跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


21#
發表於 06-8-8 02:10 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

去左啦,但我覺得今年無咩好睇


侯爵府

積分: 21251


22#
發表於 06-8-8 09:04 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

今日終於見到呢個TOPIC 啦
我個BB仔都係10月6日法國醫院出世
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


23#
發表於 06-8-8 09:07 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我都有去, 去攞獎 呀,同埋買多個睡袋咋
因為亞仔扭眼訓呀 所以都趕住走LU

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


24#
發表於 06-8-10 02:53 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

攞獎???攞咩獎呀??


侯爵府

積分: 21251


25#
發表於 06-8-10 08:18 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

仔仔得左pampers 攝影比賽亞軍呀, 好開心呀 ! [quote]
HEIDICHOI 寫道:
攞獎???攞咩獎呀??
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


男爵府

積分: 8263

畀面勳章


26#
發表於 06-8-10 19:09 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

有咩野送GA


複式洋房

積分: 141


27#
發表於 06-8-10 21:11 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

恭喜你....你有冇同去玩PlayGroup??


複式洋房

積分: 257


28#
發表於 06-8-28 15:38 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi all

我仔仔係 10月6 晚上出世嘅懶猪 希希

請各位多多指教


複式洋房

積分: 141


29#
發表於 06-9-3 22:17 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

你們怎樣和bb過生日呀??
:lol: :lol:


別墅

積分: 552


30#
發表於 06-9-4 00:34 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我囡囡QQ都係10月6日, 都係禎廣華呀, 唔知個時有無見過你地呢 ? 我住係青衣


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


侯爵府

積分: 21251


31#
發表於 06-9-5 07:56 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

BB 仲咁細, 我應該會一家人食下飯,切下cake 算lu
你地呢 ?
hkwaterspa 寫道:
你們怎樣和bb過生日呀??
:lol: :lol:
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


複式洋房

積分: 141


32#
發表於 06-9-5 10:07 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我會同個仔攪個 池伴 bbq生日會 (因為我地住村屋及天氣許可) …..哈哈!!!

其實最主要係同自己d朋友 gathering 及幫個仔收禮物....yeah!


別墅

積分: 552


33#
發表於 06-9-7 00:57 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我已經book左去麥當當開party了, 原來好full架. 到時影左相俾你地睇啦


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


別墅

積分: 552


34#
發表於 06-9-10 02:09 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

我地小B今年1歲生日, 原來 剛剛是中秋節呀.


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


侯爵府

積分: 21251


35#
發表於 06-9-10 18:24 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

YES ! MOON CAKE + BIRTHDAY CAKE
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


別墅

積分: 552


36#
發表於 06-9-10 23:59 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

catymw, 你小B幾點, 邊間醫院出世架 ?


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


侯爵府

積分: 21251


37#
發表於 06-9-11 08:04 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi beemaggie221 ,
我個肥仔係法國醫院,半夜lor ,幫mama慳返d $
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


複式洋房

積分: 257


38#
發表於 06-9-22 15:03 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi , all

係呀 , 中秋節快樂 , 我地bb生日快樂

我本來想搞個party , 不過個bb 仲細 , 都係唔好搞咁多嘢咯

如果我住村屋就好啦 , 有得BBQ


別墅

積分: 552


39#
發表於 06-9-24 13:12 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi BearMoon,

我幫囡囡係9/30 McDonald開個party, 如果你有興趣, 都一齊黎丫, 我都想見下同年同月同日既小bb


8w1d : 1.61cm
12w5d : 6.47cm


複式洋房

積分: 257


40#
發表於 06-11-1 16:58 |只看該作者

Re: 有冇10月6日出世的 BB 呀??

Hi , all

唔好意思 , 一排冇online , 唔知大家搞緊birthday party....sorry.

大家近排點呀? party玩得巧開心吧.

我就為囝囝報N1而煩惱,e~~你地有冇報幼兒園呢 ?



P.S.
Dear beemaggie221,

唔好意思 , 失咗蹤添...補番數講(happy b day to ur bb)x1000000

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo