自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10088

畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 13-1-31 09:35 |只看該作者
lamyungyu 發表於 13-1-31 09:30
吓! 唔係嘛???????????
對方大肚, 佢仲成日食.... 所以我諗住.....................
係真架 唔好再食燕窩
我有盒血燕都唔感食


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


22#
發表於 13-1-31 09:35 |只看該作者
pippo7389 發表於 13-1-31 09:35
1.5小時?
太耐啦!
應該是幾耐?

點評

cky34979  一個鍾啦  發表於 13-1-31 12:30
ivory0915  半個鐘得啦  發表於 13-1-31 09:44
見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


23#
發表於 13-1-31 09:36 |只看該作者
^w^ 發表於 13-1-31 09:35
係真架 唔好再食燕窩
我有盒血燕都唔感食
咁大獲? 咁我講比我好友知. 佢未必信GA喎
見你一獲打你一獲


公爵府

積分: 28881


24#
發表於 13-1-31 09:36 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-1-31 09:33
燕窩養癌,有仇先送。。我燉一個鐘。。之前買過七百幾蚊一兩。。你係咪去大行買?我之前係樓 ...
有CANCER真係唔食得,但係我地呢D小市民都唔會個個星期食,所以無有怕

點評

lamyungyu    發表於 13-1-31 09:37


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


25#
發表於 13-1-31 09:37 |只看該作者
lamyungyu 發表於 13-1-31 09:34
都算老字號.

咁你試下燉半個鐘。。。廚師話過燕窩發好後放薑片落鑊熱水拖五分鐘就可以食嘎啦。。不過我哋係屋企習慣燉囉。。。

點評

cky34979  燉系低溫煮食 太快有菌架  發表於 13-1-31 12:31


侯爵府

積分: 21465


26#
發表於 13-1-31 09:38 |只看該作者

引用:Quote:toppo+發表於+13-1-31+09:25+你燉咗

原帖由 lamyungyu 於 13-01-31 發表
我浸3個中,跟住快燉1.5小時咋。 同埋4盏得1盏原整一絲絲咁。所以上來請教吓你地呀!!! ...
我平時4盞燉45~50min你燉左1.5小時好似耐左d。


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


27#
發表於 13-1-31 09:38 |只看該作者
loloma 發表於 13-1-31 09:36
有CANCER真係唔食得,但係我地呢D小市民都唔會個個星期食,所以無有怕

又都懶得燉啊。。我覺得好麻煩。。。


禁止訪問

積分: 81803


28#
發表於 13-1-31 09:39 |只看該作者

回覆:一盏盏的燕窩,燉出離變晒水。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 510


29#
發表於 13-1-31 09:41 |只看該作者

回覆:一盏盏的燕窩,燉出離變晒水。

大肚唔好食咁多燕窩,多激素!

點評

moonychan  yes, agree~ 女性病誘因  發表於 13-1-31 09:47


伯爵府

積分: 16683


30#
發表於 13-1-31 09:42 |只看該作者

引用:Quote:pippo7389+發表於+13-1-31+09:35+1.5

原帖由 lamyungyu 於 13-01-31 發表
應該是幾耐?
唔同嘅燕窩有唔同時間,血燕通常會耐啲,我燉45分鐘,其他大約半個鐘就可以了,你買嘅時候佢冇話你知要幾耐? 我喺立X堂買嗰啲個盒有寫,不過我家下少食,食花膠好過,正如樓上講,燕窩養癌呀!




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


31#
發表於 13-1-31 09:46 |只看該作者
lamyungyu 發表於 13-1-31 09:30
吓! 唔係嘛???????????
對方大肚, 佢仲成日食.... 所以我諗住.....................

燕窩太多激素.

另外, 大肚婆本身害爾蒙已經唔同左, 仲食咁多燕窩, 激素多, 好易出事. 小心.

ps 唔係話一食就出事, 而係有呢個可能性.


禁止訪問

積分: 30006


32#
發表於 13-1-31 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47750


33#
發表於 13-1-31 10:31 |只看該作者

回覆:lamyungyu 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


34#
發表於 13-1-31 10:37 |只看該作者
唔知原來燉半個鐘就得


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


35#
發表於 13-1-31 10:42 |只看該作者
送花膠會唔會好啲?

點評

lamyungyu  佢 唔鐘意食花膠  發表於 13-1-31 12:34


伯爵府

積分: 15636


36#
發表於 13-1-31 10:55 |只看該作者
我都知燕窩係養癌呀 99自從患過癌症(女性專有)都唔敢無再食呀
唔知關唔關佢陀兩個仔時 成日都食燕窩有關係
所以如果親友有患過癌就唔好再送呀 會翻發呀~~


男爵府

積分: 6839


37#
發表於 13-1-31 12:06 |只看該作者
我睇中醫時問過, 佢話女性唔好食咁多燕窩, 激素勁, 容易誘發'女人病'


水晶宮

積分: 59759

畀面勳章


38#
發表於 13-1-31 12:09 |只看該作者
多數燉半個鐘


男爵府

積分: 9255


39#
發表於 13-1-31 12:20 |只看該作者
我媽都試過燉耐左 變水


子爵府

積分: 10192


40#
發表於 13-1-31 12:25 |只看該作者
我燉2小時,都無變水,你在哪兒買?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo