自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


21#
發表於 13-2-15 16:21 |只看該作者
回覆 滿意媽 的帖子

我拆哂喇~因為唔多親戚~加上結婚後都冇乜利是收啦~!

點評

sheung1126  X2  發表於 13-2-15 21:54
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


22#
發表於 13-2-15 16:22 |只看該作者
本帖最後由 matthewconnielo 於 13-2-15 16:22 編輯

暫時未拆!

P.S.: 不過睇左老闆封開工利是!
認真就輸了!


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 13-2-15 16:24 |只看該作者

引用:唔拆但會偷睇 +

原帖由 pinkstore 於 13-02-15 發表
唔拆但會偷睇
me too

識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-2-15 16:25 |只看該作者


寶石宮

積分: 407313

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 13-2-15 16:27 |只看該作者
我都係等到十五至拆
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


26#
發表於 13-2-15 16:28 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

冇拆



有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


男爵府

積分: 7424


27#
發表於 13-2-15 16:41 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

我會返屋企睇一睇 因為我好快唔記得邊個打邊封


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


28#
發表於 13-2-15 16:43 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

唔會即時拆mouth:




禁止訪問

積分: 8008


29#
發表於 13-2-15 16:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3012


30#
發表於 13-2-15 16:46 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

通常收齊晒利是再等到十五先盤點




大宅

積分: 1173


31#
發表於 13-2-15 16:47 |只看該作者
我會折開"裝"下

點評

wingwingc1234  me 2  發表於 13-2-15 22:45


子爵府

積分: 12104


32#
發表於 13-2-15 16:48 |只看該作者
我以前個ex好肉酸,試過同我出去食飯,竟然在waiter面前拆利是俾錢。

我個下真係想搵窿捐,自細父母就話利是唔會在其他人面前拆,因為呢啲係家教同禮貌。



禁止訪問

積分: 11976


33#
發表於 13-2-15 16:48 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18456


34#
發表於 13-2-15 16:50 |只看該作者
當面拆利是的確無禮貌,我都係教亞囡過咗十五先拆
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-2-15 16:54 |只看該作者
我會開公司收既利是... 睇下o的老細們出手係幾多... hahahhaha... 之後收埋哂, 無錢用咪拆開來用囉
今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


子爵府

積分: 10053


36#
發表於 13-2-15 16:57 |只看該作者
某幾封會裝下係幾錢
新年過後先拆


子爵府

積分: 12807

玩具勳章


37#
發表於 13-2-15 17:01 |只看該作者

回覆:好奇一問,乜收到利事會即拆架咩?

我以前有個同事叫個女收到利是即刻行埋一邊拆
佢話睇人俾幾多佢個女先回俾人哋喎


侯爵府

積分: 22892


38#
發表於 13-2-15 17:09 |只看該作者

引用:我會妝下老闆比我個封+

原帖由 yeesumyin 於 13-02-15 發表
我會妝下老闆比我個封
Same same here !




伯爵府

積分: 19097


39#
發表於 13-2-15 17:10 |只看該作者

引用:我見過有bk媽話要睇下有幾多,+如太大封,+下

原帖由 cy101 於 13-02-15 發表
我見過有bk媽話要睇下有幾多, 如太大封, 下年要自己要加碼封大封俾番人地d細路! (呢個解釋幾positive) ...
我係咁做!我會睇下,但過十五先拆出來!




侯爵府

積分: 23565


40#
發表於 13-2-15 17:12 |只看該作者
利事習慣年十五至拆,
有陣時放左入櫃桶都唔記得拆.
除左父母比的利事,
都唔會記住邊個比邊封.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo