潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3571


21#
發表於 13-3-2 15:42 |只看該作者

引用:其實我唔鍾意工作,日日返工都不情願,放工

原帖由 magiccandy 於 13-03-02 發表
其實我唔鍾意工作,日日返工都不情願,放工就如放監,之後會心思思shopping,扮靚才帶給我樂趣,像是釋放壓 ...
有同感




男爵府

積分: 9992


22#
發表於 13-3-2 16:09 |只看該作者

引用:如果冇做野,我一定唔會好似依家咁中毒,因

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-02 發表
如果冇做野,我一定唔會好似依家咁中毒,因為大部分luxury goods 我係自己俾錢,冇咗自己嘅收入,我會好內 ...
Yeah~我都係太鍾意shopping 所以唔可以做ftm




大宅

積分: 1219


23#
發表於 13-3-2 16:19 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

我都好錫我的小朋友,但又想搵錢所以現在會考慮搵過一份冇咁忙嘅工!宜家呢份工D壓力越來越勁所以會想轉工!




侯爵府

積分: 23768


24#
發表於 13-3-2 16:27 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

我都掙扎緊!但我份工真係俾咗十分十分充裕嘅$自己去shopping。




lmy


公爵府

積分: 26645


25#
發表於 13-3-2 17:06 |只看該作者

引用:我都掙扎緊!但我份工真係俾咗十分十分充裕

原帖由 cherry媽咪 於 13-03-02 發表
我都掙扎緊!但我份工真係俾咗十分十分充裕嘅$自己去shopping。
情義兩難全!mouth:




公爵府

積分: 26605


26#
發表於 13-3-2 18:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cherry媽咪+於+13-03-02+發表

原帖由 Sasalam2012 於 13-03-02 發表
情義兩難全!
我比較好彩
份工賺都下$,但又不算太忙,大部份時間六點前回到家!
我D性格做不到FTM 自己搵自己洗講野都大聲D,有時睇夫妻版睇到FTM要受老公,夫家氣,看到都驚

所以我諗我要長做長買




瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 13-3-2 18:29 |只看該作者
不是呀!! 我好喜歡shopping的, hb搞得掂就唔返工, 專心揍女好過假手賓賓


男爵府

積分: 7470


28#
發表於 13-3-3 04:07 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作?

我反而覺得唔返工無壓力就唔駛shop!唔係話捨唔捨得或應唔應該,係真係無乜意欲。以前試過一排,不知幾爽,依家做返野反而成日買!:;pppp:




大宅

積分: 1349

BK Milk勳章


29#
發表於 13-3-3 04:51 |只看該作者
回覆 valentinored 的帖子

HAHA你又岩播同埋要買野先有motivation去搵錢


洋房

積分: 56


30#
發表於 13-3-3 06:49 |只看該作者
當然啦,靠自己嘛!


大宅

積分: 2441


31#
發表於 13-3-3 08:55 |只看該作者
雖然真係好想親自湊小朋友 & 老公都完全應付到個屋企, 但都係自己做野好d! 講野都大聲d (尤其shopping時)! 同安全感大d! 唯有辛苦D...


男爵府

積分: 6887


32#
發表於 13-3-3 11:46 |只看該作者
回覆 Csonmi 的帖子

Agree,但兩面兼顧又真係好辛苦


男爵府

積分: 7001


33#
發表於 13-3-3 13:07 |只看該作者

回覆:如果好鍾意買嘢,係咪實會keep住做工作

呀仔由細凑到大,結婚後已冇做野,做ft 媽其實好enjoy,因為呀已經5歲幾,就嚟讀小學,到時可以幫下老公手,又可以照凑仔放學!雖然冇做野,但唔可以做黄面婆,冇可能唔shopping,但唔會太放肆!


公爵府

積分: 26645


34#
發表於 13-3-3 13:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sasalam2012+於+13-03-02+發

原帖由 Joball 於 13-03-02 發表
我比較好彩
份工賺都下$,但又不算太忙,大部份時間六點前回到家!
我D性格做不到FTM 自己搵自己洗講野都大 ...
你就好啦,可以咁早返到屋企,好羨慕!我一直工作都比較夜收工,壓力也不少,但如果可以兩者兼顧,我還是選擇返工,自問不會是一個非常稱職媽咪,又有私己錢駛,又可做家庭backup,始終世事難料,可以儲多啲錢做儲備一定好啲。另外,我不是反對做ftm,仍覺ftm好偉大,家中工作量絕不少,但我見有啲親朋做了ftm後,性格變得有些少固執,除了老公仔女外,可能比較少同其他人有磨擦,不用太多顧慮,我地依啲打工仔,要看老板面色之外,還要注意同事間的相處,點都要磨練自己的EQ,同老公有磨擦,都比較易於冷靜下來。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo