潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1664


1#
發表於 13-2-25 12:55 |只看該作者
有次冇唸過會去mk而帶咗個b去… 仲要坐街邊食鱼旦粉…… 間嘢好食我係完全唔介意坐街邊, 只係個b落到mk就變得有d高調…


禁止訪問

積分: 3894


2#
發表於 13-2-25 12:58 |只看該作者

引用:有次冇唸過會去mk而帶咗個b去…+仲要坐街邊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1664


3#
發表於 13-2-25 13:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yoyo.yeung+於+13-02-25+發表

原帖由 sofinabingo 於 13-02-25 發表
我反而想知邊道魚旦粉好食
正確嚟講嗰度係太子,好似叫基隆街,有間细细糖水舖隔離架


公爵府

積分: 27278


4#
發表於 13-2-25 13:06 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

哈哈~真係無咩所謂! For me係喺街邊食腸粉, 間野係佐敦堂記, 即叫即整! 個豬潤燒鴨腸滑嘟嘟, 諗起都流口水! Btw, 有間橋底既德發牛丸都好好味! 完全離唒題





大宅

積分: 1664


5#
發表於 13-2-25 13:11 |只看該作者

引用:哈哈~真係無咩所謂!+For+me係喺街邊食腸粉

原帖由 starz~ 於 13-02-25 發表
哈哈~真係無咩所謂! For me係喺街邊食腸粉, 間野係佐敦堂記, 即叫即整! 個豬潤燒鴨腸滑嘟嘟, 諗起都流口水 ...
去到佐敦我只會食阿龍咖哩同麻辣王…… 講起都流哂口水


子爵府

積分: 12713


6#
發表於 13-2-25 13:11 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最"地"嘅地方

好開心又知道邊到有得食好野


侯爵府

積分: 20707


7#
發表於 13-2-25 13:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sofinabingo+於+13-02-25+發

原帖由 yoyo.yeung 於 13-02-25 發表
正確嚟講嗰度係太子,好似叫基隆街,有間细细糖水舖隔離架
呢間既牛腩都好食




侯爵府

積分: 20634


8#
發表於 13-2-25 13:54 |只看該作者

引用:哈哈~真係無咩所謂!+For+me係喺街邊食腸粉

原帖由 starz~ 於 13-02-25 發表
哈哈~真係無咩所謂! For me係喺街邊食腸粉, 間野係佐敦堂記, 即叫即整! 個豬潤燒鴨腸滑嘟嘟, 諗起都流口水 ...
究竟依家邊到有好味嘅腸粉,唔係有料嗰D,而係落鼓油花生醬甜醬嗰D.只知深水保、大圍有兩間ok, 但我住港島,真係好耐都去唔到一次!




大宅

積分: 1664


9#
發表於 13-2-25 13:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yoyo.yeung+於+13-02-25+發表

原帖由 玫瑰花茶 於 13-02-25 發表
呢間既牛腩都好食
豬手都係……
咦~~ 睇嚟我真係開錯post....


子爵府

積分: 13729


10#
發表於 13-2-25 15:44 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

帶B去鴻福堂食燒賣




珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 13-2-25 16:29 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

土瓜灣落山道馬頭圍道同靠背壟道之間,佢嘅咖喱魚蛋都正




禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 13-2-25 16:29 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3527


13#
發表於 13-2-25 17:09 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最"地"嘅地方

哈哈我試過同b一齊在街邊食燒賣同排隊買雞蛋仔


大宅

積分: 2872


14#
發表於 13-2-25 17:29 |只看該作者

引用:哈哈我試過同b一齊在街邊食燒賣同排隊買雞

原帖由 grbb 於 13-02-25 發表
哈哈我試過同b一齊在街邊食燒賣同排隊買雞蛋仔
Haha, I did exactly the same thing as you in MK!




大宅

積分: 3527


15#
發表於 13-2-25 17:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+grbb+於+13-02-25+發表哈哈我

原帖由 Grosgrain 於 13-02-25 發表
Haha, I did exactly the same thing as you in MK!
Haha...mk... i still thinking i m the only person to do so before reading this post i will give u a “hi” & queue together next time ..wakaka....


大宅

積分: 2872


16#
發表於 13-2-25 18:05 |只看該作者

回覆:grbb 的帖子

Even one night I went for tong shui in Tai Hang with my L. The gal sat next to me carried a K. So it\'s no big deal!




別墅

積分: 752


17#
發表於 13-2-25 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+starz~+於+13-02-25+發表哈哈

原帖由 montea 於 13-02-25 發表
究竟依家邊到有好味嘅腸粉,唔係有料嗰D,而係落鼓油花生醬甜醬嗰D.只知深水保、大圍有兩 ...
Hk side wanchai is still ok, 腸粉皇




伯爵府

積分: 17387


18#
發表於 13-2-25 18:35 |只看該作者
去macau 手信街,沙田,mk


侯爵府

積分: 20634


19#
發表於 13-2-25 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+montea+於+13-02-25+發表究竟

原帖由 hamaayu 於 13-02-25 發表
Hk side wanchai is still ok, 腸粉皇
Oh thank you! 去Openxxxx睇咗喇,下次去試下先




大宅

積分: 2997


20#
發表於 13-2-25 18:57 |只看該作者

回覆:大家帶過H去過咩最\"地\"嘅地方

帶B去台北行士林夜巿食蠔仔煎同魚旦!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo