潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1025


21#
發表於 13-2-27 00:31 |只看該作者

回覆:creambun 的帖子

GIA官網上可check返個number!對返粒石!




大宅

積分: 1972


22#
發表於 13-2-27 00:48 |只看該作者
GIA G VS2 3ex none 1.30 carats 應該86000左右


男爵府

積分: 7410


23#
發表於 13-2-27 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbb_lee+於+13-02-26+發表我

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-26 發表
10萬仲有八折???正,我冇人識,,F仲靚D可以介紹我嘛.我只會去大鋪,珠寶展我吾識,只會現買.亞洲人F會閃好多.

...
3年前ar 阿姐,3yr前price同宜家incomparable la, 3yr 前午餐肉同宜家個price 都差好遠la




男爵府

積分: 7057


24#
發表於 13-2-27 01:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+le_petit_mama+於+13-02-26+

原帖由 Evildada 於 13-02-27 發表
3年前ar 阿姐,3yr前price同宜家incomparable la, 3yr 前午餐肉同宜家個price 都差好遠la



...
即係咩呀,吾明白呀.



男爵府

積分: 7410


25#
發表於 13-2-27 01:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evildada+於+13-02-27+發表3

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-27 發表
即係咩呀,吾明白呀.
即係唔可以用3年前個price當係current price lor




男爵府

積分: 7410


26#
發表於 13-2-27 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evildada+於+13-02-27+發表3

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-27 發表
即係咩呀,吾明白呀.
仲有,就算係宜家1ct F VS1 3ex N $100k 都係有d貴la




禁止訪問

積分: 4737


27#
發表於 13-2-27 03:30 |只看該作者

回覆:呢粒周x生買98800$合理嘛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7057


28#
發表於 13-2-27 07:26 |只看該作者

回覆:呢粒周x生買98800$合理嘛

ok,總括就係貴咗Y(^_^)Y 明白了,下次小心小小.╯﹏╰


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo