立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67993
原帖由 LU4EVER 於 13-02-16 發表 5個月人仔喳!
大宅
積分: 4499
原帖由 PCCW2319 於 13-02-16 發表 我仔都係五個月就出水豆,仲係年初一嗰日添。
翡翠宮
積分: 94017
積分: 66961
別墅
積分: 527
原帖由 LU4EVER 於 13-02-16 發表 咁喺咪全身出㗎?我個仔得兩粒喳!
積分: 4676
原帖由 florapang0426 於 13-02-16 發表 5個月唔代表唔會出水豆架,快睇醫生
原帖由 lambing 於 13-02-16 發表 呢排係水痘高峰期,潛「卜」期可以一星期先發,快D睇醫生先
積分: 75533
LU4EVER 發表於 13-2-17 00:27 ok
原帖由 jk923 於 13-02-17 發表 睇左醫生未呀?希望你阿B無事。
LU4EVER 發表於 13-2-17 18:55 今朝起身已經謝咗!不過都有去睇醫生,放心啲!冇事了!
原帖由 jk923 於 13-02-17 發表 咁就好喇!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy