立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9713
複式洋房
積分: 405
子爵府
積分: 10626
大宅
積分: 2988
積分: 7057
原帖由 ym333 於 13-02-20 發表 睇相仲以為係大Boy同classic jumbo and medium. HK 中boy 有紅色$31000
原帖由 le_petit_mama 於 13-02-20 發表 中boy 31000$??? 咁我而家中boy 牛皮4700澳元咪好貴????
原帖由 pinkysnakebb 於 13-02-20 發表 Boy Chanel啦,之前見半島有紅色架,其他藍黑都有,我買左黑色35,700 ...
原帖由 Winnie_1018 於 13-02-20 發表 boy chanel 香港有紅色, 不過我買咗黑色.
積分: 10181
原帖由 le_petit_mama 於 13-02-20 發表 呢個boy 可以放i pad 架.
原帖由 ym333 於 13-02-20 發表 咁就係大boy. 我買同款navy colour @hk $35700
原帖由 le_petit_mama 於 13-02-20 發表 你35700$係同款大boy!??? 咁咪澳洲平小小??? hong kong 中31000$????
積分: 294
原帖由 mandyloklok 於 13-02-20 發表 請問各位J M 搭嘴問句,H K 有冇見過呢個色boy Chanel. 多謝各位J M 解答
原帖由 ym333 於 13-02-20 發表 yes. 但我在pp買大boy得藍,中就得紅
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy