潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10181


21#
發表於 13-2-27 18:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+13-02-27+發表你

原帖由 micwong720 於 13-02-27 發表
Haha... She wants 'BB' (baby+birkin)
係呀。。。


男爵府

積分: 6184

認識瑞士牛牛第一回


22#
發表於 13-2-27 18:45 |只看該作者
回覆 JB111111 的帖子

你要真BB, 都唔係好難啫.....


男爵府

積分: 9747


23#
發表於 13-2-27 18:49 |只看該作者
JB111111 發表於 13-2-27 17:38
咩b都要呀,哈哈
Me too!


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


24#
發表於 13-2-27 18:56 |只看該作者
b30


子爵府

積分: 13729


25#
發表於 13-2-27 18:58 |只看該作者

回覆:我為b狂

I own 25 30 35
And found out 25 work best for
Me
30
Too lady elegant 35 too heavy




男爵府

積分: 9747


26#
發表於 13-2-27 20:29 |只看該作者

引用:我想生b,所以去唔到日本啊 +

原帖由 JB111111 於 13-02-27 發表
我想生b,所以去唔到日本啊
我都想生b呀!但我唔會理照去日本呀 依家日本真係少左好多b啦!今日再去銀座都無貨啦



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


公爵府

積分: 26033


27#
發表於 13-2-27 20:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JB111111+於+13-02-27+發表我

原帖由 liebe_ist 於 13-02-27 發表
我都想生b呀!但我唔會理照去日本呀 依家日本真係少左好多b啦!今日再去銀座 ...
你幾時番呀,唯一可能係得銀座店乍,加油




子爵府

積分: 10181


28#
發表於 13-2-27 20:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JB111111+於+13-02-27+發表我

原帖由 liebe_ist 於 13-02-27 發表
我都想生b呀!但我唔會理照去日本呀 依家日本真係少左好多b啦!今日再去銀座 ...
Yen 跌,我估水貨佬實入定




子爵府

積分: 10181


29#
發表於 13-2-27 20:39 |只看該作者

引用:回覆+JB111111+的帖子 你要真BB,+都唔係好

原帖由 210 於 13-02-27 發表
回覆 JB111111 的帖子

你要真BB, 都唔係好難啫.....
我高齡呢,唉




男爵府

積分: 6184

認識瑞士牛牛第一回


30#
發表於 13-2-27 20:43 |只看該作者
回覆 JB111111 的帖子

有幾高呀? 我朋友40都生到啦, 仲係第一胎添..add oil.....


已刪除用户

積分: 4336


31#
發表於 13-2-27 20:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+micwong720+於+13-02-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10181


32#
發表於 13-2-27 21:00 |只看該作者

引用:回覆+JB111111+的帖子 有幾高呀?+++我朋友

原帖由 210 於 13-02-27 發表
回覆 JB111111 的帖子

有幾高呀? 我朋友40都生到啦, 仲係第一胎添..add oil.....
我37了,所以要努力!




子爵府

積分: 10181


33#
發表於 13-2-27 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JB111111+於+13-02-27+發表係

原帖由 kumasanee 於 13-02-27 發表
祝你早日有孖b~
Thx a lot




大宅

積分: 2822


34#
發表於 13-2-27 22:06 |只看該作者
回覆 JB111111 的帖子

hahaha, 兩樣都努力啦, 唔好唸太多, 順其自然啦


大宅

積分: 2931


35#
發表於 13-2-27 22:10 |只看該作者

回覆:我為b狂

希望你咩b都有





公爵府

積分: 27278


36#
發表於 13-2-27 22:17 |只看該作者

回覆:我為b狂

Hope u can get both Bs soon!!! Good luck~




禁止訪問

積分: 2122


37#
發表於 13-2-27 22:24 |只看該作者

回覆:我為b狂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10181


38#
發表於 13-2-27 22:24 |只看該作者

回覆:我為b狂

多謝大家


男爵府

積分: 6476


39#
發表於 13-2-27 22:24 |只看該作者

回覆:我為b狂

等你好消息b+b




別墅

積分: 976


40#
發表於 13-2-27 23:48 |只看該作者

回覆:我為b狂

Too expensive :( but very pretty




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo