樓市動向

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


子爵府

積分: 14092


21#
發表於 13-1-22 14:29 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-22 13:20
講真.......你知唔知踢走富戶會令樓市火上加油?
Public housing - originally design for those people in "needs" not "wants" so if some people already over the criteria, they should move out and pass back the vacacy to others whose in needs....

I dont see the reasons why it will make the properties market become hotter..


大宅

積分: 1719


22#
發表於 13-1-22 15:19 |只看該作者

回覆:Hkwkfung 的帖子

空置稅??我諗唔會對樓市起大變化,不過如果推按揭稅就可能影響大d




男爵府

積分: 7381


23#
發表於 13-1-22 16:06 |只看該作者
哩個政府又攪埋哩d癈蕉,佢次次出蕉d盤都不跌反升,真係唔攪好過攪,咁得閒去攪下d公屋富戶或出租公屋空置率吧啦。樓市只會比哩個政府嘅政策做到越升越有


子爵府

積分: 13797


24#
發表於 13-1-22 16:13 |只看該作者

回覆:政府又快出招啦.....空置稅

講就天下無敵:;pppp:


我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


大宅

積分: 3452


25#
發表於 13-1-22 16:27 |只看該作者

引用:哩個政府又攪埋哩d癈蕉,佢次次出蕉d盤都不

原帖由 sonmummy 於 13-01-22 發表
哩個政府又攪埋哩d癈蕉,佢次次出蕉d盤都不跌反升,真係唔攪好過攪,咁得閒去攪下d公屋富戶或出租公屋空置 ...
講得啱,攪到宜家供應短缺,真係怕咗佢,越攪越




男爵府

積分: 9737


26#
發表於 13-1-22 16:28 |只看該作者
Actually the new properties are sold very slowly now, as the price is really too high. The developers just are not willing to reduce the price but rather sell the properties little by little. Maybe the no. of mortgage years of those unsold flats should be reduced accordingly, then the property price of those unsold flats should drop.


複式洋房

積分: 445


27#
發表於 13-1-22 16:59 |只看該作者

引用:因為有人想買樓,想到傻,所以不斷唱淡其實

原帖由 c147258hk 於 13-01-22 發表
因為有人想買樓,想到傻,所以不斷唱淡

其實樓主唔好成日上網,去努力搵錢仲實際啦
Agree!! :))




複式洋房

積分: 445


28#
發表於 13-1-22 17:02 |只看該作者

引用:Quote:Hkwkfung+發表於+13-1-22+13:53+哈哈

原帖由 c147258hk 於 13-01-22 發表
唔好意思,應該係 "lay Safe"
好精警 :))




大宅

積分: 2459


29#
發表於 13-1-22 17:19 |只看該作者
會唔會係...梁粉幫cy造勢, 比人覺得cy會做嘢 , 等cy支持度加返d


公爵府

積分: 29804


30#
發表於 13-1-22 17:28 |只看該作者

引用:Quote:ume+發表於+13-1-22+13:10+在商言商

原帖由 Hkwkfung 於 13-01-22 發表
利申: 我唔係話睇淡.....只是理性討論

但你地唔覺得怪.......時間唔早唔遲.......佢一話可能空置稅梁粉就 ...
邊個係梁粉?
不過其實我唔覺得咁多內幕,所以我唔會單憑某某做某的行動而去估後市。而且我覺得買樓自住最重要睇能力啦,是平?是貴?我無能力估,所以我唔識衡量抵唔抵!所以只會係需要時入市囉。



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 1152


31#
發表於 13-1-22 18:04 |只看該作者
我唔覺得呢招有咩用lor

同埋, 做到的, 一早踢到班公屋富戶走啦


禁止訪問

積分: 2811


32#
發表於 13-1-22 18:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


33#
發表於 13-1-22 19:12 |只看該作者
受到警告
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


34#
發表於 13-1-22 19:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


35#
發表於 13-1-22 19:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8569


36#
發表於 13-1-22 22:21 |只看該作者

引用:Quote:c147258hk+發表於+13-1-22+13:36+因

原帖由 Hkwkfung 於 13-01-22 發表
哈哈......放大假中, 我坐O向屋企都已經搵緊公司錢啦.............唔通你叫我去M 記做最低工資? HAHA

都係 ...
都不知為何看淡不行?這內只準看好!之前亦都人叫我不如努力工作,不要掛住上網!他們的判斷力很奇怪,我只想說看淡的人不一定是不能力的人!其實,我現在是不需要工作的,但放心,我家庭每年都繳交很多稅,不是賴人!很時,亦住得不錯!




男爵府

積分: 8569


37#
發表於 13-1-22 22:35 |只看該作者

回覆:政府又快出招啦.....空置稅

各有各意見,但不需教訓人哋了!通常高人都較含蓄,街上䢫便駡人的是那層次的人?大家應清楚。




別墅

積分: 839


38#
發表於 13-1-22 22:41 |只看該作者
回覆 c147258hk 的帖子

agree


禁止訪問

積分: 2811


39#
發表於 13-1-22 23:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hkwkfung+於+13-01-22+發表哈

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1293


40#
發表於 13-1-23 01:54 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-22 13:19
利申: 我唔係話睇淡.....只是理性討論

但你地唔覺得怪.......時間唔早唔遲.......佢一話可能空置稅梁粉就 ...
你唔覺自己只睇利淡消息咩,講真一個發展商唔賣樓唔通賣生果咩?

如果出到空置稅,足以証明689技窮,抽得稅越多香港自由自在越快死。
為左一班睇錯市既人,將香港自由市場整死,真係值得咩

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo