自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5306


21#
發表於 13-2-4 00:20 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

依家我旁邊有一大個,我完全無得訓


別墅

積分: 919


22#
發表於 13-2-4 00:22 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

身同感受!我試過用鼻貼,係細聲咗少少囉!




珍珠宮

積分: 41288


23#
發表於 13-2-4 00:23 |只看該作者

引用:依家我旁邊有一大個,我完全無得訓

原帖由 mi032280 於 13-02-04 發表
依家我旁邊有一大個,我完全無得訓
你瞓係度上bk?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


大宅

積分: 2694


24#
發表於 13-2-4 00:23 |只看該作者

C6大鼻鼾到拆天

我C6都系拆到天光,最慘佢仲話未瞓过,死未





珍珠宮

積分: 39171


25#
發表於 13-2-4 00:26 |只看該作者


男爵府

積分: 8545


26#
發表於 13-2-4 00:28 |只看該作者

引用:我C6都系拆到天光,最慘佢仲話未瞓过,死未

原帖由 bbcome123 於 13-02-04 發表
我C6都系拆到天光,最慘佢仲話未瞓过,死未
我c6之前都係,我每晚灌一杯紅酒,醉醉地黎瞓,後來,都係迫佢睇醫生,原來有睡眠窒息症,戴機瞓後,一d鼻鼾都無,佢睡質素好左好多,大家都有覺好瞓。




珍珠宮

積分: 33374


27#
發表於 13-2-4 00:29 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我c6又係嘈到拆天,之前大肚就嘈到我瞓唔到,生完我就無野,但成日怕佢嘈到bb


大宅

積分: 3462

畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-2-4 00:29 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我都係! 唯有推推佢訓第二個姿勢!


珍珠宮

積分: 41288


29#
發表於 13-2-4 00:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbcome123+於+13-02-04+發表

原帖由 givemefivetoo 於 13-02-04 發表
我c6之前都係,我每晚灌一杯紅酒,醉醉地黎瞓,後來,都係迫佢睇醫生,原來有睡眠窒息症,戴機瞓後,一d鼻 ...
那醫生? 幾錢?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


大宅

積分: 1173


30#
發表於 13-2-4 00:30 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

其實我都有,其實好「監介」的




大宅

積分: 3643


31#
發表於 13-2-4 00:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mi032280+於+13-02-04+發表依

原帖由 mvshop8888 於 13-02-04 發表
你瞓係度上bk?
我都係訓响床用iPhone上BK
我有時頂唔順佢D鼻鼾聲會自己調轉頭訓床尾,但我C6會突然紮醒話:我都未訓!冇聲喎吹脹〜



B B快啲返黎我身邊啦


水晶宮

積分: 70860


32#
發表於 13-2-4 00:32 |只看該作者

回覆 回覆:mvshop8888的帖子

只有同情你冇實際野幫到你



我要瞓八個鐘


珍珠宮

積分: 41288


33#
發表於 13-2-4 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mvshop8888+於+13-02-04+發表

原帖由 sweet820tata 於 13-02-04 發表
我都係訓响床用iPhone上BK
我有時頂唔順佢D鼻鼾聲會自己調轉頭訓床尾,但我C6會突然紮醒話:我都未 ...
調轉瞓醒你一腳咪重死!



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


男爵府

積分: 8545


34#
發表於 13-2-4 00:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+givemefivetoo+於+13-02-04+

原帖由 mvshop8888 於 13-02-04 發表
那醫生? 幾錢?
係保險包住院,所以入院住一晚做測試,唔洗錢。好似起法國醫院。




珍珠宮

積分: 41288


35#
發表於 13-2-4 00:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mvshop8888+於+13-02-04+發表

原帖由 givemefivetoo 於 13-02-04 發表
係保險包住院,所以入院住一晚做測試,唔洗錢。好似起法國醫院。
之前話有乜唔舒服?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


大宅

積分: 1628

好媽媽勳章


36#
發表於 13-2-4 00:42 |只看該作者

引用:推他打側瞓會細聲點 +

原帖由 爸爸豬 於 13-02-04 發表
推他打側瞓會細聲點
x2




大宅

積分: 2188

BK Milk勳章


37#
發表於 13-2-4 00:43 |只看該作者
吾好介意! 佢會吾會有睡眠窒息丫? 早兩年我發覺c6鼻鼾聲好犀利, 細心留意聽, 發覺佢每次大聲之前, 有幾十秒旳靜止, 靜止之後, 就有如行雷一般, 又突然又大聲, 後來到醫院檢查證實了!( 多數肥胖者有 ) 所以妳最好留意下La ! ( 希望妳c6吾系La )


珍珠宮

積分: 41288


38#
發表於 13-2-4 00:46 |只看該作者

引用:吾好介意!+佢會吾會有睡眠窒息丫?+早兩年我

原帖由 klmyim 於 13-02-04 發表
吾好介意! 佢會吾會有睡眠窒息丫? 早兩年我發覺c6鼻鼾聲好犀利, 細心留意聽, 發覺佢每次大聲之前, 有幾十秒 ...
我諗會中 但以甚麼理由入院 保險唔受身體檢查



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


伯爵府

積分: 17757

醒目開學勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-2-4 00:50 |只看該作者

回覆:C6大鼻鼾到拆天

我瞓床,佢瞓腳尾,約太大聲,我會將佢個頭打側另加一個簿枕頭隔一隔D聲,雖然只係細聲D,起碼大分貝佢自己受番,自我感覺良好D




男爵府

積分: 8545


40#
發表於 13-2-4 00:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+givemefivetoo+於+13-02-04+

原帖由 mvshop8888 於 13-02-04 發表
之前話有乜唔舒服?
我c6就係鼻鼾好大,明明係我瞓唔到,但佢就話佢都瞓唔到,好似無瞓過咁。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo