潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 2122


21#
發表於 13-2-25 19:20 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6860


22#
發表於 13-2-25 19:26 |只看該作者

引用:哈哈~真係無咩所謂!+For+me係喺街邊食腸粉

原帖由 starz~ 於 13-02-25 發表
哈哈~真係無咩所謂! For me係喺街邊食腸粉, 間野係佐敦堂記, 即叫即整! 個豬潤燒鴨腸滑嘟嘟, 諗起都流口水 ...
我都同bolide去過德發呀




男爵府

積分: 9747


23#
發表於 13-2-25 21:04 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

帶個b 去深水步信興酒樓飲早茶,都同阿b 去過合益泰食豬腸粉



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


子爵府

積分: 12899


24#
發表於 13-2-25 22:33 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

用Bolide喺沙田茶餐廳(仲要唔係翠華咁高級)食蛋河





伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-2-26 01:09 |只看該作者
salad妹妹 發表於 13-2-25 19:26
我都同bolide去過德發呀
我同bolide去排隊去買夾餅俾嫲嫲食。


民房

積分: 8574

陪月勳章


26#
發表於 13-2-26 08:44 |只看該作者

引用:哈哈~真係無咩所謂!+For+me係喺街邊食腸粉

原帖由 starz~ 於 13-02-25 發表
哈哈~真係無咩所謂! For me係喺街邊食腸粉, 間野係佐敦堂記, 即叫即整! 個豬潤燒鴨腸滑嘟嘟, 諗起都流口水 ...
嘩,棠記腸粉正呀 識食




翡翠宮

積分: 75393


27#
發表於 13-2-26 09:14 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

冇問題格
又唔係放b在地
:;pppp:




別墅

積分: 752


28#
發表於 13-2-26 09:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hamaayu+於+13-02-25+發表Hk+

原帖由 montea 於 13-02-25 發表
Oh thank you! 去Openxxxx睇咗喇,下次去試下先
講講下搞到我都引起,哈哈!拒D燒賣都好正架!! :wahaha: 不過講開袋,B始終唔太方便,我個K35又顯得我好矮,暫時至愛都係lindy26,如果有機會我一定買多個 有機會的話... :;pppp:




男爵府

積分: 8065


29#
發表於 13-2-26 09:55 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

本帖最後由 AJH 於 13-2-26 09:58 編輯

我有試過Lindy去深水埗買腐皮,有一次帶Evelyn去9龍城街市買菜




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo