自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7205


21#
發表於 06-7-24 16:44 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

乜熱唔會落雹架
頭先好大風呀, 比係今朝黎講, 都算涼掛


mavis-lee 寫道:
pandacat_bb,
好得意wooo,咁熱都會落雹!!咁你果度d氣溫係凍定熱呀???


男爵府

積分: 7205


22#
發表於 06-7-24 16:51 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

我都聽過話落雹唔好, 我媽咪頭先又係咁講, 風水野掛, 咩唔好我又唔知喎

其實我都係寶林嗰邊, 因為我住村屋, 所以先睇到今次[size=x-large]奇景

住樓可能真係落咗都唔知, 因為聽唔到聲嘛


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


23#
發表於 06-7-24 16:55 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹


我第一次見到落雹係2001年...果日我有事提早放工...落到樓下空地即刻覺得有d好大塊既野從天而降...即刻急步走去巴士站....個巴士站頂係透明...所以睇得好清楚....當時好多人都好似係第一次見落雹...d人都有d驚!!


[size=small]香 港 落 雹(2001年4月10 日)



香 港 昨 日 傍 晚 落 雹 , 天 文 台 在 尖 沙 嘴 錄 得 最 大 雹 粒 直 徑 二 點 五 厘 米 ( 約 一 吋 ) 。 落 雹 主 要 集 中 九 龍 市 區 ,包 括 尖 沙 嘴 、 紅 磡 、 京 士 柏 、 油 麻 地 、 旺 角 、 油 塘 及 灣 仔 等 , 歷 時 約 十 二 分 鐘 , 幸 無 造 成 傷 人 。 目 擊 者 形 容 , 事 發 時 候 天 昏 地 暗 , 冰 雹 突 然 夾 大 雨 傾 盆 而 下 , 氣 勢 懾 人 , 幾 分 鐘 後 , 陣 陣 狂 風 , 冰 雹 與 大 雨 驟 停 , 天 色 隨 即 變 得 明 亮 , 途 人 嘖 嘖 稱 奇 。

 


禁止訪問

積分: 2066


24#
發表於 06-7-24 16:56 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


25#
發表於 06-7-24 17:01 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

o係北京見過落雹,睇到對面屋d屋頂一粒粒白色,先知落過雹~~~
人生本是苦


男爵府

積分: 8346


26#
發表於 06-7-24 17:02 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 06-7-24 17:03 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

我細個見過d 冰雹, 好似波子咁大, 就未見過成塊咁大囉!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 4317

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


28#
發表於 06-7-24 17:06 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

我公司係觀塘..唔怪得知頭先D雨打落冷氣機咁大聲啦,原來落雹
相處時需要包容    爭吵時需要溝通
孤獨時需要陪伴    難過時需要安慰
生氣時需要冷靜    快樂時需要分享


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


29#
發表於 06-7-24 17:09 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹


天氣轉壞西貢落冰雹
(明報) 07月 24日 星期一 04:50PM
本港天氣下午突然轉壞,西貢在下午約四時有落冰雹報告,而下午三時到四時,天文台(相關新聞 - 網站)錄得超過一千次閃電。

酷熱天氣警告仍然生效,受到颱風格美的下沉氣流影響,本港天氣在下午急速驟變,西貢白石台在四時落冰雹,歷時約十五分鐘,多處地方錄得每小時超過70公里的陣風。

由下午三時至四時的一小時內,本港出現超過一千次閃電,部份地區電力一度瞬間驟降。

雷暴警告的有效時間就再延長至下午5時45分,預料香港有局部地區性狂風雷暴。


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 06-7-24 17:12 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

冰雹的形成~
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


子爵府

積分: 13682


31#
發表於 06-7-24 17:14 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

pandacat_bb 寫道:
其實原本我都睇唔到, 因為我工人問我點解落雪, 我先出去睇, 同埋係露台拎番啲玻璃花樽入黎, 見露台一粒粒冰, 不過落咗一陣就冇啦

[quote]
BearBear2000 寫道:
我睇唔到呀, 我淨係見出面行雷閃電兼狂風大雨咋.
[/quote]

難得既經歷~~


伯爵府

積分: 19429


32#
發表於 06-7-24 17:17 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

原來係西貢區......


男爵府

積分: 5657


33#
發表於 06-7-24 17:19 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

我見過一次係讀中學時,之前一天亞SIR話天氣咁樣,明天可能會落雹,點知明天真係落雹,亞SIR一入課室就話,我都話落雹架啦(不知幾興奮,好似中左六合彩咁).


複式洋房

積分: 140


34#
發表於 06-7-24 17:31 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹


男爵府

積分: 7205


35#
發表於 06-7-24 17:41 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹



mavis-lee 寫道:
[quote]
pandacat_bb 寫道:
乜熱唔會落雹架
頭先好大風呀, 比係今朝黎講, 都算涼掛

pandacat_bb ,
我住shatin呢邊都幾熱,可能落左,不過溶埋!!!


男爵府

積分: 7205


36#
發表於 06-7-24 17:48 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

thx

頭先工人猛問我點解會咁, 我都唔識點解釋比佢知

佢話細個係印尼, 啲老人家話天上面落石頭, 係bad luck喎, 我估都係落雹啦, 佢話佢都係第一次見, 覺得好恐怖


伯爵府

積分: 18962


37#
發表於 06-7-24 18:03 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

天氣咁熱,係咪一落就溶晒喇??


複式洋房

積分: 243


38#
發表於 06-7-24 18:10 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

請問雹係咪好似雪櫃既冰咁呢?


複式洋房

積分: 365


39#
發表於 06-7-24 18:12 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹


大宅

積分: 2299

好媽媽勳章


40#
發表於 06-7-24 18:15 |只看該作者

Re: 咁大個女第一次見落雹

我老公係西貢睇裝修工程時都見到!即刻打俾我呀!今晚六點都報佐啦!
就算全個世界 亦都失去 他也在這裡 全場突然寂靜 他都給我衷心的讚許 就算誰愛過我 又給收去他熾熱不退 旁人視為負累 他偏不覺苦 靜心等我歸去 如何大成大敗 他的寵愛中 亦都只有一歲 共誰玩 共誰做伴侶 進步到 某一點 熱情就會退 共同進退唯獨是父母這一對

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo