自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 71291


21#
發表於 13-2-15 09:57 |只看該作者

回覆:益力多熱飲???

酥肥媽,你生得未呀?等你喜訊!



            


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 13-2-15 09:58 |只看該作者

引用:酥肥媽,你生得未呀?等你喜訊! +

原帖由 ac917 於 13-02-15 發表
酥肥媽,你生得未呀?等你喜訊!
生左啦!你無睇到我另外個po?
尋日出爐




大宅

積分: 3697

畀面勳章


23#
發表於 13-2-15 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iloveiceskating+於+13-02-15

原帖由 gemiling 於 13-02-15 發表
谷奶?
所以啲大陸人狂掃益力多就係咁囉


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 13-2-15 10:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-02-15+發表係

原帖由 AGa1111 於 13-02-15 發表
乳酸飲品熱左係咪會變壞
D菌死哂就真




Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


水晶宮

積分: 71291


25#
發表於 13-2-15 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac917+於+13-02-15+發表酥肥

原帖由 gemiling 於 13-02-15 發表
生左啦!你無睇到我另外個po?
尋日出爐
梳里梳里,過年巧忙,今日先來BK開檔

恭喜你先

小肥仔or小肥女?順產?呢個BB趕住出來逗利士祝你地都身體健康,萬事如意!



            


珍珠宮

積分: 40237


26#
發表於 13-2-15 10:03 |只看該作者


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 13-2-15 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-02-15+發表生

原帖由 ac917 於 13-02-15 發表
梳里梳里,過年巧忙,今日先來BK開檔

恭喜你先
多謝! :) 仔仔黎ga!
3.88k g




珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 13-2-15 10:06 |只看該作者
可能佢唔想要益生菌, 淨係想飲糖水

點評

ninjarabbit    發表於 13-2-15 12:25


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-2-15 10:09 |只看該作者
gemiling 發表於 13-2-15 09:55
坐熱益力多膠樽會變形同釋放毒素!
睇怕係佢又無諗得咁周全


水晶宮

積分: 71291


30#
發表於 13-2-15 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac917+於+13-02-15+發表梳里

原帖由 gemiling 於 13-02-15 發表
多謝! :) 仔仔黎ga!
3.88k g
3.88kg...我女果時3.495kg已經個個叫佢大隻妹,你今次仲勁!....時間過得真快,我仲好記得酥肥BB個樣,好似係冇幾耐咋,而家做大姐姐了!



            


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


31#
發表於 13-2-15 10:20 |只看該作者
強國人真係乜都得


飲死左GE "億" 生菌


珍珠宮

積分: 30252


32#
發表於 13-2-15 10:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac917+於+13-02-15+發表梳里

原帖由 gemiling 於 13-02-15 發表
多謝! :) 仔仔黎ga!
3.88k g



翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 13-2-15 10:25 |只看該作者

回覆:益力多熱飲???

佢想老婆豐胸呀:;pppp:


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-2-15 10:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tamei+於+13-02-15+發表可能

原帖由 gemiling 於 13-02-15 發表
大陸坐月特飲?




若要人不知 唔好咁低B !  : P


大宅

積分: 4384


35#
發表於 13-2-15 10:29 |只看該作者
恭喜!


子爵府

積分: 12023

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章


36#
發表於 13-2-15 10:31 |只看該作者

回覆:益力多熱飲???

另類熱飲!?



大宅

積分: 1581


37#
發表於 13-2-15 10:32 |只看該作者

回覆:益力多熱飲???

我睇完笑左真係未聽過益力多熱飲


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-2-15 10:38 |只看該作者


我都唔知可以坐熱..的

但我都唔會咁飲...我係香港人...用hk人的common sense咁買完就飲..


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-2-15 10:51 |只看該作者

回覆:益力多熱飲???

生咗喇?




珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 13-2-15 10:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-02-15+發表係

原帖由 fattyfat 於 13-02-15 發表
巧似話熱多酸過凍多,仲難飲過d薑醋,同埋d乳酸菌都瓜晒,飲完等於矛飲〜



...
有,飲咗D糖水



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo