作者

回覆:21/1/2013 *80後未婚媽媽報喜* (100萬倍生仔的痛)

你好叻呀!睇到我好緊張
我開刀㗎,度數10個鐘都得3度,仲用埋無痛!你如勇敢,放心啦!BB對得邊個多就似邊個,加油呀!唔駛標籤自己已婚定未婚,我哋都係媽媽一個




大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


38#
發表於 13-1-27 00:51 |只看該作者

引用:如餵人奶,退黃會快D.餵奶粉就餐如餐之間比

原帖由 sailow 於 13-01-26 發表
如餵人奶,退黃會快D.餵奶粉就餐如餐之間比半安水BB
我喂人奶,自己好內疚… 希望bb快d出院…


大宅

積分: 4199

BK Milk勳章


39#
發表於 13-1-27 00:54 |只看該作者

引用:你好叻呀!睇到我好緊張 我開刀㗎,度數10

原帖由 cindyissac 於 13-01-27 發表
你好叻呀!睇到我好緊張
我開刀㗎,度數10個鐘都得3度,仲用埋無痛!你如勇敢,放心啦!BB對得邊個 ...
無用無痛,姑娘昆我種豆之後推我落產房後就無人再理我… 所以未夠7,8度去產房係種折磨,成間房無人理你,得你自己叫痛,又話會有姑娘係度,點知都長期無人…


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 13-1-27 15:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lamsam8+於+13-01-23+發表恭

原帖由 copper201221 於 13-01-25 發表
我都係,見到好驚

我唔要實習醫生
下,邊有得自己揀。我除左入到院,有一個實習醫生幫我打定黃豆(係黃昏6點),跟住係無人理我,得個姑娘行過。我自己係到痛,同佢地講仲要俾佢話唔痛生唔出。我自己走去坐個健身球。一路沾寒沾凍等到早上8點醫生巡房,話我未穿水,淨係開左3度。人工穿左水,先有笑氣,止痛藥打。
最後去到產房,得助產士,聯針都係佢。醫生果影都無。姑娘就有4個。

不知所謂的乙陸!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo