求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 43


21#
發表於 13-3-3 10:40 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

可以啊,人工點計啊?




大宅

積分: 2422


22#
發表於 13-3-6 18:19 |只看該作者
可做兼職嗎?我facial+body通淋巴都識!


大宅

積分: 2896


23#
發表於 13-3-10 03:03 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

我有10年經驗,但無做body


珍珠宮

積分: 32261


24#
發表於 13-3-10 06:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mini_yan+於+13-03-01+發表美

原帖由 大頭妹SUKI 於 13-03-01 發表
都可以,你想做part time?
part/full time 都ok ah ~~~^^



複式洋房

積分: 483


25#
發表於 13-3-10 15:28 |只看該作者

pm


大宅

積分: 1271


26#
發表於 13-3-10 21:59 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

hi你好。我29歲,有15年工作經驗但未做過尼行,時間我都可以,我好有興趣入行的,希望幫到你。。請pm


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo