自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   12


侯爵府

積分: 24828


21#
發表於 13-1-31 09:45 |只看該作者

引用:有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?定係真係避

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK見過幾次,有媽媽話意外有左,
我2個fd都係食緊葯架喎,真係意外喎!!


大宅

積分: 4875


22#
發表於 13-1-31 09:47 |只看該作者

回覆:wlhbee 的帖子

應該好似淑貞咁同阿bob有左


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-1-31 09:49 |只看該作者

引用:Quote:sharonhwyc+發表於+13-1-31+09:29+我

原帖由 ~sunshine~ 於 13-01-31 發表
唔好意思, 好好奇想知 .... 其實係點樣穿架呢 !?
正確咁用都穿 !?!? 咁咪好危險 ???
同埋係咪穿一 ...
真係正常咁用咋,健康院果d,1次就中左,不過之後轉左食藥,10年黎都冇事~

點評

smallkan    發表於 13-1-31 20:44
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


伯爵府

積分: 16821


24#
發表於 13-1-31 09:51 |只看該作者
sharonhwyc 發表於 13-1-31 09:49
真係正常咁用咋,健康院果d,1次就中左,不過之後轉左食藥,10年黎都冇事~

...
嘩 ~ 會唔會係政府野乍 d 呢 !?? 咁樣好危險喎......不過 bb 同你好有緣 ~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 13-1-31 09:52 |只看該作者
我識人既意外係..
食住避孕藥....有左三個月先開始經期唔岩..睇醫生先發現有左...

亦聽講過帶左環都中...

最常聽到係用袋袋都中...

我覺得意外咪意外囉...除非完全唔做姐..但係正常夫妻...冇可能唔做嘛...

我估人地講得意外..唔會係冇防範下做完又做..之後中左獎話意外嘛..


瑪瑙宮

積分: 146002

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 13-1-31 09:54 |只看該作者
Jason 發表於 13-1-31 09:43
我用子宮環都有,係意外嗎?
我後生時,我同醫生講要想用子宮環,醫生話咁後生唔建議,佢話好容易撞 歪 左,就容易會有,唔知佢有無 坤 我﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


27#
發表於 13-1-31 09:54 |只看該作者
有個fd結左婚半年有多, 3字頭, 家境ok, 知道佢有左之後恭喜佢啦
點知佢話: 意外黎既..…
可能d人真係隨口Up, 唔想比人知: 其實我好恨架…我係突登有左架…
如果係我, 我只會話: 我係計劃左要bb既, 而且第1次見醫生時, 醫生都係會咁樣問.
正如有d人做人工受孕, 之後同人講, 阿b係自然受孕既….

點評

jennifer168    發表於 13-1-31 13:45


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


28#
發表於 13-1-31 09:55 |只看該作者
其實好多避孕方法都唔係 100% 架喎...
果 0.01% 咪意外囉...

點評

戲如人生    發表於 13-2-4 03:46
smallkan    發表於 13-1-31 20:44


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-1-31 09:56 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

安全期計得太盡

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


男爵府

積分: 5263


30#
發表於 13-1-31 09:56 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

我明明係不育, 無做人工授孕, 但居然陀到細佬, 算唔算意外? 生大囡時係食排卵藥的!




水晶宮

積分: 72298

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


31#
發表於 13-1-31 09:56 |只看該作者
唔係預料之內有左咪叫意外囉.


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-1-31 09:58 |只看該作者

引用:Quote:sharonhwyc+發表於+13-1-31+09:49+真

原帖由 ~sunshine~ 於 13-01-31 發表
嘩 ~ 會唔會係政府野乍 d 呢 !?? 咁樣好危險喎......不過 bb 同你好有緣 ~
生到就有緣,但最後冇要到~

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


大宅

積分: 4048


33#
發表於 13-1-31 10:00 |只看該作者
超級特務 發表於 13-1-31 09:35
情難自禁, 我卻其實屬於極度容易受精的女人.............
wakakaka~~~笑左出聲


子爵府

積分: 11867

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


34#
發表於 13-1-31 10:01 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!?

之前唔信,睇完外國嘅「I don\'t know I was pregnant」,不到你不信




瑪瑙宮

積分: 146002

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 13-1-31 10:01 |只看該作者
我over 20年前,產檢時,識一個大肚婆,佢生左三個仔,(一直想要女),追唔到女,

所以唔追結紮左﹗香港結紮架﹗幾年後,有左﹗咁算唔算意外﹗?


佢初頭知自己有左,話想去告醫院喎﹗ 不過五、六個月後,照到係女,即刻條氣

順晒﹗﹗﹗話唔告啦,仲多謝添﹗

點評

戲如人生   好搞笑  發表於 13-2-4 03:47
jennifer168    發表於 13-1-31 13:46
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


男爵府

積分: 5025

畀面勳章


36#
發表於 13-1-31 10:01 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

我性冷感,冇做所以冇意外.

阿尼陀佛  enjoy enjoy


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-1-31 10:03 |只看該作者

引用:情難自禁,+我卻其實屬於極度容易受精的女人

原帖由 超級特務 於 13-01-31 發表
情難自禁, 我卻其實屬於極度容易受精的女人.............
不要不要射來射去

點評

smallkan    發表於 13-1-31 20:45
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


38#
發表於 13-1-31 10:04 |只看該作者
uwoog 發表於 13-1-31 09:47
應該好似淑貞咁同阿bob有左

呢個 case 係俾鬼窄
你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


39#
發表於 13-1-31 10:05 |只看該作者
rabbit75 發表於 13-1-31 10:03
不要不要射來射去

快d去練<<葵花寶典>>
你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


40#
發表於 13-1-31 10:05 |只看該作者
wlhbee 發表於 13-1-31 09:17
有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK見過幾次,有媽媽話意外有左,
我細路都係意外黎,當年媽媽有用套架....
有時真係話有就有,避左都無用

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo