自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


21#
發表於 13-2-1 14:31 |只看該作者

引用:荔園個size其實真係啱啱好,唔使次次都行到

原帖由 咪肥媽媽 於 13-02-01 發表
荔園個size其實真係啱啱好,唔使次次都行到死死下,而且又有動物又有機動遊戲又有小攤位,真係園子細細都夠 ...
以前細過每逢新年去完拜年後爸爸都會帶我去,可惜依家茘園執左,爸爸又走左




水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


22#
發表於 13-2-1 14:31 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

我鍾意餵羊仔。。。。。。。。。。。。。。。。


反而隔離個。。。宋城。。。我真係無去過。。。。唔知係點既。。。。


伯爵府

積分: 19097


23#
發表於 13-2-1 14:33 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

我去過一次咋




男爵府

積分: 6062

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 13-2-1 14:42 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

荔園真係好懷念

細個爺爺成日帶我同家姐去~真係好開心架~

連最後一日我都有去.~仲真係玩到佢熄燈關門先走~而家仲好記得個一刻~





珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 13-2-1 14:47 |只看該作者

引用:我好掛住個摩天輪

原帖由 9594 於 13-02-01 發表
我好掛住個摩天輪
係呀!個摩天輪好正!



子爵府

積分: 10059


26#
發表於 13-2-1 14:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miffymiffyt+於+13-02-01+發

原帖由 Freesia_cat 於 13-02-01 發表
好叻呀!我只win過芝蘭香口膠。
我都只係贏過香口膠


子爵府

積分: 10059


27#
發表於 13-2-1 14:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+咪肥媽媽+於+13-02-01+發表荔

原帖由 joey1001_1001 於 13-02-01 發表
以前細過每逢新年去完拜年後爸爸都會帶我去,可惜依家茘園執左,爸爸又走左



...
美好嘅回憶,一世難忘


侯爵府

積分: 22072


28#
發表於 13-2-1 14:49 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

印象最深刻係溜冰場,我比人碰到跌低,最後仲要睇跌打


伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


29#
發表於 13-2-1 14:56 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

婆婆贏過綠箭香口膠,好懷念!仲有踫踫車,細個好鍾意玩,撞到成個彈起




伯爵府

積分: 17854


30#
發表於 13-2-1 15:34 |只看該作者

引用:我鍾意餵羊仔。。。。。。。。。。。。。。

原帖由 丙丙 於 13-02-01 發表
我鍾意餵羊仔。。。。。。。。。。。。。。。。
宋城係仿照宋代起既,有間酒樓,小二打扮好得意。好似有d城牆之類建築。仲有好多古裝人通街走。印象中大概咁樣,十幾年不太記得啦。好懷念




象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


31#
發表於 13-2-1 15:39 |只看該作者
PINGADA 發表於 13-2-1 13:32
回覆 咪肥媽媽 的帖子

應該無乜人會記得有呢個地方..........園內大門嘅生菜魚肉十碗仔翅..好正架 ...
時不時都有人提起,點會無乜人記得呀


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


32#
發表於 13-2-1 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-02-01+發表我鍾意

原帖由 miffymiffyt 於 13-02-01 發表
宋城係仿照宋代起既,有間酒樓,小二打扮好得意。好似有d城牆之類建築。仲有好多古裝人通街走。印象中大概 ...
嘩!好似好得意。。。你講我先知入面有酒樓咋。。。the!。。次次大人帶我去荔園。。。但我反而想去宋城。。但可能另收入場費啦! 重皮呵!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


33#
發表於 13-2-1 15:55 |只看該作者

引用:印象最深刻係溜冰場,我比人碰到跌低,最後

原帖由 瑄婷 於 13-02-01 發表
印象最深刻係溜冰場,我比人碰到跌低,最後仲要睇跌打
有溜冰場架原來。。。我只知有個好似劇場咋。。。有次我好好奇想過去睇。。。大人話。。。。係比大人睇。。。細路唔睇得。。。我覺得佢地呃我



子爵府

積分: 12952


34#
發表於 13-2-1 15:58 |只看該作者
Freesia_cat 發表於 13-2-1 14:47
係呀!個摩天輪好正!
我記得坐摩天輪好似3蚊定6蚊, 好舒服, 轉得比Ocean Park個2個摩天輪快, 但未到thrill 的地步.
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


35#
發表於 13-2-1 16:00 |只看該作者

回覆:PINGADA 的帖子

以前香港少人,如果現在一定big爆個場


子爵府

積分: 12952


36#
發表於 13-2-1 16:00 |只看該作者
仲有架過山車, 2個人坐一卡獨立運行, 好嘈, 但幾刺激. 而家睇亞視歲月留聲台現代劇間中都有荔園, 古裝劇就係宋城, 可以去懷勉吓.
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 13744


37#
發表於 13-2-1 16:05 |只看該作者

引用:細個讀中學,成日逃學去荔園玩

原帖由 tkbaby 於 13-02-01 發表
細個讀中學,成日逃學去荔園玩
我刀有同男仔去拍拖


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 13-2-1 16:06 |只看該作者
有一次姨丈帶我地兄弟姊妹同佢3個仔女去,佢即刻做咗我偶像


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


39#
發表於 13-2-1 16:21 |只看該作者

引用:Quote:Freesia_cat+發表於+13-2-1+14:47+係

原帖由 蝦米豬 於 13-02-01 發表
我記得坐摩天輪好似3蚊定6蚊, 好舒服, 轉得比Ocean Park個2個摩天輪快, 但未到thrill 的地步. ...
好似木馬那些才$3,摩天輪應該較木馬貴,最好玩是摩天輪唔似現在有蓋的,只係一張雙人椅加安全bar,比較刺激,不過下雨就無得玩。



珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


40#
發表於 13-2-1 16:23 |只看該作者

引用:仲有架過山車,+2個人坐一卡獨立運行,+好嘈,

原帖由 蝦米豬 於 13-02-01 發表
仲有架過山車, 2個人坐一卡獨立運行, 好嘈, 但幾刺激. 而家睇亞視歲月留聲台現代劇間中都有荔園, 古裝劇就 ...
係呀!好好玩,不過我那時細,而且阿爺唔會玩,我一個人又唔敢玩,係大個跟同學仔一齊去先玩過一兩次。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo