影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 48612


21#
發表於 13-1-25 07:52 |只看該作者
女主角越睇越靚,好天然,演待好可愛!医生靚過女人!!!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 48612


22#
發表於 13-1-25 07:53 |只看該作者
仲有:女主角吃肉吃得勁好味!!!!!!!!!!!!!!!!!


大宅

積分: 2973


23#
發表於 13-1-25 09:45 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的

呢排冇乜好睇,等我到翻煲吓先


侯爵府

積分: 23457

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-1-25 14:20 |只看該作者
Queenie_0012 發表於 13-1-23 11:52
OK~

但就唔會反睇果隻~

Yes, 狐狸雨好好聽! 而家係我手機鈴聲.

男1女1 都做得好, 輕輕鬆鬆, 值得一睇.


男爵府

積分: 8673


25#
發表於 13-1-26 17:42 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的?

岩岩煲完全套,值得煲




大宅

積分: 2960


26#
發表於 13-1-26 17:51 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的?

好鐘意女主角~我都係最近煲~可能套劇已經有幾年~所以睇佢哋用啲電話好唔慣~




大宅

積分: 3004


27#
發表於 13-1-28 22:00 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的

好睇,有笑位又有感人位,值得睇


大宅

積分: 3382


28#
發表於 13-2-4 00:18 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的?

嘩男一好樣衰,睇吾到落去年




侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


29#
發表於 13-2-11 23:19 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的?

雖然男一唔靚仔,但我又覺得ok 喎都可以睇




子爵府

積分: 12459


30#
發表於 13-2-15 16:56 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的?

男一不是花美男,但套劇幾好睇
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 19448


31#
發表於 13-2-15 21:00 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的?

我而家開始煲,睇緊第2集,都幾好笑




別墅

積分: 640


32#
發表於 13-2-16 02:44 |只看該作者

回覆:《我的女友是九尾狐》煲得過嗎?lum唔lum的?

我最like No min woo, 佢最利害既地方除左靚仔,仲好鐘意玩音樂




禁止訪問

積分: 14223


33#
發表於 13-2-20 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61742

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-2-20 11:01 |只看該作者

引用:好睇呀,我睇左2次,超鍾意李昇基

原帖由 Granadilla 於 13-02-20 發表
好睇呀,我睇左2次,超鍾意李昇基
Yeah!! 勝基超正!! 演戲、主持節目、唱歌樣樣都得。


禁止訪問

積分: 14223


35#
發表於 13-2-20 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4736


36#
發表於 13-2-20 11:40 |只看該作者

回覆:YuYuMother 的帖子

yu媽,講得無錯,昇基真的樣樣都做得很不錯。他就有新劇啦。


大宅

積分: 4736


37#
發表於 13-2-20 11:42 |只看該作者

引用:回覆+YuYuMother+的帖子 係呀,佢IQ,EQ應該

原帖由 Granadilla 於 13-02-20 發表
回覆 YuYuMother 的帖子

係呀,佢IQ,EQ應該係好高的
係呀,很多人都說他幾累都不會發火 EQ 很好而且很勤力。


水晶宮

積分: 61742

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 13-2-20 11:45 |只看該作者

引用:回覆+YuYuMother+的帖子 係呀,佢IQ,EQ應該

原帖由 Granadilla 於 13-02-20 發表
回覆 YuYuMother 的帖子

係呀,佢IQ,EQ應該係好高的
係呀,佢大學以優異成績畢業架,而家讀緊碩士。

佢真係好勁,咁忙都仲有時間讀書,真係唔知點分配24小時。


大宅

積分: 4736


39#
發表於 13-2-20 12:03 |只看該作者

回覆:YuYuMother 的帖子

見佢拍呢套戲時仲做21, 真的很辛苦。


珍珠宮

積分: 35017


40#
發表於 13-2-20 14:17 |只看該作者
諾民宇好靚仔



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo