自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 41556


21#
發表於 13-2-16 18:59 |只看該作者

引用:Quote:a-mi+發表於+13-2-16+18:44+因為不值

原帖由 UKSunflower 於 13-02-16 發表
咁唔去呢間,去另一間
我淨係只寶湖間恆x 牙科,賣vcd 隔離個間個醫生只係向錢看, 冇事變有事! blacklist 左佢!


大宅

積分: 2899


22#
發表於 13-2-16 19:06 |只看該作者
小mama 發表於 13-2-16 18:59
我淨係只寶湖間恆x 牙科,賣vcd 隔離個間個醫生只係向錢看, 冇事變有事! blacklist 左佢!

...

咁大件事...?


珍珠宮

積分: 41556


23#
發表於 13-2-16 19:23 |只看該作者

引用:Quote:小mama+發表於+13-2-16+18:59+我淨係

原帖由 UKSunflower 於 13-02-16 發表
咁大件事...?
成日叫你覆診,每次覆診都叫你整第二隻,明明唔痛比佢整完就痛,整個陣個醫生成日同個醫生仔傾計,過晒鐘姑娘叫佢都唔理,仲要我係度!不知所謂!


珍珠宮

積分: 41556


24#
發表於 13-2-16 19:24 |只看該作者

引用:Quote:小mama+發表於+13-2-16+18:59+我淨係

原帖由 UKSunflower 於 13-02-16 發表
咁大件事...?
總之我呢世都唔會再去



子爵府

積分: 11454


25#
發表於 13-2-16 19:29 |只看該作者
回覆 UKSunflower 的帖子

我去寶湖果間睇牙, 同個牙E講, 隻大牙痛, 痛到頭都痛, 佢寸我, 話頭痛應該去睇E生, 吾應該搵佢...mouth:, 甘我話我大牙痛引起頭痛, 佢又吾再講落去...

所以我痲痲地個E生


大宅

積分: 2899


26#
發表於 13-2-16 19:34 |只看該作者
小mama 發表於 13-2-16 19:23
成日叫你覆診,每次覆診都叫你整第二隻,明明唔痛比佢整完就痛,整個陣個醫生成日同個醫生仔傾計,過晒鐘姑 ...

好衰呀


大宅

積分: 2899


27#
發表於 13-2-16 19:34 |只看該作者
ccn008 發表於 13-2-16 19:29
回覆 UKSunflower 的帖子

我去寶湖果間睇牙, 同個牙E講, 隻大牙痛, 痛到頭都痛, 佢寸我, 話頭痛應該去睇E ...

咁最後佢有冇幫你整??


大宅

積分: 2899


28#
發表於 13-2-16 19:35 |只看該作者
本帖最後由 UKSunflower 於 13-2-16 19:36 編輯
小mama 發表於 13-2-16 19:24
總之我呢世都唔會再去

我上網睇話大埔廣場凌xx 幾好, 我諗住搵呢個


子爵府

積分: 11454


29#
發表於 13-2-16 19:35 |只看該作者
回覆 UKSunflower 的帖子

補左啦....不會再去.


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 13-2-16 19:37 |只看該作者

引用:回覆+UKSunflower+的帖子 我去寶湖果間睇

原帖由 ccn008 於 13-02-16 發表
回覆 UKSunflower 的帖子

我去寶湖果間睇牙, 同個牙E講, 隻大牙痛, 痛到頭都痛, 佢寸我, 話頭痛應該去睇E ...





珍珠宮

積分: 41556


31#
發表於 13-2-16 19:41 |只看該作者

引用:Quote:小mama+發表於+13-2-16+19:24+總之

原帖由 UKSunflower 於 13-02-16 發表
本帖最後由 UKSunflower 於 13-2-16 19:36 編輯
係? 等我記住先


珍珠宮

積分: 41556


32#
發表於 13-2-16 19:42 |只看該作者

引用:回覆+UKSunflower+的帖子 我去寶湖果間睇

原帖由 ccn008 於 13-02-16 發表
回覆 UKSunflower 的帖子

我去寶湖果間睇牙, 同個牙E講, 隻大牙痛, 痛到頭都痛, 佢寸我, 話頭痛應該去睇E ...
係咪姓wan 個醫生? 佢好假架

點評

ccn008  yes  發表於 13-2-16 20:05


大宅

積分: 2899


33#
發表於 13-2-16 19:42 |只看該作者
小mama 發表於 13-2-16 19:41
係? 等我記住先

我未試過這個,
等我洗完牙返黎報告


珍珠宮

積分: 41556


34#
發表於 13-2-16 19:43 |只看該作者

引用:Quote:ccn008+發表於+13-2-16+19:29+回覆+U

原帖由 UKSunflower 於 13-02-16 發表
咁最後佢有冇幫你整??
有!佢話我蛀呀!咪整囉,整完仲痛,永世唔再揾佢


大宅

積分: 2167


35#
發表於 13-2-16 19:48 |只看該作者

回覆:大埔區恆X牙科洗牙好不好

大元邨冼xx手勢好好,打針落牙肉一d都唔痛,打完我都唔知打左!但貴少少!


男爵府

積分: 8103


36#
發表於 13-2-17 19:52 |只看該作者

回覆:大埔區恆X牙科洗牙好不好?

大埔墟街巿斜對面嗰間唔錯。




伯爵府

積分: 17096


37#
發表於 13-2-17 19:53 |只看該作者
好野通常都唔平,不過貴野又唔代表係好野。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo