美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


21#
發表於 13-6-17 01:09 |只看該作者
回覆 Catsan 的帖子

普通刨得唔得?同埋無果個係邊買?


大宅

積分: 3032


22#
發表於 13-6-17 01:10 |只看該作者

引用:咁miss+hana定solone好d+??

原帖由 shalwy 於 13-05-13 發表
咁miss hana定solone好d ??
兩樣我都用過,
solone我用嗰隻係個尾係刷頭嗰支,佢無實黑色,但真係無咁易容!但都冇咁快乾……我仲可以劃完用掃拉條眼尾出黎

Miss hana實黑,都係無咁易容,但超級快乾,我未畫完已經乾得七七八八,用唔到掃拉眼尾


大宅

積分: 3032


23#
發表於 13-6-17 01:12 |只看該作者

引用:回覆+Catsan+的帖子普通刨得唔得?同埋無果

原帖由 Gloria.a 於 13-06-17 發表
回覆 Catsan 的帖子

普通刨得唔得?同埋無果個係邊買?
我冇其它刨,得#20相入面果個etude house, 我喺gmarket買,嗰次佢啲掃呀,刨呀做半價,我又買左,好似只係幾百won


禁止訪問

積分: 1056


24#
發表於 13-6-17 02:05 |只看該作者

回覆:家中女王 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7995


25#
發表於 13-6-17 02:13 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 944


26#
發表於 13-6-17 02:33 |只看該作者
Catsan 發表於 13-6-17 01:04
我用返我筆刨刨到呀,無事
不過你呢個情況我好似唔係第一次聽,唔知關唔關我隻係新版既事(應該係新版……p ...
黎個好似係台灣版


伯爵府

積分: 18816


27#
發表於 13-6-17 02:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Gloria.a+於+13-06-17+發表回

原帖由 Catsan 於 13-06-17 發表
我冇其它刨,得#20相入面果個etude house, 我喺gmarket買,嗰次佢啲掃呀,刨呀做半價,我又買左,好似只係 ...
我想問etude house啲掃quality如何呀?


大宅

積分: 3032


28#
發表於 13-6-17 08:33 |只看該作者

引用:Quote:Catsan+發表於+13-6-17+01:04+我用返

原帖由 家中女王 於 13-06-17 發表
黎個好似係台灣版
yes,我朋友喺台灣買俾我,但香港買嗰啲唔係都係台灣版咩?佢台灣出架嘛


大宅

積分: 3032


29#
發表於 13-6-17 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catsan+於+13-06-17+發表我冇

原帖由 SullytheMonster 於 13-06-17 發表
我想問etude house啲掃quality如何呀?
麻麻地我覺得


男爵府

積分: 6149


30#
發表於 13-6-17 12:42 |只看該作者
岩岩有同事去完台灣買左,但一刨就斷,同埋可能我易出油,一用成日就會黑哂...熊貓眼...


大宅

積分: 3032


31#
發表於 13-6-17 14:53 |只看該作者

引用:岩岩有同事去完台灣買左,但一刨就斷,同埋

原帖由 Queenia531 於 13-06-17 發表
岩岩有同事去完台灣買左,但一刨就斷,同埋可能我易出油,一用成日就會黑哂...熊貓眼... ...
我平時都會,你試下畫完喺眼尾上少少碎粉,可以last耐啲


大宅

積分: 1131


32#
發表於 13-6-17 14:56 |只看該作者

回覆:有冇人用過miss hana眼線膠筆

I think miss hana is better than solone


禁止訪問

積分: 605


33#
發表於 13-6-17 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2611


34#
發表於 13-6-17 16:18 |只看該作者
我都用過Ms HANA, 我都係油眼, 劃完眼尾都會化, 又唔想浪費多一枝眼線筆,
劃之前在眼簾同眼袋位加一層防油碎粉先劃眼線, 咁就OK, 唔係咁做就一定化


民房

積分: 15


35#
發表於 13-6-17 16:22 |只看該作者
Solone同Miss Hana都用過,覺得Solone好d,因為完全唔甩,但Miss Hana有少少熊貓眼


複式洋房

積分: 204


36#
發表於 13-6-17 16:35 |只看該作者



今日第一次用 一早化妝到4點幾都未見有化開同甩嘅情況~!
都幾易上, 畫一次線已經好實色~效果好好~~
SALES姐姐提我如果畫上外眼線要等5-10秒先好開眼


禁止訪問

積分: 32558

BK Milk勳章


37#
發表於 13-6-17 16:58 |只看該作者

回覆:cancan1105 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3837


38#
發表於 13-6-17 17:26 |只看該作者

引用:回覆+heavybb+的帖子旺角我的公主都有喇@@

原帖由 家中女王 於 13-05-13 發表
回覆 heavybb 的帖子

旺角我的公主都有喇@@好平$3X
請問旺角那裡呢?


男爵府

積分: 6149


39#
發表於 13-6-17 18:37 |只看該作者
回覆 Catsan 的帖子

今日岩岩試左,都係咁....唔知係唔係marscara既問題呢聽日試下唔用marscara先


大宅

積分: 3032


40#
發表於 13-6-17 18:53 |只看該作者
Queenia531 發表於 13-6-17 18:37
回覆 Catsan 的帖子

今日岩岩試左,都係咁....唔知係唔係marscara既問題呢聽日試下唔用marscara ...
有可能, 因為我只畫眼線唔用mascara

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo