懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


21#
發表於 06-7-29 12:32 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

kEiKoO
其實我知有bb時23歲,我老公係講左比奶奶聽先,根住再同2個姑奶講..開頭我姑奶堅決反對架...之後我同老公堅持,佢地先軟化...
初初都唔開心架,岩岩一齊住時真係好唔慣...但係依家都幾個月喇,開始慣左就冇野架喇~
比d時間啦~


大宅

積分: 2152


22#
發表於 06-7-29 12:47 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

哈哈... 多謝你地啊, 我而家唔會理佢地架! 到時佢地見到個b就會後悔佢地做緊既野!!

不過真係好擔心日後既生活啊, 我老公先得20, 我就大佢2年... 錢又搵得唔多, 遲少少仲要搬屋... 都唔知點好?!

啊... 你地有冇join bb club啊? 如果係online join既話佢地會唔會送奶粉架, 定係一定要fax d form比佢地?
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


23#
發表於 06-7-29 13:22 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

kEiKoO

得閒就去多d我地0610果個topic同d mommy傾下計啦~
咁會開心d架~


大宅

積分: 2152


24#
發表於 06-7-29 14:41 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

Rain~* 寫道:
kEiKoO

得閒就去多d我地0610果個topic同d mommy傾下計啦~
咁會開心d架~



0610係邊架?

寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


別墅

積分: 752


25#
發表於 06-7-29 16:06 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

Rain~* 寫道:
kEiKoO
其實我知有bb時23歲,我老公係講左比奶奶聽先,根住再同2個姑奶講..開頭我姑奶堅決反對架...之後我同老公堅持,佢地先軟化...
初初都唔開心架,岩岩一齊住時真係好唔慣...但係依家都幾個月喇,開始慣左就冇野架喇~
比d時間啦~

其實你23歲都唔算係細個呀! 我知道有左o個時都係21歲, 不過我老公大我9年, 所以我阿媽都冇反對, 佢覺得我老公可以照顧到我.....結婚o個時我都冇同佢講我有左呀!! 之後先同佢講咋!! 不過我老公o個面都有d說話聽架!! 佢地怕我太細, 未玩夠!! 講真...要玩既話個個都鍾意架啦! 不過睇你點去安排既者......


大宅

積分: 2152


26#
發表於 06-7-29 17:16 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我而家21...我老公19咋......
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


別墅

積分: 521


27#
發表於 06-7-29 17:20 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

你99好衰啫!


別墅

積分: 787


28#
發表於 06-7-29 17:29 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我估你老爺奶奶過份緊張呢..
佢擔心你們 兩小口子太young, 無能力照顧小b
你要以行動證明你係掂! 你係好媽媽!
最重要係一樣野: 身教!

唔好係你小b面前太憎恨你6299呀
你要包容,
始終係一家人
他們終有一天明白你們的! 你要加油! 俾心機! 你係一個好媽媽! 要做好榜樣! 尊敬長輩!
小b會明白媽媽的處境! 佢都會尊敬及欣賞你的大量及仁慈!


別墅

積分: 574


29#
發表於 06-7-29 20:03 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我諗妳要學去明白一件事:個仔(妳老公)永遠都係佢地個乖仔,新抱永遠都係人地個女(外人)。所以……
1.對妳老公,佢地會話尊重你地既決定,對住你就叫你諗清楚!

2.叫妳之後唔做野睇住bb:即係叫妳唔好指意佢地同妳湊!

3.佢地週圍同佢地果邊d人話妳懶,咩都唔做又唔返工:即係佢地好擔心要無情情駛多 D錢服待埋妳,穩多 D功夫黎做不特止,仲唔慌妳會俾番錢佢地駛,覺得俾妳搵笨。最重要佢地想話俾人知,家陣唔係自己個仔無本事,係俾妳拖累!

倒轉若妳搵到錢,幫老公供樓。佢地會覺得係親戚朋友面前好有面。事關一般人只會覺得買樓係男人的本事。以為係佢地個仔叻仔,同埋佢地教導有方。妳估到妳真係有能力時,佢地會多謝妳?唔好咁天真,佢地只會認為係應份!

4.打電話比家姐叫佢趕妳走, 又話叫我落左個b。打埋比家姐個baba同嫲嫲話佢地生個咩女:
係老人家心目中,就算個仔打家劫舍都係乖仔。事到如今,米已成炊。佢地覺得好無面,但唔認又唔得,為左平衡心理。佢地會說服自己係人地個女唔好,教壞自己個仔兼唔慌係好人!難聽 D講,個肚都唔知係咪阿仔既,可能俾人搵笨食死貓炸。唔知外面仲有無其他男人,如果唔係都唔會同阿仔攪出事。最好落左佢,唔好煩!D人都唔知點生女同教女,不如趕走佢算把啦!

點解我好似知道晒佢地諗 mud?因為以上係我同好多朋友多年研究老人家心態既心得。

妳知道嘛?佢地先入為主,錯誤認為既野係唔會因為妳同佢嘈就會改,所以唔好 side 氣!依家最重要係湊得bb肥肥白白,第日好學有禮,佢地會爭住睇阿 b。到那刻妳要大大方方前事不記,咁妳就爭氣,贏佢地成九條街喇!我知妳做得到既!


大宅

積分: 2152


30#
發表於 06-7-29 20:09 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我真係唔明... 點解多數都係男家d人咁, 又唔見女家果邊咁?!

古怪...
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 06-7-29 20:48 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我諗中國人通常都將希望擺落個仔到﹐希望佢地唔好o甘早結婚﹐出黎做野賺D先﹐養番父母﹐如果有能力幫手攻樓o甘就更加好啦。可能依家個仔o甘年輕要結婚﹐重要即刻有小朋友負擔﹐令到佢地失晒預算。

希望樓主唔好介意我o甘講﹐我都只係推斷。
kEiKoO 寫道:
我真係唔明... 點解多數都係男家d人咁, 又唔見女家果邊咁?!

古怪...


別墅

積分: 574


32#
發表於 06-7-29 23:54 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

通常結左婚,好自然就係老婆親。佢地做左幾十年人當然好明 lee個事實。個仔咁快就成家(搬走),成頭家(搬開)要駛好多錢,無任何心理準備下就無錢過佢地手,佢地正步向退休之年,好快無工作能力(無收入),當然唔開心!妳試下理解下佢地既憂慮啦。

另外,妳諗下,唔係因為妳老公,佢地同妳只係過路人。但女家果邊係妳家姐,明白未?有直接既關係,關心同愛會好自然流露。男家對新抱好似自己個女咁好唔係無,不過要家翁同家姑好開明同好有愛心識尊重人至得,係少之又少!


大宅

積分: 2152


33#
發表於 06-7-30 02:21 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我所講果個家姐唔係我果邊d人, 係我老公個堂家姐黎架, 不過佢覺得而家最重要既係個b, 雖然我暫時未係佢正式屋企人, 但係到時bb出世話哂個b都叫佢做姑媽, 所以佢唔忍心唔幫我地... 係呢方面我真係好感激佢架!!

好老實講, 雖然我知道男仔係要養家, 但係如果一個babamama生個仔出黎只係為左將來要養番佢地轉頭而唔理自己個仔開唔開心既話, 佢地真係枉做人父母lor!!

就算我而家有左bb我都唔會要佢將來一定要養番我, 只要佢生活得開心就夠喇...

佢地根本而家就想逼個仔離開我同bb, 佢地都冇諗過我老公既意願, 如果佢係想一走了之既話, 唔使佢地兩老逼佢都會咁做啦~
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo